Dood gevoel in gashandje

Volgens mij heb je dit zelf nooit geprobeerd, deed ik een keer op de brommer en ik lag zowat meteen in de berm |(

_O-

Ligt aan jouw gestoorde motoriek dan :+ Moet zelf ook wel eens mijn rechterspiegel verstellen tijdens het rijden, gas even overpakken met links en dan met rechts verstellen :z
 
je bedoelt carpaal tunnelsyndroom.heb ik ook in beide polsen.met een simpele cruise control van 37,95 kan je lekker je arm even laten bungelen.

Ik ben ook bevangen met de beginselen van Carpaal Tunnelsyndroom. Snijden is niks (ik heb zelf 6 jaar op het ziekenhuis gewerkt...) dus ik heb gezocht naar diverse cruise control systemen. Echter is de enige die me is bijgebleven, een Throttlemeister, maar dat is niet wat ik zoek.
Ik ben op zoek naar een andere soort met de bediening aan de linkerkant van de gashendel. Schijnt te reageren op de achterrem, koppeling en gas zelf.

Kan iemand misschien een kort lijstje maken van merken en types cruisecontrol?
 
Afknijpen van aders is inderdaad het probleem, heb ik zelf ook.
De arts gaf aan dat dit het zogenaamde Karpan Tunnelsyndroom is (spelling zal wel fout zijn)en dit is operatief te verhelpen door een kleine operatie aan de polsen.
Met mijn vorige motor een V twin had ik heel veel problemen, mijn huidige 4 cilinder heeft veel minder trillingen en ik heb er daarom veel minder last van.
Voorlopig voor mij dus geen operatie, wel blikt dit syndroom heel veel voor te komen.

had het al eerder gemeld, maar tintelingen worden veroorzaakt door beknelde zenuwen, niet door beknelde bloedvaten!...en al helemaal niet van aders.
karpan tunnelsyndroom heeft dan ook te maken met de tunnels waarin de zenuwen zich bevinden.
 
Heb carpaal tunnelsyndroom gehad, maar dat was toch wel wat meer als wat tintelingen, ben aan beide polsen geopereerd, hebben het kapsel doorgenipt.
Nooit meer last gehad. Vond het wel een fijne permanente oplossing. :]
 
Ik heb em gevonden.
Het heet de BreakAway:
http://www.brakeawayproducts.com/productinfo.html

Werkt niet, zoals ik dacht, op achterrem en koppeling, maar naar mijn idee voldoet dit aan mijn wensen.

Mochten er nog mensen meer types weten, dan hou ik mij nog steeds aanbevolen.

Helaas, na contact met Breakaway het volgende:
I'm sorry to say, the BrakeAway has not been tested on a 1997 Triumph Trophy 1200.

Thank you for your interest.

Regards,
Kim Fechner
BrakeAway Products, Inc.
503-624-0981

Ik heb nu gevraagd of ik zou kunnen testen...
Ik hou jullie op de hoogte.
 
had een maat van mij ook, heeft aam het einde van de clip ons iets langere en dus wat zwaardere gewichtjes gemonteerd en is er nu zo goed als helemaal van af

suc 6 ermee
 
Kan iemand mij ook vertellen waar ik deze clip kan kopen (zowel de Throttle Rocker als de Crampbuster)?

Bvd, Mariecke
 
Ik heb de crampbuster gekocht bij motozoom (utrecht). Maar is vast ook wel verkrijgbaar bij andere dealers. Waag er anders een paar telefoontjes aan.
 
Kan iemand mij ook vertellen waar ik deze clip kan kopen (zowel de Throttle Rocker als de Crampbuster)?

Bvd, Mariecke

De Throttle rocker heb ik via Motoport Rockanje maar deze zal vast wel ook bij andere motorzaken te verkrijgen zijn. De Crampbuster weet ik helaas niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan