Dood aan alle koekblikken!

Anticiperen heet zoiets, zeer aan te raden, vooral bij blinde trutten die van rechts komen! ;)
Martin.

Jah, hier sluit ik me toch wel bij aan. Het is toch algemeen bekend dat ruim 65% van het auto-verkeer slecht oplettend is. Vandaar dat men op de motor vrij defensief moet rijden. Je kan wel zeggen van: ik rijd hier op dit kruispunt door, want ik heb voorrang, maar als je geschept wordt dan zal je \"schepper\" daarna naar zijn schade kijken terwijl jij misschien wel DE Schepper tegemoet gaat! ;)
 
Op maandag 10 december 2001 23:14 schreef poohbeer het volgende:
Eneeeuhh.. :j |( voor die 3 eikels die\'k vanochtend weer met mistlichten in volle glorie aan. Zelfs na seinen van mij snappen ze\'t nog niet. Sorry hoor, maar dan scheld ik ze wel es de huid vol. Maar gelukkig blijft het daarbij.

Vrijdag ook nog aangehouden voor het rijden met mistlichten aan. Mijn fout, dus agent was zo aardig om geen bon uit te schrijven. Moest ook nog blazen, was de eerste keer maar had niets gehad dus lekker jammer voor hun.

Vanmorgen ook nog nog bijna aangereden door een eikel die de slaap nog in de ogen had. Ik op de rechterbaan, word ingehaald door iemand en op dat moment wil de sukkel vanaf rechts in gaan voegen. Ik vol op de rem anders had ik er boven op gezeten.
 
Leen je de auto van je collega een keer.
Ben je ff 20 min op en neer naar KPN ( :r ) draai je op een 80 weg en je rijd 10 meter.
Kom je in een s bocht, met 2 tegenliggers en een vito op je eigen weghelft.
Meneer dacht met zijn slome k*t vito 2 auto\'s in te kunnen halen in een s bocht(je).

Tja laatste keer dat ik mijn collega\'s auto meekrijg :(
 
Kom eens in NL pooh. Elke auto met mistlampen in de bumpers heeft ze aan ook. En net op de momenten dat het NIET nodig is :(

En als het nodig is, heeft niemand ze aan. Vrijdagavond van amsterdam naar brabant gereden. Lekker hard natuurlijk, maar de hele tijd mistlampen, terwijl je uitstekend zicht had. In brabant aangekomen: extreem dichte mist en dan zie je die mistlichten nergens meer. Allemaal uit!
 
TIP:
Wat wel helpt om nog/iets eerder gezien te worden,stel je koplampen iets hoger af...snappie.
Is storend maar help wel.


EN EEN BLERPIJP WIL OOK WEL HELPEN hoort men je eerder.

Een blerpijp ben ik het mee eens, je koplamp hoger afstellen niet, dan kunnen ze minder goed de afstand inschatten doordat je verblind...

Dat zou ik dus niet doen. Ik hang echt heel snle aan m\'n toeter en m\'n pass-knop...
 
TIP:
Wat wel helpt om nog/iets eerder gezien te worden,stel je koplampen iets hoger af...snappie.
Is storend maar help wel.


EN EEN BLERPIJP WIL OOK WEL HELPEN hoort men je eerder.

Of je bouwt een setje stroboscooplampen tussen je bumper en je grill. ;)
 
Gisteren op de A12. Gaat het van 3 baans naar 2 baans. Gaat zo\'n lul op de 2e baan voor eigen rechtertje spelen. Duike vlak voor mijn neus naar de 3e baan. Hij wilde mij namelijk niet langs laten. Prutser! Er staat niet voor niets op het bord \"Ritsen over 1 km\". Dan rits ik dus ook pas 1 km verder. :j
 
En als het nodig is, heeft niemand ze aan. Vrijdagavond van amsterdam naar brabant gereden. Lekker hard natuurlijk, maar de hele tijd mistlampen, terwijl je uitstekend zicht had. In brabant aangekomen: extreem dichte mist en dan zie je die mistlichten nergens meer. Allemaal uit!

Nu is het vrij mistig, en hoeveel sukkels hebben nu wel niet de lichten aan?

\'Ik zie nu genoeg en heb mijn lichten niet nodig, want het is licht buiten\'. En zo denken ze ook bij regen. Die mensen BLIJVEN ook dom. Kunnen we ze het niet allemaal leren en als ze het niet willen leren, gewoon een nekschot geven ??

BTW: Met blerpijp van m\'n rijbaan afgedrukt hoor!!!
Als je die pijp niet hoort heb je te hard gemasturbeerd want dan moet je STOKDOOF zijn. Zit gewoon een illegale demper op (voor weggebruik dan), kan niet anders. Zo\'n teringlawaai. Hele buurt wakker als ik wegrijd :}
 
daar heb ik ook zo\'n schijthekel aan. Staan er duidelijk borden: ritsen over 1 kilometer / ritsen over 300 meter / ritsen vanaf hier.
Maar als je dat dan niet vanaf het eerste bord gaat doen krijg je allemaal eigen rechtertjes voor je rijden. Dan ga ik er dus lekker rechts voorbij en even verder weer helemaal naar links.

En het vingertje natuulijk :j
 
Leen je de auto van je collega een keer.
Ben je ff 20 min op en neer naar KPN ( :r ) draai je op een 80 weg en je rijd 10 meter.
Kom je in een s bocht, met 2 tegenliggers en een vito op je eigen weghelft.
Meneer dacht met zijn slome k*t vito 2 auto\'s in te kunnen halen in een s bocht(je).

Tja laatste keer dat ik mijn collega\'s auto meekrijg :(

het moraal? je collega z\'n auto zit in de prak?
 
Nu is het vrij mistig, en hoeveel sukkels hebben nu wel niet de lichten aan?

\'Ik zie nu genoeg en heb mijn lichten niet nodig, want het is licht buiten\'. En zo denken ze ook bij regen. Die mensen BLIJVEN ook dom. Kunnen we ze het niet allemaal leren en als ze het niet willen leren, gewoon een nekschot geven ??

BTW: Met blerpijp van m\'n rijbaan afgedrukt hoor!!!
Als je die pijp niet hoort heb je te hard gemasturbeerd want dan moet je STOKDOOF zijn. Zit gewoon een illegale demper op (voor weggebruik dan), kan niet anders. Zo\'n teringlawaai. Hele buurt wakker als ik wegrijd :}

De wet: bij mist met zicht tot maximaal 50 m mag je mistachterlicht aan. Meestal is het zicht bij mist veel meer dan 50 m, dus geen licht.
 
De wet: bij mist met zicht tot maximaal 50 m mag je mistachterlicht aan. Meestal is het zicht bij mist veel meer dan 50 m, dus geen licht.

Ik had het meer over de gewone verlichting. :)

Mistvoorlichten zijn al standaard verlichting in Nederland, en mistachterlicht? WAT IS DAT?!
De meeste mensen weten het knopje niet te vinedn ,en als ze \'m ingedrukt hebben, en je scheel en blind wordt van het mistachterlicht, en je voor ze gaat rijden en met je eigen achterlichtje gaat spelen, dat ze het dan NOG niet doorhebben.

Mijn auto had een mist achterlicht, maar heb dat lampje eruit moeten rukken want die stond constant aan, er was geen schakelaar om \'m uit te zetten. Die zal ik nog wel een keertje maken, vorige eigenaar heeft een interval eringedaan voor de ruitenwisser, en daarbij vergeten het mistachterlicht door te lussen naar een andere schakelaar.. |(

Maargoed, ook zonder mistverlichting ben je prima zichtbaar met je gewone verlichting.

ALTIJD aan dus.
Motorrijders die nooit hun lichten aan doen (op \'s avonds na) vind ik ook dom. Zien en gezien worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan