Donderdag 25 oktober - Corné Klijn

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Ik ben nog steeds aan\'t beslissen of\'k een motortje ga huren voor deze dag dus effe ene poll.. Invullen graag.
 
Waar blijft die poll :?
En doe nou gewoon een extra lange testrit :+

[Edit] Heb voor de bovenste optie gekozen, heb trouwens in de announcement voorgesteld om ergens af te spreken en met z\'n allen naar H\'sum te :]
 
Laatst bewerkt:
Ik kom niet \ '(

Moet werken. Ja, tuurlijk kan ik wel een vrije dag nemen, maar die bewaar ik liever voor de wintersport. Afstand boeit niet echt, baas lapt de benzine, maar sla deze keer toch maar over. Hang wel voor de radio. Iemand wel ff de hele shit op tape zetten aub?
 
Hier even een berichtje vanaf Compu\'train in Utrecht.

Ik wil graag ook even kijken in Hilversum.

Zijn er meer mensen uit omgeving Rotterdam die heen willen?
 
FF 1 vraagje Poohbeereke :?

Wat voor kalender gebruiken jullie in Belgie :? |( Of loop je gewoon een bietje te :z

Staat Poohbeer daar in H\'sum met z\'n Gehuurde motor......op de verkeerde dag :+

 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet de hele dag vrij nemen. Vrije daagjes zijn nogal op. Beetje met mijn uren schuiven kan ik wel. Zal er dus \'s avonds zeker zijn.
 
lijkt me leuk als je een motor gaat huren, maar koop dan wel je eigen risico volledig af :)

Als je hem gaat huren, hoe laat wil je dat dan gaan doen? meestal kun je ze \'s ochtends ophalen en de volgende ochtend weer terugbrengen. Als je hem \'s middags ophaalt, dan kun je vrijdag de 26e weer naar die verhuur toko toe. Of je brengt hem voor 18.00 weg, of je huurt hem in belgie (met veel km\'s vrij)
 
verander je icoon dan ook even :)

LOL ja maak er zo iets
misc.php
van of zo
 
Maak er een leuke dag van en ff lekker reclame maken voor dit forum :+ .Ik kan niet komen want ik loop stage en kan eigelijk geen 1 dag missen :(
Veel plezier :)
p.s. He ruud, waarom huur je voor die dag nie ff een motor :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan