Donker groene bandit goude accenten aanbrengen

jomeo

MF'er
26 jun 2008
60
0
Hoogvliet
Wil graag mijn motor voorzien van goud accenten. Enige wat nu goud is, is de voorrem schijf. Zou graag wat er zoal te koop is.
 
dad90fe21280f76745b3be8f4fc81f88_zpsfe9cf264.jpg
 
Donkergroen met goud kan echt niet hoor. Denk dat je het enkel met zwart, zilver, chrome (twijfelgeval) en carbon kunt combineren. Ieder zijn eigen smaak, maar je wil toch niet voor l*l rijden? ;)
 
Trouwens op de tank staat met grote letters SUZUKI en nog wat belettering in het goud aangebracht en zoals ik al eerder zei, de voorrem schijf ook. dus vandaar dat hiermee door wil gaan. Loop dan voor gek dan?
 
Donkergroen met goud kan echt niet hoor. Denk dat je het enkel met zwart, zilver, chrome (twijfelgeval) en carbon kunt combineren. Ieder zijn eigen smaak, maar je wil toch niet voor l*l rijden? ;)

gaat prima.

3724215092_c089821dff_b.jpg
 
british racing green en goud gaan perfect samen. Neem contact op met een airbrusher en laat die op jouw aanwijzingen zijn ding doen. Voor de kleurencombinatie zoek maar eens naar afbeeldingen van de paTTger Honda 750.
 
Even serieus te antwoorden de keus van de kleur is geheel eigen smaak,op mijn bandit inmiddels veranderd had ik goudkleurige motorblok bouten (ebay) een lsl goud kleurig stuur,de bekende stickers en rem party
 
Wat ik eigenlijk wil doen is het volgende: ik wil bepaalde dingen van de motor goud of brons kleur gaan spuiten en dat is het kleur van de voorrem schijf, lijkt meer op goud.
De dingen die wil gaan spuiten: de 2 stuurgewichten, 2 ronde motor beschermers(soort valbeugels) weet niet hoe ze precies heten. en de 2 passagiers houders
Lukt mij nog geen foto te plaatsen moet foto verkleinen denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan