Dood aan alle koekblikken!

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Fiets ik naar huis toe, komt er van rechts een Mercedes aanrijden. Ik denk \'nah die stopt wel\' maar nee, *kleun*, en mn voorwiel is dubbel.

Dus die kneus stapt uit en gilt \"Ik ben niet fout!\" tot ie ziet dat ie op grote witte haaietanden staat. \"Ja,\" zegt ie, \"ik zag je helemaal niet...\" - en dat terwijl ik toch een vrij felle halogeen-koplamp heb. |(

Hij was toch aardig geschrokken - ik ook wel btw -, ff gegevens uitgewisseld enzo.. morgen voorleggen aan de verzekering.

Wat mij betreft mogen ze hoofdklemmen inbouwen in die koekblikken, dat je alleen maar vooruit kan kijken. :(
 
Laatst bewerkt:
GVD ONMIDDELIJK aanrijdingsformulier invullen als je zelf niet in fout bent :(
 
Ja, klote zeg. Ik zaterdag ook zo\'n gevalletje. Rijd met mijn R6je op een rotonde komt er zo\'n blinde trut :j van rechts die me zo ff onderuit rijdt. Ook gegevens uitgewisseld en \'s avonds ff teruggebeld. Heb ongeveer fl. 1000,- schade en dat wilden ze zo betalen. Is gelukkig allemaal wel weer geregeld maar ik baalde er ff heeeeeeeeeeeeel goed van. Heb die superfiets net twee maanden en dan al op je bek gaan is toch behoorlijk KUT!!! })
 
Mja die gozer had haast en ik was toch aardig geschrokken, ging ook vrij snel allemaal.
Ik heb iig zn naw-gegevens en kenteken, we bellen elkaar morgen.
 
Niks bellen gvd, verzekering erbij, jij nieuwe fiets (je kader staat ook wat krom), hij pech.. tenzij je nog vriendelijk van aard wil zijn en hem enkel de echte kosten aanrekent.
 
Ja, klote zeg. Ik zaterdag ook zo\'n gevalletje. Rijd met mijn R6je op een rotonde komt er zo\'n blinde trut :j van rechts die me zo ff onderuit rijdt. Ook gegevens uitgewisseld en \'s avonds ff teruggebeld. Heb ongeveer fl. 1000,- schade en dat wilden ze zo betalen. Is gelukkig allemaal wel weer geregeld maar ik baalde er ff heeeeeeeeeeeeel goed van. Heb die superfiets net twee maanden en dan al op je bek gaan is toch behoorlijk KUT!!! })

Anticiperen heet zoiets, zeer aan te raden, vooral bij blinde trutten die van rechts komen! ;)
Martin.
 
En wat te denken van die malloot in de Clio Cabrio die achteruit reed zonder te kijken en je bijna van de sokken reed... ;)

Die stomme smoes \"ik zag je niet\" is idd echt om te huilen...

\"ik zag je te laat want ik was met wat anders bezig\" bedoelen ze... :j
 
lol :}

[edit]
Toeteren als ik achter je sta heeft niet echt veel zin hoor ;)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
En wat te denken van die malloot in de Clio Cabrio die achteruit reed zonder te kijken en je bijna van de sokken reed... ;)

Die stomme smoes \"ik zag je niet\" is idd echt om te huilen...

\"ik zag je te laat want ik was met wat anders bezig\" bedoelen ze... :j

EN dan is die Clio van ACHTER aan gereden, dus JOUW schuld!!! Whoahahahh :} ze zijn wel slim, die autodebielisten!!!

ben zondag ook van de weg weer gedrukt maar dit keer niet toen ik op de motor zat, maar in m\'n auto. En WEER in Utrecht. Op een rotonde vlak voor ik de snelweg op ging, een auto drukt me zo half van de weg af, want hij wil er tussen op mijn baan. ZONDER KNIPPERLICHT. Domme lul. Ik heel lang m\'n toeter inhouden, middelvinger omhoog, vent er niet tussenlaten, en lekker de snelweg op.

Ligt het nou aan mij dat ze me van de weg af willen drukken.. of.. ???
2x binnen 3 dagen is niet goed ;)

ACh ik weet wel waar het aan ligt hoor, ze kijken niet meer naast zich of over de schouder, alleen voor ze, en dan ook maar KORT voor ze. Trek de spiegels maar van de auto\'s af en geef GVD die mensen een keer een nieuwe berg rijlessen. Mensen zijn zo gemakkelijk :( :( :( .
 
jaja, ik ken het, in een auto zit je zo makkelijk dat je veel te snel geneigd bent iets anders te doen, en iedereen die geen motor rijdt, doet dat 9 van de 10 keer ook...

ik reed op de snelweg de meest linkse strook (3 baans), ouwe zak in een grote mercedes (mooie auto overigens, voor een auto dan) knalt voor mijn neus naar links, ik helemaal uitwijken, over de streep zelfs, motor slingeren, kan alles net houden gelukkig... ik voorbij, dan schrikt ie pas!!! en gaat weer naar rechts, ja laat maar... :j :(
 
Laatst bewerkt:
hehehe... idd BertV

Ik heb sinds ik mijn rijbewijs drie jaar geleden heb gehaald, nog maar drie maal in een auto gereden met gevolg dat ik nogal euh... vrouwelijk auto rijd... :+

hoi floortje... :P :)
 
Laatst bewerkt:
loop toch niet zo te miepen allemaal, mensen maken nu eenmaal fouten, ook in het verkeer. Uiteraard zijn het aaaaaltijd die anderen die iets stoms doen nooooooit wijzelf. Of zijn er ook mensen hier die zich na zoiets afvragen of zijzelf nog wat hadden kunnen doen om het te verkomen? 8-)
 
ik heb problemen met de achteruit versnelling... versnelling in z\'n algemeen, parkeren, wegrijden, inschatten hoe groot die gigantische clio neus is etc etc
 
ik heb problemen met de achteruit versnelling... versnelling in z\'n algemeen, parkeren, wegrijden, inschatten hoe groot die gigantische clio neus is etc etc

Gigantisch groot.. uhhuh.. als je aan de ene kant instapt val je dr aan de andere kant weer uit ;)
 
loop toch niet zo te miepen allemaal, mensen maken nu eenmaal fouten, ook in het verkeer. Uiteraard zijn het aaaaaltijd die anderen die iets stoms doen nooooooit wijzelf. Of zijn er ook mensen hier die zich na zoiets afvragen of zijzelf nog wat hadden kunnen doen om het te verkomen? 8-)

haha, ik heb ook wel eens een foutje gemaakt, met een AUTO :r , gelukkig geen andere auto\'s / motors / voetgangers / fietsers of zoiets bij betrokken (wel een beest in de berm), gevolg, auto in de prak en lantaarnpaal... :(
 
loop toch niet zo te miepen allemaal, mensen maken nu eenmaal fouten, ook in het verkeer. Uiteraard zijn het aaaaaltijd die anderen die iets stoms doen nooooooit wijzelf. Of zijn er ook mensen hier die zich na zoiets afvragen of zijzelf nog wat hadden kunnen doen om het te verkomen? 8-)

Kijk, schelden lucht op. Doe dat dus ook vooral als iemand je irriteerd. Beter dan hem van de baan rijden of anders.

Floortje: vaak zijn het wel erg domme zaken, natuurlijk kan je die meestal zelf voorkomen, maar dat hoor je helemaal niet te moeten doen, da\'s net het irritante.

Eneeeuhh.. :j |( voor die 3 eikels die\'k vanochtend weer met mistlichten in volle glorie aan. Zelfs na seinen van mij snappen ze\'t nog niet. Sorry hoor, maar dan scheld ik ze wel es de huid vol. Maar gelukkig blijft het daarbij.

Btw, ik kom altijd fris als een hoentje aan op\'t werk en moet gemiddeld toch MINSTENS 1.5 uur rijden waarvan 1 uur op ERG drukke snelwegen (lees: file). Zou\'k dus echt niet hebben als\'k niet regelmatig iemand de huid vol kon schelden.
 
Op maandag 10 december 2001 23:14 schreef poohbeer het volgende:Eneeeuhh.. :j |( voor die 3 eikels die\'k vanochtend weer met mistlichten in volle glorie aan. Zelfs na seinen van mij snappen ze\'t nog niet. Sorry hoor, maar dan scheld ik ze wel es de huid vol. Maar gelukkig blijft het daarbij.

Kom eens in NL pooh. Elke auto met mistlampen in de bumpers heeft ze aan ook. En net op de momenten dat het NIET nodig is :(
Groot licht helpt niet, dan krijg je ze nog terug ook !

Of wat dacht je van die sukkels die met regenachtig weer helemaal geen lichten aan doen?! |( domme koeien.
 
Wat denk je van een schoonpa die zijn auto achteruit rijdt, net daar waar jij je motor heb geparkeerd, motor klem onder de achterbumper.

Maar gelukkig niet bij mij, maar bij een vriend gebeurd, weet niet hoelang het had geduurd voordat ik weer op visite was gekomen, kon wel eens heel lang hebben geduurd.
 
TIP:
Wat wel helpt om nog/iets eerder gezien te worden,stel je koplampen iets hoger af...snappie.
Is storend maar help wel.


EN EEN BLERPIJP WIL OOK WEL HELPEN hoort men je eerder.
 
Op maandag 10 december 2001 23:23 schreef JK het volgende:Of wat dacht je van die sukkels die met regenachtig weer helemaal geen lichten aan doen?! |( domme koeien.

Zijn meestal ook nog grijze auto\'s, in ieder geval 3 van 5 auto\'s die ik zonder licht zie rijden wanneer het wél nodig is zijn grijze auto\'s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan