dood door eend

bij deze wil ik vragen aan de mensen die hier over gaan, de gekken die hier over grappen maken gelijk te schrappen, DIT KAN NIET, DIT MAG NIET AUB)
mee eens..... denk es aan de nabestaande.... twas echt een bizar ongeluk,ze hebben zeker 10 min. staan reanimeren voordat hij werdt afgevoerd!
ik had daar de vorige dag nog gereden,het kan ons allemaal overkomen!
 
mee eens..... denk es aan de nabestaande.... twas echt een bizar ongeluk,ze hebben zeker 10 min. staan reanimeren voordat hij werdt afgevoerd!
ik had daar de vorige dag nog gereden,het kan ons allemaal overkomen!
Het is heel naar en ingrijpend voor de echtgenoot, kinderen, kleinkinderen, andere nabestaanden, vrienden, kennissen, enz. Maar ik denk niet aan ze. Pas als je zelf betrokken bent, dan denk je aan ze en aan jezelf en dan gevoel je medeleven.

Het kan ons allemaal overkomen?
Iedere week stort er wel een vliegtuig ergens ter wereld neer; weerhoudt dat je om op het vliegtuig te stappen? Iedere dag zijn er wel verkeersongevallen met dodelijke afloop, neem je daarom niet meer deel aan het verkeer? Dat metro ongeluk in Londen, twee dagen ervoor reed ik nog op hetzelfde traject. Het spoorwegongeluk bij Hoofddorp, ik had die week ook nog daar in de trein gezeten (doe ik niet zo vaak). De ongelukken met de Herald of free Enterprise en de Estonia weerhouden mij ook niet om minstens twee maal per jaar met zo'n ro-ro boot naar Noorwegen af te reizen.

Als je zo wilt gaan leven en denken dan kun je beter thuis blijven. Maar wel met een kussen op je hoofd, want stel je voor dat het dak instort of de hemel naar beneden komt.
 
En dan heb je ook nog die vieze vuile H*MO's die die dieren EXPRESS aanrijden

onze hele weg vrij komt er zo'n flikkertje aanrijden vol gas denk dik 100-110 (mag er maar 70) HELE WEG VRIJ, steekt er zo'n grote eend over (witte met zo'n raar hoofd) en die eend is bijna die weg over gaat ie naar links BAM zo die eend over gereden, wat een vuile homo zeg

die eend leefde nog vet spartellen enz. was niet dood, volgende dag lag ie dood in t water.


Waarom ben je der niet achteraan gereden en heb je em vervolgens volledig verrot geslagen bij het eerste stoplicht? :X

Bij mij was ie zwaar aan de beurt geweest, ongeluk kan gebeuren opzet gaat hem nog meer pijn doen dan die eend :(
 
Het is heel naar en ingrijpend voor de echtgenoot, kinderen, kleinkinderen, andere nabestaanden, vrienden, kennissen, enz. Maar ik denk niet aan ze. Pas als je zelf betrokken bent, dan denk je aan ze en aan jezelf en dan gevoel je medeleven.

Het kan ons allemaal overkomen?
Iedere week stort er wel een vliegtuig ergens ter wereld neer; weerhoudt dat je om op het vliegtuig te stappen? Iedere dag zijn er wel verkeersongevallen met dodelijke afloop, neem je daarom niet meer deel aan het verkeer? Dat metro ongeluk in Londen, twee dagen ervoor reed ik nog op hetzelfde traject. Het spoorwegongeluk bij Hoofddorp, ik had die week ook nog daar in de trein gezeten (doe ik niet zo vaak). De ongelukken met de Herald of free Enterprise en de Estonia weerhouden mij ook niet om minstens twee maal per jaar met zo'n ro-ro boot naar Noorwegen af te reizen.

Als je zo wilt gaan leven en denken dan kun je beter thuis blijven. Maar wel met een kussen op je hoofd, want stel je voor dat het dak instort of de hemel naar beneden komt.
ja idd das waar...ik heb staan kijken en het heeft best wel indruk op mij gemaakt.dus in dat op zicht ben ik misschien al meer betrokken, maar ik vindt het wel een beetje bruut om gelijk al daarover te geinen.
ik ben ook altijd in voor een goeie grap maar toen ik dit zag ...
beetje respect jongens.
 
Het is heel naar en ingrijpend voor de echtgenoot, kinderen, kleinkinderen, andere nabestaanden, vrienden, kennissen, enz. Maar ik denk niet aan ze. Pas als je zelf betrokken bent, dan denk je aan ze en aan jezelf en dan gevoel je medeleven.

Het kan ons allemaal overkomen?
Iedere week stort er wel een vliegtuig ergens ter wereld neer; weerhoudt dat je om op het vliegtuig te stappen? Iedere dag zijn er wel verkeersongevallen met dodelijke afloop, neem je daarom niet meer deel aan het verkeer? Dat metro ongeluk in Londen, twee dagen ervoor reed ik nog op hetzelfde traject. Het spoorwegongeluk bij Hoofddorp, ik had die week ook nog daar in de trein gezeten (doe ik niet zo vaak). De ongelukken met de Herald of free Enterprise en de Estonia weerhouden mij ook niet om minstens twee maal per jaar met zo'n ro-ro boot naar Noorwegen af te reizen.

Als je zo wilt gaan leven en denken dan kun je beter thuis blijven. Maar wel met een kussen op je hoofd, want stel je voor dat het dak instort of de hemel naar beneden komt.

:^ . Definitely!

Had het niet beter kunnen zeggen :}

Ook de vorige post :} :} :}
 
Vandeweek nog gehad, weliswaar in mijn koekblik.

Rijd netjes in de buurt van Meppel op een 80 km weg.
Komt er een eend vlak voor me langs vliegen.
Afremmen kon niet ivm een bijna bumperklever.

Tsja dan maar doorrijden, heb hem achter bij z'n staart geraakt.

Eendje vloog nog wel door, en ik had geen schade dus, ik hoop dat het goed is afgelopen.

Maar je hartslag schiet toch wel de lucht in hoor op dat moment.
 
Wat waren de omstandigheden van het eendongeluk. Uitgeweken en ten val gekomen of ergens tegenaan gereden? Eend is tegen helm aangevlogen en daardoor uit koest geraakt?
 
Ja die beesten zijn op dit moment zo geil als boter en kijken echt niet verder die willen alleen maar wippen had er gisteren bijna 1 op me vooruit van me auto.
 
Een vriendin van me is gisteren naar de vriendin van die kerel geweest. Was allemaal erg zielig, ze hadden net een huisje gekocht '(
En idd door die eend de macht over het stuur verloren, het is trouwens iemand uit Ridderkerk heb ik vernomen, en het is in zwijndrecht gebeurd.

Ik wens veel sterkte aan de nabestaanden
 
ik denk dat hij hem onderuit heeft geremd,er staat een aardig slipspoor
die regelrecht naar een lantaarnpaal gaat!
misschien uit reactie te hard de achterrem gebruikt!
 
Ja, dat gebruik van de achterrem kan fataal zijn. Ik heb er zo lang over gedaan om het gebruik van de achterrem te vermijden bij een haastige stop. Dat ik 'm nu zelfs helemaal niet gebruik. En omdat ik maar een enkel schijfie voorin heb, antcipeer ik dubbel en dwars. Maar een langere remweg schijnt nog altijd beter te zijn dan geheid onderuit gaan. Komt door het vele autorijden. Om het nog gecompliceerder te maken: mijn gewone fiets heeft een handrem die alleen maar links werkt en da's op de bike de koppelingshandle.
Ik kwam iemand bij BMW dealer Meyer tegen die 2 x onderuit is gegaan met zijn spiksplinternieuwe motor omdat hij door het veel op de weg zitten met de auto (en het gebruik van de bike alleen in de weekends met mooi weer), in een reflex gaat trappen als ie wil stilstaan. Hij zei dat ABS zou helpen.... toen ie z'n nieuwste bike kwam ophalen, een R1150.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb t verhaal in de Trouw gelezen en er werd gelukkig geen dom woord teveel gesproken.. dan alleen de feiten die er gebeurd waren..Eend knalt tegen hoofd motor rijder en kost leven van zowel de motor rijder als de eend
Reanimatie mocht niet meer baten enz

Dus Trouw is ECHT te vertrouwen als t gaat over motor stukkies :}
 
Ik heb nu 3x een beest aangereden op de motor in zo'n 80.000km.

1e keer was een merel of een spreeuw oid. Ik zat gewoon op de snelweg in een lange flauwe bocht met een gangetje van 140. Kom dat beest dus aanvliegen tegen mijn schouder aan. Dat voelt toch alsof iemand een flinke stomp tegen je schouder geeft. Mijn maat die achter me reed schok zich rot want die zag alleen maar een explosie van veren.

2e keer was een eend die ik met +180 gekopt heb. Ik reed op een 2 baans weg door een polder. komt er ineens een eend uit de sloot opvliegen. ik zag hem aankomen en dook in elkaar achter mijn kuip. Het volgende moment voelde het alsof iemand met een moker bovenop mijn helm ramde. ik heb 2 dagen last van nek gehad.

het 3e beest was pas geleden een haas die in de polder die 's nachts plots voor mijn wiel springt. Ik reed rond de 90 en kon echt niet meer stoppen. Ik ben toen ook heel bewust recht doorgereden (en hopen dat je toch het beest mist) maar helaas het was toch echt kaboem..en de haas was niet meer.

Als ik beesten op of langs de weg zie ben ik wat dat betreft nog bijna voorzichtiger als met kinderen. Het probleem met beesten is toch dat ze helemaal niet voorspelbaar zijn, en zeker hazen willen 's nachts in je lichtbundel blijven rennen.
 
Zonet op de Autobahn...meeuw vliegt tegen een mercedes op die een snelheidje van 150 te pakken had, rolt onder de auto door bijna tegen mij aan, ik kon hem nog ontwijken omdat ik er op gefocust was door alle meeuwen om me heen... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan