Donderse Poezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
HUH??? je gaat toch niet weer je poes van een dijk laten glijden....aangezien je het nu weer over een kawa hebt! :?

Jij wisselt dalijk meer van motor dan ik van banden! :X

:+


Hehehe... hij houdt er nu al weer rekening mee dattie binnenkort weer kan gaan sjoppen voor een nieuwe fiets... En dan een Kawa, begrijp ik :) :)
 
HUH??? je gaat toch niet weer je poes van een dijk laten glijden....aangezien je het nu weer over een kawa hebt! :?

Jij wisselt dalijk meer van motor dan ik van banden! :X

:+


edit: hier stond een uiting van mijn opvliegerige karakter ;)

 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 11 november 2003 15:02 schreef Thunderer het volgende:Oke that does it... Viccie ik will dat je Pter van mijn Topic Bant B| en SPB01 ook

Bedoelde het niet zo hoor Thunderer....EXCUUUUUUUUUUUUUS!!! x1000? :o

Ik ben alleen blij dat je een nieuwe fiets hebt! ;)

:}
 
Huh :? ik gelijk? vast niet :P

Foto's van die poes willen we zien Thunderer!!!!!!!!!

kan niet w88 tot vanavond! :P zeker met die kleurstelling niet!!! Je ziet em niet veel namelijk ik die kleur....en ik was de enigste hier in dit topic die zo'n cat heeft.....nu niet meer dus! '(

Maar de mijne klinkt nogwel het hardste van allemaal hiero! :9
 
Foto's van die poes willen we zien Thunderer!!!!!!!!!

kan niet w88 tot vanavond! :P zeker met die kleurstelling niet!!! Je ziet em niet veel namelijk ik die kleur....en ik was de enigste hier in dit topic die zo'n cat heeft.....nu niet meer dus! '(

Maar de mijne klinkt nogwel het hardste van allemaal hiero! :9

Ik zit hier in het AMC zonder camera dus je zal maar even geduld moeten hebben
kijk maar naar de link in mijn onderschrift... dat is hem
 
Ik heb de Roadstar GTX dacht ik!

Het was de duurste van Daytona....echt super! :}

Ja zien er idd. erg super uit :} maar dan heb je de EVO's nog niet gezien: kosten nog 100 pleuros meer maar dan heb je zelfs een scharnierende binnenschaal. Persoonlijk vind ik dit sterk overdreven, maar voor circuitrijders geeft het wel meer protectie.
 
Ja zien er idd. erg super uit :} maar dan heb je de EVO's nog niet gezien: kosten nog 100 pleuros meer maar dan heb je zelfs een scharnierende binnenschaal. Persoonlijk vind ik dit sterk overdreven, maar voor circuitrijders geeft het wel meer protectie.

dat is ook wel enigzins overdone :? een stevige zool is denk ik het belangrijkste bij mijn ongeluk (PTER BEHEERS JE) kwam die hele motor op mijn rechter poot te liggen... mijn laars heeft zich perfect gehouden... die grote witte plastics A's met een ster eraan die altijd op Alpinestars zitten werken eigelijk als een soort sliders... de rest van de laars blijft van de grond en de stevigheid van de zool zorg dat je voet niet wordt geplet :}

Die hele titanium exoskeleten, het zal wel, maar volgens mij gooien die producenten er zoveel mogelijk spul op dat veilig "lijkt", ik bedoel, dan kan misschien je enkel niet ten opzichte van je onderbeen gedraaid worden... maar die krachten worden dan gewoon naar je knie doorgespeeld (lijkt mij)
 
Ja zien er idd. erg super uit :} maar dan heb je de EVO's nog niet gezien: kosten nog 100 pleuros meer maar dan heb je zelfs een scharnierende binnenschaal. Persoonlijk vind ik dit sterk overdreven, maar voor circuitrijders geeft het wel meer protectie.

Ja...dat heb ik niet nodig hoor.....ben geen circuitrijder! :)
 
Heee BlueCatsAreBest ik las net in dat topic ban Yrab over die nieuwe maagdelijke pijp ( :? :X ) dat jij een originele pijp zoekt... nou heb ik er een en zoek ik een sport uitlaatje ;) ;) ;) nudge, nudge, hint, wink.... catch my drift?
 
Heee BlueCatsAreBest ik las net in dat topic ban Yrab over die nieuwe maagdelijke pijp ( :? :X ) dat jij een originele pijp zoekt... nou heb ik er een en zoek ik een sport uitlaatje ;) ;) ;) nudge, nudge, hint, wink.... catch my drift?

lol ... alsof ik afscheid zou willen nemen van mijn sportpijpke, ik wil eigenlijk alleen een originele pijp hebben omdat mijn Laser nu akelig hoog zit en dat lastig is met bepakkingen achter op de buddy. Heb destijds de motor gekocht met de Laser en heb tegen MotoPort gezegd dat ze die standaard uitlaat mochten houden aangezien dat een lelijke zwarte (euhm, niet discriminerend bedoeld :X ) was en er een krasje op zat.

