Donderse Poezen 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkie

MF veteraan
8 apr 2003
4.406
0
Utrecht
Aangezien Deel 8 over de 2500 posts zat, hier weer een vers deel om te besmeuren met zinloos geleuter :9

Donderse Poezen 9
openingsfoto.JPG


******************************************************

VOOR SERIEUZE INFORMATIE OVER THUNDERCATS VERWIJZEN WE U NAAR --> WWW.THUNDERCAT.NL


******************************************************

http://www.thundercat.nl/index.php?option=com_forum&Itemid=49&page=viewtopic&t=180 (het lijstje)

Voor de historici:

Donderse Poezen 1
Donderse Poezen 2
Donderse Poezen 3
Donderse Poezen 4
Donderse Poezen 5
Donderse Poezen 6
Donderse Poezen 7
Donderse Poezen 8

Veel ouwehoer plezier gewenst ;)


dames modereters, een slotje op Deel 8 aub ;)
 
Laatst bewerkt:
Vic, heb je ook een berghok? de kleding moet wel uit de auto in die criminele buurt bij je....

of ik ga heen en weer rijden, maar da´s wel een beetje onzin eigenlijk hè....
 
Vic, heb je ook een berghok? de kleding moet wel uit de auto in die criminele buurt bij je....

of ik ga heen en weer rijden, maar da´s wel een beetje onzin eigenlijk hè....

yup ik heb een berghok, maar we kunnen het ook gewoon ff boven leggen, das ook geen probleem :)
 
Jaaaa.....jullie zijn nog steeds niet van me af hoor, beetje proberen een nieuw topic te openen in de hoop dat ik hem niet kon vinden....tssssss :+

Maar goed :W :W :W :W :W :W aan iedereen :]
 
Jaaaa.....jullie zijn nog steeds niet van me af hoor, beetje proberen een nieuw topic te openen in de hoop dat ik hem niet kon vinden....tssssss :+

Maar goed :W :W :W :W :W :W aan iedereen :]

Hoe ging het ritje terug met ducttape op je radiator? Als je er nu nog last van hebt is het echt geen carb icing
 
Hoe ging het ritje terug met ducttape op je radiator? Als je er nu nog last van hebt is het echt geen carb icing
Raarrrr....met de motor starten liep ie niet echt lekker, ff laten draaien en de choke er af gehaald, toen maar ff laten in de hoge toeren laten draaien.

Toen had ie er weer zin in(geluid was weer zoals het hoorde)en probleemloos naar huis gereden :?
Ik heb het gevoel dat ik vuile benzine getankt had, ik ga morgen ff naar de dealer, wat van die toevoeging voor benzine kopen, misschien helpt dat een beetje.

Edit: heb de radiator wel behoorlijk afgeplakt met ductape, dus misschien was dat het uiteindelijk toch wel :?
 
Raarrrr....met de motor starten liep ie niet echt lekker, ff laten draaien en de choke er af gehaald, toen maar ff laten in de hoge toeren laten draaien.

Toen had ie er weer zin in(geluid was weer zoals het hoorde)en probleemloos naar huis gereden :?
Ik heb het gevoel dat ik vuile benzine getankt had, ik ga morgen ff naar de dealer, wat van die toevoeging voor benzine kopen, misschien helpt dat een beetje.

Edit: heb de radiator wel behoorlijk afgeplakt met ductape, dus misschien was dat het uiteindelijk toch wel :?

Klinkt meer als vocht problemen dan carb icing, aangezien het verdwijnt naarmate het blok warm wordt (en dus het vocht verdampt) bougiekabels zitten goed op de bougies (geen kans op vochtinsluiting)? Aan het afplakken van je radiator kan het niet liggen, zeker niet als je net gestart hebt.
 
Klinkt meer als vocht problemen dan carb icing, aangezien het verdwijnt naarmate het blok warm wordt (en dus het vocht verdampt) bougiekabels zitten goed op de bougies (geen kans op vochtinsluiting)? Aan het afplakken van je radiator kan het niet liggen, zeker niet als je net gestart hebt.
Ik zal morgen wel ff, wat gaan spuiten...ik hou jullie op de hoogte :Y :Y
 
Goede morgen :W :W

Heb weer een prima ritje gehad, geen last van een Cat die niet wilde, gewoon gas er op en wegwezen :} :} Zo hoort het :]
Nou was het vandaag totaal niet mistig, sterker nog heb al wat zon op mijn helm gehad. *O* *O* *O*
 
Moet je toch eens vroeger van huis gaan :P

Twas zo mistig dat ik in mijn eigen tuin de weg al kwijt raakte :N

maarre klinkt toch echt als een vocht probleem, zeker als je het al hebt bij het starten niet lekker lopen. Spuit je bougie doppen kabels etc maar eens in met vocht verdrijvend spul, misschien toch een toevoeging in de benzine om het geheel te reinigen.

Mijn catje heeft ook een tijd gehad dat ze niet zo lekker liep, maar na een paar keer de boel goed inspuiten en reinigen was het over *O* Suc6 :)

XJ had er vanmorgen ook weer gewoon zin in, itt tot gisteren. Maar ja, toen had-ie ook 3 dagen stilgestaan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan