Dood na een hoge druk wasbeurt

Pascal-X

Rookie
10 aug 2019
24
12
Goedendag allen,

Ik heb van de week een grondige schoonmaakbeurt gedaan. Eerst gefoamd met de foamgun en daarna gewassen met de hand. Heb voor het afspuiten mijn hoge druk gebruikt. Daarna wilde ik hem de garage inrijden maar hij was niet blij met de schoonmaak want ik denk dat er ergens vocht is binnen gedrongen. Hij wilde dus niet starten en ging op kermis verlichting stand. Ik heb 2 filmpjes geupload op YouTube om aan jullie te laten zien zodat ik kan vragen wat jullie denken wat het probleem is, zekering, startrelais of wat anders.
Hoop dat jullie kunnen helpen want het is mijn enige vervoersmiddel dus heel belangrijk voor mij.
Ik heb gisteren wd40 gespoten op de schakelaars in het stuur en andere plekken om de eventuele vocht te verdrijven en overnacht laten drogen

 
Die uitslag kan ook van het opschuren komen.
Ik zou het niet weten, maar je hebt ervaring zie ik... 🤔

Gecorrodeerde contacten schoonkrabben/schuren is belangrijk vanwege het contact. De rest is het voorkomen van nieuwe corrosie, dus alles wat nieuwe corrosie tegen gaat en er niet afspoelt of veroudert is prima. gewoonlijk is dat zuurvrije vaseline of "accupolenvet" (wat dat dan ook mag wezen).

Overigens betwijfel ik of het contact tussen je accu en de polen hier nu het probleem was. met dat geklick er bij lijkt het mij meer dat er ergens toch een kleine kortsluiting ergens in je boordnet ontstaan is door alle "hogedrukvocht".
 
Terug
Bovenaan Onderaan