Donderse Poezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
Na een tijdje rond gedwaalt te hebben over verschillende topics, dacht ik dat het een leuk idee zou zijn om een Thundercat topic te openen, zo'n topic bestaat nog niet (voorzover ik heb gezocht) terwijl er toch flink wat mensen met een Cat op het forum zitten.

Dus ik trap maar af met wat piccies en praatjes over mijn Thundercat

41608


Niet slecht voor een 7 jaar oud 2e handsje *D

41609


Is dit een lekker kontje or what?

En tenslotte nog even een mooi panoramatje waar mijn motor over texel uitkijt

41646


Ze komt uit 1996, er staat 60500km op de teller.
Het is mijn eerste motor en ik heb er sinds eind juni al 10000km mee gereden.

Heb in die 10000km een hele berg problemen gehad, dus als er iets mis is met je Cat kan ik er waarschijnlijk over mee praten

Dus kom maar op met de verhalen plaatjes en problemen

Is nu na 28-9-2003 helaas weinig moois meer van de motor meer over kijk maar op pagina 15... ;(

Sinds 10-10-03 zijn Ace rijders ook welkom in dit topic (die paar kunnen we er wel bij hebben ;) )
 
Laatst bewerkt:
jaaaaa... eindelijk ons eigen thundercat topic. Ik zal zo wel es wat leuke plaatjes zoeken en hier posten :P
 
Ik rijdt zelf een Thundercat@2001, met 3900 op de teller afgelopen juni gekocht, nu staat hij op de 8900. In dat jaar werden een donkerrode en een blauwe gemaakt, ik heb zelf de donkerrode. Het is mijn eerste motor, en ik heb m vrijwel meteen na het in ontvangst nemen van het begeerde roze papiertje gekocht.

En het allermooiste? Het kenteken: MF-??-??, dus geen stickertje nodig :9~

full

C'est moi op mijn fiets.

Wat leuke links:
http://www.yzf600r.de/
http://groups.yahoo.com/group/yamaha_thundercat/
 
Laatst bewerkt:
Ik wil na de winter ook een thundercat gaan kopen. En zat een beetje in Duitsland te zoeken, en kwam der ook een paar tegen met 50000 op de teller voor zeer lage prijzen. Zat ik wel aan te denken, maar dan wil ik geen berg aan problemen eigenlijk....
Wat voor problemen heb jij allemaal gehad dan?

Zat trouwens zelf aan een blauw-zilvere te denken :9~
 
Topper een eigen topic voor de thundercat,
Ik heb de mijne verfraaid door middel van een BOS oval carbon uitlaat en kellermann knipperlichten achter.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil na de winter ook een thundercat gaan kopen. En zat een beetje in Duitsland te zoeken, en kwam der ook een paar tegen met 50000 op de teller voor zeer lage prijzen. Zat ik wel aan te denken, maar dan wil ik geen berg aan problemen eigenlijk....
Wat voor problemen heb jij allemaal gehad dan?

Zat trouwens zelf aan een blauw-zilvere te denken :9~

Vooral problemen met versleten onderdelen (banden, kettingen, nokkenaskettingspanner, uitlaat, voorvork keringen, bedrading verlichting) hoe is het mogelijk dat ik toch tevreden met mijn Cat ben??? GARANTIE en een keurings raport van Erik van Lent. ik kan die vent niet vaak genoeg aanraden :} kijk in een promotor voor info! (erik@erikvanlent.nl) . voor 120 euro checkt hij de hele motor voor je duurt een uurtje of 2 (voordat je hem koopt dus) en krijg je een keurings rapport op die manier kan je dus bijna geen miskoop begaan (hij is vroeger hoofd monteur bij Safe geweest voordat het daar zo slecht werd) Met zo'n keurings rapport sta je redelijk sterk tegen de verkoper als je korting of vervanging van (bijna) versleten onderdelen eist. Hij Keurt ook in Duitsland!

Nog een leuke link

http://home.wanadoo.nl/yamaha-thundercat/ (Thundercat-pagina)

Zie net aan je profiel dat je ook een student bent: kijk dan even bij studenten toertocht 28-9
Waarschijnlijk gaan we dan met een bende studenten in de buurt van Utrecht toeren! }) is echter nog niet helemaal zeker dus houdt het in de gaten!!!
 