Yrab heeft een 96/97 pijp te koop die wel mooi is en die ik eigenlijk ook wel wil hebben :}
Maar ja, heb eigenlijk al weer teveel uitgegeven aan de fiets de afgelopen paar maand :9

er zijn ook zoveel leuke (kleine) dingetjes te koop :P
 
Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef BlueCatsAreBest het volgende:lol ... alsof ik afscheid zou willen nemen van mijn sportpijpke, ik wil eigenlijk alleen een originele pijp hebben omdat mijn Laser nu akelig hoog zit en dat lastig is met bepakkingen achter op de buddy. Heb destijds de motor gekocht met de Laser en heb tegen MotoPort gezegd dat ze die standaard uitlaat mochten houden aangezien dat een lelijke zwarte (euhm, niet discrimerend bedoeld :X ) was en er een krasje op zat.

Yrab heeft een 96/97 pijp te koop die wel mooi is en die ik eigenlijk ook wel wil hebben :}
Maar ja, heb eigenlijk al weer teveel uitgegeven aan de fiets de afgelopen paar maand :9

er zijn ook zoveel leuke (kleine) dingetjes te koop :P


|(

was het proberen waard :P
 
Op dinsdag 11 november 2003 11:56 schreef Thunderer het volgende:
Dat de Carbs zo snel bevriezen is idd irritant, krijgt steeds het gevoel dat je motor "inslaapt" snel even wat extra gas erbij en het is weer weg
Ik had vandaag precies hetzelfde. stomme carburateurs :( . Schiet voor geen meter op opslot. Ik ben net even naar bleeker geweest en gevraagd wat je eraan kon doen.
Oplossing is je radiator afplakken. dan wordt je motor wat warmer en blijven je carbs ook ontdooit. (ik weet overigens nog steeds niet wat er precies gebeurt bij het bevriezen van de carbs. WAT bevriest er dan in je carbs)

Maar 1 ding is zeker: deze jongen gaat niet meer met dit weer rijden. veels te koud. Er is geen moer aan zo. (hier spreekt een mooi weer rijder :) )
 
Ik had vandaag precies hetzelfde. stomme carburateurs :( . Schiet voor geen meter op opslot. Ik ben net even naar bleeker geweest en gevraagd wat je eraan kon doen.
Oplossing is je radiator afplakken. dan wordt je motor wat warmer en blijven je carbs ook ontdooit. (ik weet overigens nog steeds niet wat er precies gebeurt bij het bevriezen van de carbs. WAT bevriest er dan in je carbs)

Maar 1 ding is zeker: deze jongen gaat niet meer met dit weer rijden. veels te koud. Er is geen moer aan zo. (hier spreekt een mooi weer rijder :) ) MIETJE!!! ;)

dat bevriezen zal wel spreekwoordelijk zijn... ik heb laatst iets gelezen (dacht in de Moto73) over iemand die vragen had over de lage temp van de Cat... hij plakte 's winters 3/4 van zijn radiator af, maar het hielp niet echt volgens hem... is misschien het proberen waard... wie weet

iig is het eenvoudiger dan een kachel in je air-box monteren :P

Op dinsdag 11 november 2003 15:52 schreef Ptèr het volgende:Die van mij verkoop ik niet hoor Thunderer!! :P :P

Veel te leuk deze....zeker in de file o.i.d. ze wijken een end uit voor me zeg!! :+

Is dat nou hetzelfde merk "hurricane" als dat bij motozoom te koop was, of heten die toevallig hetzelfde :? als hurricane zo ruig was zou je denken dat je er wel vaker wat van zou horen...

haha net even op motozoom wezen kijken... staat met klem bij dat de hurricane Race modellen niet op de openbare weg zijn toegestaan *D
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 11 november 2003 15:52 schreef yamaRules het volgende:Maar 1 ding is zeker: deze jongen gaat niet meer met dit weer rijden. veels te koud. Er is geen moer aan zo. (hier spreekt een mooi weer rijder :) )
Gelijk heb je ben het er mee eens laat ze ons maar mietje noemen. We moeten er wel van genieten natuurlijk. ;)
 
Yep, was weer klote vandaag met de kou, doel dan op de carbs niet op de lichamelijke kou want dat was het nog lang niet.
Ik vraag me alleen af hoe dat de Cat het doet als het echt gaat vriezen? Kom je dan nog wel weg?
In ieder geval rechts ergens snel voorbij :X is er zo niet echt meer bij. Of je moet achter een notoire linksrijder zitten..
 
Op dinsdag 11 november 2003 15:56 schreef Thunderer het volgende:dat bevriezen zal wel spreekwoordelijk zijn... ik heb laatst iets gelezen (dacht in de Moto73) over iemand die vragen had over de lage temp van de Cat... hij plakte 's winters 3/4 van zijn radiator af, maar het hielp niet echt volgens hem... is misschien het proberen waard... wie weet

iig is het eenvoudiger dan een kachel in je air-box monteren :P

Kan ik me voorstellen want: 1. Je motor wordt er niet warmer van omdat je daarvoor al een thermostaat hebt en 2. Er geen warme lucht langs je carburateurs stroomt omdat deze in de airbox zitten. Je wilt juist de lucht voorverwarmen bv. door een verwarmingskitje te installeren (is die er voor de Cat??) of zoals bij een koekblik langs het blok aan te zuigen.
 
hmmm

carb-icing

zoeken waar je Carb-heaters kan kopen of intake-heaters (zie je wel een kacheltje *D )

meeste gaat over vliegtuigen, logisch |( (54mm carbs anyone :P )

niet eens op E-Bay, oh-oh dit kan wel eens lastig worden :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan