donderdag kijken Kawa GTR 1000, aandachtspunten ?

Fietsie

Die hard MF'er
14 aug 2003
457
132
Ergens in de buurt van Joure
Hoi

Ik ga donderdag kijken bij een Kawa GTR 1000 van 1987 met 162.000 km op de teller.
Het blok is bij 120.000 gereviseerd, er zit een nieuwe uitlaat onder en nagenoeg nieuwe banden.

Zijn er dingen waar ik absoluut naar moet kijken ? Het beestje is nu niet verzekerd dus een lange proefrit zit er niet in....

Mvrgr, Martijn

Hoi

Ik ga donderdag kijken bij een Kawa GTR 1000 van 1987 met 162.000 km op de teller.
Het blok is bij 120.000 gereviseerd, er zit een nieuwe uitlaat onder en nagenoeg nieuwe banden.

Zijn er dingen waar ik absoluut naar moet kijken ? Het beestje is nu niet verzekerd dus een lange proefrit zit er niet in....

Mvrgr, Martijn

k heb zelf ook een gtr1000 gehad maar voor korte duur. punt was namelijk dat met duo de gronspeling voor de middenbok veel te laag is. levensgevaarlijk dus !!

het is zonder meer bekend (kijk bij kawasaki gtr100 club in nederland) dat de achterveer te slap is

de eerste modellen hebben problemen met pitting maar zijn wel zover ik weet de gtr's met de meeste PK's

maarten

Hmmm dat van die middenbok is wel nieuw voor me... is dat te verhelpen met een vervangende achterdemper ?

Koffers zitten erbij, ook een topkoffer met rugsteuntje en werkplaatshandboek..
Huidige eigenaar is zo ver ik het begrepen heb fervent tourder

Hij is wel overgespoten, dat baart me wel wat zorgen over verstopte kuipschades...

Laatst bewerkt:
Hmmm dat van die middenbok is wel nieuw voor me... is dat te verhelpen met een vervangende achterdemper ?

Koffers zitten erbij, ook een topkoffer met rugsteuntje en werkplaatshandboek..
Huidige eigenaar is zo ver ik het begrepen heb fervent tourder

Hij is wel overgespoten, dat baart me wel wat zorgen over verstopte kuipschades...

check mail !

maarten

Terug
Bovenaan Onderaan