Donderse Poezen 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O*
Donderdag en zometeen mijn fiets ophalen, de enige echte (niet mijn Gazelle, Giant of Batavus ).
ZIt nu MPR 2 op (hoop ik) effies testen en straks weer werken... -O-
 
Nog een dagje.. dan is het weekend!! *O* Zaterdag naar Tiesto in de HMH *O*

En afgelopen dinsdag getekend voor een nieuwe baan, daar ga ik per 1-1-08 aan de bak eigenlijk de 2de natuurlijk *O*
 
Rickkie veel plezier bij ThijsV. bij de buren van Decathlon en de ArenA. :W

En wat een verschil maakt vers rubber, helemaal als je achterband er uit begon te zien als een autoslick, vierkant en kaal.
Al doet die beschrijving me ook weer aan sommige kattenkoppen denken, maar daar houd ik nu even over op, ik wil nog wat eten voor het slapen gaan. :z :Z
 
mogguh allemaal... gisteren mocht de poes voor het eerst mee naar de zaak.... was best een eind als je normaal met de auto gaat (Almere - Zoetermeer), maar wat is dat lekker zeg...!! :Y

Prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar! Al is het wel zonde van de euris, als er een lease auto thuis niets staat te doen....

Zaterdag gaat het vrouwtje voor het eerst achterop! een mooie week dus!!
 
mijn motor staat ook bij de dealer -O-

voor een 90k ohb
boxertje is net ingelopen, kreeg een leen K75 mee, met "slechts" 247785 km op de teller . . .Heb nog wel ff te gaan dus *O*

maar wat zal ik blij zijn om mijn eigen GS'je terug te hebben :X
 
mijn motor staat ook bij de dealer -O-

voor een 90k ohb
boxertje is net ingelopen, kreeg een leen K75 mee, met "slechts" 247785 km op de teller . . .Heb nog wel ff te gaan dus *O*

maar wat zal ik blij zijn om mijn eigen GS'je terug te hebben :X


90K? Dan is ie net ingelopen :+

Die K75 zit op de helft :P

Mogguh btw! :W
 
mogguh allemaal... gisteren mocht de poes voor het eerst mee naar de zaak.... was best een eind als je normaal met de auto gaat (Almere - Zoetermeer), maar wat is dat lekker zeg...!! :Y

Prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar! Al is het wel zonde van de euris, als er een lease auto thuis niets staat te doen....

Zaterdag gaat het vrouwtje voor het eerst achterop! een mooie week dus!!
Kwestie van prioriteiten stellen, bij mij staat er ook een leaseblik niets te doen 95% van de tijd -O- maar ik vind dat het te veel scheelt kwa tijd en ergenis
 
true.... maar goed Almere - Zoetermeer is me net iets te ver om elke dag te doen..... Miss bij een nieuwe opdracht dichter bij huis...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan