Donderdag 25 oktober - Corné Klijn

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Waar blijft die poll :?
En doe nou gewoon een extra lange testrit :+

[Edit] Heb voor de bovenste optie gekozen, heb trouwens in de announcement voorgesteld om ergens af te spreken en met z\'n allen naar H\'sum te :]

Laatst bewerkt:

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
45
Assen
Ik kom niet \ '(

Moet werken. Ja, tuurlijk kan ik wel een vrije dag nemen, maar die bewaar ik liever voor de wintersport. Afstand boeit niet echt, baas lapt de benzine, maar sla deze keer toch maar over. Hang wel voor de radio. Iemand wel ff de hele shit op tape zetten aub?

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
40
Putten
Hier even een berichtje vanaf Compu\'train in Utrecht.

Ik wil graag ook even kijken in Hilversum.

Zijn er meer mensen uit omgeving Rotterdam die heen willen?

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
FF 1 vraagje Poohbeereke :?

Wat voor kalender gebruiken jullie in Belgie :? |( Of loop je gewoon een bietje te :z

Staat Poohbeer daar in H\'sum met z\'n Gehuurde motor......op de verkeerde dag :+

Laatst bewerkt:

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.237
0
44
Amsterdam
lijkt me leuk als je een motor gaat huren, maar koop dan wel je eigen risico volledig af :)

Als je hem gaat huren, hoe laat wil je dat dan gaan doen? meestal kun je ze \'s ochtends ophalen en de volgende ochtend weer terugbrengen. Als je hem \'s middags ophaalt, dan kun je vrijdag de 26e weer naar die verhuur toko toe. Of je brengt hem voor 18.00 weg, of je huurt hem in belgie (met veel km\'s vrij)

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
0
37
Noord-Limburg
Maak er een leuke dag van en ff lekker reclame maken voor dit forum :+ .Ik kan niet komen want ik loop stage en kan eigelijk geen 1 dag missen :(
Veel plezier :)
p.s. He ruud, waarom huur je voor die dag nie ff een motor :?