Laatst bewerkt:
Bij deze dan mijn Cat.
Ik heb hem ca 2.5 jaar.
Bouwjaar 1997, en heb hem gekocht bij Motoport Stadskanaal.
Hij had toen 350 km op de teller staan ( geen typ fout! )
Ik hen nu ca 11000 km op de teller staan.
Sinds ca 1 jaar heb ik er een Leo vince uitlaat gemonteerd. Dit geeft de cat een agressievere sound.
full


Een foto van de bovenkant.
full


En nog een plaatje.
full
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik mijn stoeipoes ook maar even laten zien

41723


Rijdt na ~30.000km nog steeds erg lekker :9 Ik heb er nog geen alternatief gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Weet jij nog een aantal leuke routes in de buurt van hoorn?? Kheb het in die buurt welleens gezien.

Zat leuke routes, maar geen idee hoe al die wegen heten zo uit me hoofd hoor.

Ga meetal gewoon wat rijden verdwaal dan, dwaal door heel Noord-Holland heen en als ik geen zin meer heb ga ik bordjes Hoorn zoeken :]

-wegen rond alkmaar-schagen-heerhugowaard zijn wel aardig (alleen een beetje hoog flits risico)
-dijkjes om het ijselmeer zijn fantastisch zo van enkhuizen naar volendam alleen maar over de dijk (alleen jammer van het slechte wegdek)

Anders organiseren we een keer een West-Frieland toertje? ik stippel dan wel een leuke route uit :P
 
he dit is lachen zit ik effe te kijken zie ik mijn eerste motor in dit topic staan bevalt ie je een beetje die cat en hoeveel km staat er nu al op de teller
*D
 
Grappig zeg, en dan wil ik die van mij ook natuurlijk nog even laten zien....Ben wel erg blij met de kleurstelling omdat je die niet al te vaak ziet. En hij rijdt perfect !!

full
 
Dat is zeker een goed plan :} een apart topic, volgens mij hebben nog aardig wat mensen hier een catje. Super *D fijne fiets heb hem nu 1,5 jaar en 13000 kilometer en er nog zeer tevreden over.
Zal ook eens wat foto´s posten.
 
Laatst bewerkt:
he dit is lachen zit ik effe te kijken zie ik mijn eerste motor in dit topic staan bevalt ie je een beetje die cat en hoeveel km staat er nu al op de teller
*D


bedoel je de mijne? daar zat al een MF sticker op bij aankoop (daarom was hij vast zo duur :) )
 
Laatst bewerkt:
Ff een piccie van mijn cat:
geboortejaar 1998, dit jaar gekocht met 14 k km op de teller, inmiddels met 22 k km op de teller :)

full



Standaard gekocht maar nu met andere knippers voor, ander ruitje, andere uitlaat (laser duotech) en valblokken (die ik niet nodig hoop te hebben :X )
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een Thundercat bezitter!

'k heb in 1999 mijn cat nieuw gekocht:
original_right.jpg


Ben toen de motor gelijk gaan opmbouwen en gelijk mee gaan rijden op het circuit:
finished_02.jpg


Na een flinke crash in 2001 was het toch wel nodig dat er een nieuwe kuip opkwam:
assen_16-06-2001_03.jpg


Dus in 2002 stond 'ie er zo bij:
yamaha_2002_10.jpg


En hier ben is mijn catje in actie...
zolder_280703_10.jpg


Meer foto's en info op http://www.BHRacing.nl (www.BHRacing.nl)


Brian
 
Ik denk al een tijdje na over een leuke sport uitlaat voor onder mijn Cat, wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk? niet meteen met aprokavic (hoop dat ik het goed schrijf) full titanium race systems aan komen zetten, dat trekt mijn bank rekening niet :P

Of beter nog, wie heeft een mooi 2e hands uitlaatje liggen waar hij of zij vanaf wil ;) Want 400 euro+ voor een uitlaat vindt ik als armzalige student een beetje boel euri :X
 
Ik denk al een tijdje na over een leuke sport uitlaat voor onder mijn Cat, wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk? niet meteen met aprokavic (hoop dat ik het goed schrijf) full titanium race systems aan komen zetten, dat trekt mijn bank rekening niet :P

Of beter nog, wie heeft een mooi 2e hands uitlaatje liggen waar hij of zij vanaf wil ;) Want 400 euro+ voor een uitlaat vindt ik als armzalige student een beetje boel euri :X
Bos en laser duotech zijn wel de meest populaire.
Tweedehands zijn sportuitlaten niet te vinden voor thundercats :? Maar hou marktplaats in de gaten , een enkele keer wil er daar wel eens een voor bijkomen. Succes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan