Donderse poezen 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zo! *O*

Krijg je 'm zondag in hardware-versie ;)




full
 
heb afgelopen vrijdag ook een thundercat gekocht! een 97 model met 25.000 op de teller :)
hij ziet er nog als nieuw uit!

THCATinrZ750.jpg
 
de cat is voorzien van bruut geluid! heb namelijk een pijpje van 30cm eronder hangen...
uiteraard handmade by me...

:W
 
zijn hier nog meer mensen die begonnen zijn met een cat? en wat hun ervaringen zijn?
*present* :P
ik heb pas sinds november m'n roze pasje ;) en ben met de cat begonnen. En wat mij betreft, blijft die er voorlopig ook gewoon! Heerlijke fiets!
Je kan er lekker relaxed mee rijden (= 90% v/d tijd mijn manier van rijden) en je kan er mee scheuren. De bochtjes vindt 'ie geen probleem, remt als een gek..
Je kan makkelijk een buddy kwijt, die ook best comfortabel zit.
Ziet er ook nog eens mooi uit *D

Ja, ik ben er blij mee! ;) :+ Nu er nieuwe banden (dunlop roadsmarts) onder liggen, geeft de fiets helemaal een hoop vertrouwen :Y
 
Zelf niet gereden nee, helaas.

Heb er wel even op gezeten en dat voelde erg vertrouwd. ik ga er vannuit dat het allemaal goed komt :D
 
ah, jammer ja.. Maar goed, de cat is gewoon een fantastische motor, dus als 'ie een beetje fatsoenlijk onderhouden/gebruikt is, komt het zeker allemaal helemaal goed ;)

Je hebt 'm bij een dealer vandaan? En hoe heb je besloten voor een cat te kiezen? *D
 
Laatst bewerkt:
Het model spreekt me erg aan, ik wou graag een wat "grotere" motor hebben, en een motor die je goed voor het toeren kunt gebruiken en een motor waar je ook fatsoenlijk het gas kunt open trekken.

Na veel verhalen te hebben gelezen ben ik bij de Thundercat terecht gekomen.
Toen ben ik bij verschillende zaken geweest en heb ik de zwarte cat gekocht.
Dit omdat hij er als nieuw uitziet en maar 25.000 km heeft gelopen. Plus de goede service en voorwaarden die de winkel had.
 
Het model spreekt me erg aan, ik wou graag een wat "grotere" motor hebben, en een motor die je goed voor het toeren kunt gebruiken en een motor waar je ook fatsoenlijk het gas kunt open trekken.
Dan heb je een mooie keuze gemaakt ja :]

En wanneer heb je je roze pasje en je stalen ros voor de deur?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan