Donderse Poezen 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
:z :z :z :o DP 6 :o *D
Nieuwe start -----> goed begin
:^

En de mijne heeft eindelijk een ton gereden, kan ik hem binnnenkort inruilen, als ware hij nieuw...NOT, , :] rijdt nog te lekker :9~ .



@Thun, waarom heb je nu eigenlijk een bandietje gescoord, waren er geen andere Dp's voorhanden, of alleen maar niet-blauwe?
 
DP6 alweer, hahaha, ik zal (nu ik weer binnen werk moet doen) het aantal posts eens ff gaan opkrikken! })

@KS: Gele koplamp? Die heb ik 2 jaar terug bij Halfords gescoord, gewoon naast de witte halogeenlampen, alleen dan met een geel condoompie eromheen. ;)
Ook in Frankrijk kan je hier en daar een gele halogeenlamp scoren voor in de cat.
Je bent iig een stuk beter zichtbaar tussen alle witte autoverlichting! :9

8-)

Ik wil ook een geile halogeenlamp. Ik houd niet van condoompjes ;)
Ik heb me rotgezocht, maar nergens (ook niet in Fr.) meer een gele halogeenlamp te vinden :(

tenks anyway.

owh: mogûh. Kovy :9
 
Ik ga kijken voor jullie! ;)

PS: iemand koffie op zijn werk die wel te zuipen is?? TNX

8-)


Helaas.... je gelooft het niet.... we hebben er 7....en vanochtend zijn er 5 defect...en 1 compleet overbelast daardoor....dus de meest ranzige werkt nog :X


PS: zitten jullie ook zo met spanning te wachten op 'Popstars the rivals'? :P
 
PS: zitten jullie ook zo met spanning te wachten op 'Popstars the rivals'? :P
:^ dat word natuurlijk weer smullen :P en dan bedoel ik niet eens het programma maar al die trieste figuren die dan zo hard moeten roepen dat ze het niets vinden en niet snappen dat er iemand naar kijkt :X :+

Ohja beetje laat maar moggûh *D
 
Ik wil ook een geile halogeenlamp. Ik houd niet van condoompjes ;)
Ik heb me rotgezocht, maar nergens (ook niet in Fr.) meer een gele halogeenlamp te vinden :(

tenks anyway.

owh: mogûh. Kovy :9
Philips all weather, geeft een geel schijnsel, er schijnt ook een dergelijke Osram te koop te zijn. Vraag maar bij de lampjesboer.

Maar gaan we weer kleurendiscuzeuren?
Zo'n ultrawitte lamp rijdt 's avonds lekkerder, geeft beter zicht imho. Qua opvallen tijdens het filetijgeren is zo'n gele idd wel beter, maar een minder gedempte luidsnorrende TC is net zo effectief als een misthoorntje, of op je knipperlicht zo'n zoemertje zetten, werkt weer beter in de zomer dan in de winter...
 
Philips all weather, geeft een geel schijnsel, er schijnt ook een dergelijke Osram te koop te zijn. Vraag maar bij de lampjesboer.

Maar gaan we weer kleurendiscuzeuren?
Zo'n ultrawitte lamp rijdt 's avonds lekkerder, geeft beter zicht imho. Qua opvallen tijdens het filetijgeren is zo'n gele idd wel beter, maar een minder gedempte luidsnorrende TC is net zo effectief als een misthoorntje, of op je knipperlicht zo'n zoemertje zetten, werkt weer beter in de zomer dan in de winter...

Neehoor! Geel geeft net zo veel licht als wit in het donker! Kommaar een keer langs dan zullen we dat eens ff haarfijn uittesten! }) *D

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan