Donker puig ruitje/stroomlijnkap voor naked

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.192
41
In goede staat. Ik zou zeggen, doe een goed bod :)

dsc00993ms1.jpg
 
naja, universeel. Ik heb even gekeken hoe het werkt: Als je een losse koplamp hebt (rond) kan je hem gewoon ana je lamporen zetten. Ik zal even de breedte opmeten.

Prijs.... doe eens een voorstel?
 
Als je de breedte van je koplamp opmeet kan ik het je morgen vertellen.
 


Sorry, overheen gelezen. Verzenden kost 6,20 en een eind lopen, dan zou ik dus 8,80 krijgen voor het ruitje en dat vind ik te weinig, sorry.


Alsje hem komt halen mag je hem wle voor 15 hebben.
 
Hallo
De breedte van mijn koplamp is +_ 22cm als de maat goed is wil ik hem wel hebben voor 20 euro incl. verzendkosten mits hij niet beschadigd is wat ik niet kan zien op de foto,of je moet zo vriendelijk willen zijn om nog wat foto's door te mailen?
Naar joopblankespoor@wanadoo.nl

Alvast bedankt Gr. Joop
 
Hallo
De breedte van mijn koplamp is +_ 22cm als de maat goed is wil ik hem wel hebben voor 20 euro incl. verzendkosten mits hij niet beschadigd is wat ik niet kan zien op de foto,of je moet zo vriendelijk willen zijn om nog wat foto's door te mailen?
Naar joopblankespoor@wanadoo.nl

Alvast bedankt Gr. Joop
Donderdag ga ik weer naar de motor, zal ik even meten en een fotootje voor je maken. Ruitje is iig in nieuwstaat (volgens mij)
 
Sorry, overheen gelezen. Verzenden kost 6,20 en een eind lopen, dan zou ik dus 8,80 krijgen voor het ruitje en dat vind ik te weinig, sorry.


Alsje hem komt halen mag je hem wle voor 15 hebben.

ik kom zelf geloof ik niet in de buurt van utrecht. 17,50 incl. verzend kosten?
 
in de drukte niet aan toegekomen. Hopelijk ga ik morgen nog even, anders overmorgen.

In principe ga ik akkoord met 20,- inclusief verzenden.
 
hardenberg031ke9.jpg



past op alles tussen de 10 en 25 cm :) In rust is het 15cm, maar er zit (zonder kracht) behoorlijke rek in.
 
Ruitje is binnen en zit er op,alleen jammer dat er een inbusschroefje niet bij zat verder zit hij perfect!


Gr Joop........
 
heb ik niet gezein/is mij niet opgevallen. Waar had die moeten zitten dan? (kan ik even kijken in mijn schroefjesbak)
 
Het is een van de vier boutjes aan de zijkant van de beugels die aan de koplamp bevestigd word.. met een inbus kopje...

Gr joop
 
Weet je het zeker? Ik heb daar niets ontbrekends gezien en volgens mij zijn dat popnagels?

Anyway, als je de maat geeft kan ik kijken of ik een imbusboutje kna vinden dta past, stuur ik je die na.
 
popnagels. Of bedoel je dat ene gat? Volgens mij is dat een gaatje dat door de vorige eigenaar erin geboord is om hem onder een andere hoek oid te kunnen bevestigen en hoort daar geen schroef in :?

project1iq2.jpg
 
Nee het is een van die twee boutjes die daar boven zitten,dat andere gaatje was mij niet opgevallen,maar de maat kan ik je nu niet door geven want mijn motor staat op stal en ik kan er even niet bij,ik heb nog in de doos gezocht maar kon hem niet vinden
Maar het is niet zo'n probleem een nieuw boutje is zo gekocht......

Gr Joop :Y
 
ok, naja, sorry, ik was mij niet bewust van het ontbrekende boutje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan