Doodziek word ik van die struikrovers..

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Vanavond nummer drie te pakken in twee weken tijd.

Auto ingehaald en rij 90, net weer terug op rechterbaan en flits.
Donkere wagen tussen de bomen in het bos langs een weg zonder lantaarnpalen.

Zijn ze verd*mme helemaal van de pot gerukt :(
Doodziek wordt ik ervan.
Nee, ik mag niet te hard rijden nee, vooral niet 10 km te hard. Sneu gewoon.
Ben ook met 40 te hard gesnaait, das erg dom ja. Hoor je me ook verder niet over.

Maar wat willen ze nou...dat je verd*mme met gevaar voor eigen leven in een kolonne van 10 auto\'s, achter een vrachtwagen gaat hangen. Geen donder ziet en de heftige snelheid van wel 70 gehaald wordt |(

Gek heh, niemand durft meer in te halen. Laat doorstromen die handel en zorg dat je wat ken zien.
Nee joor, Op de Amersfoortseweg 70 rijden achter een vrachtwagen met auto\'s voor je die voor ieder naar beneden dwarrelend blaadje in de ho-ijzers gaan. Dan pas ben je goed bezig. En waarom, omdat iedere boom verdacht is tegenwoordig.
Achter iedere boom kan zo\'n struikrover zitten, met lef, want stel dat ze je zien.

Kan me wel voorstellen hoor. Is het spelletje niet meer leuk en wordt Den-Haag boos omdat er te weinig is opgehaald :j:j:j

Nog ff en ik ken gelijk me loon op de rekening van die rukkers in Leeuwarden laten storten. Kennen ze mooi me begrafenis mee betalen, omdat ik geplet ben tussen een stel van die oplettende projectielen |(

Dus wat heb ik te pakken:
* Vorig weekend 160 op 120 weg
* Afgelopen zaterdag 140 op 120 weg
* Vanavond 90 op een 80 weg

Gaat lekker. En leer ik ervan :? Misschien als ik bedenk dat dat vervloekte puntenrbw er nog niet is en dat ik nog 10,5 mnd tegaan heb dit jaar.

Hulde hoor struikrovers, aangezet door die piraten in Den-Haag. Goed bezig zo :}
En ik ben ook goed bezig. Zitten ze eerder met een vol rolletje en kennen ze eerder naar huis.
Onee, dom, s\'avonds nog meer ophalen want ze moeten 150% (minimaal) uitbetaald worden s\'avonds.

Ben ik nu afgekoeld? NEE ;)
 
LCB, ik ben het 100% met je eens. Iig flink balen. Wordt een duur jaartje dus :(
 
Hier in Zeeland is het de laatste weken ook weer raak met de controles.......en ze staan echt op de gekste plaatsen :(
Ondertussen is er in de straat al wel 2X ingebroken, klootzakken zijn het allemaal.
 
Wat doe je eraan? Beter uitkijken voor die tere zieltjes... En als je de mogelijkheid hebt, een rotschop tegen zo\'n camerageval geven. (Moet op zich wel lukken als ik sommige foto\'s van die dingen zie. De camera;s staan vaak ettelijke meters van de harde werkers vandaan.)
 
Wat doe je eraan? Beter uitkijken voor die tere zieltjes... En als je de mogelijkheid hebt, een rotschop tegen zo\'n camerageval geven. (Moet op zich wel lukken als ik sommige foto\'s van die dingen zie. De camera;s staan vaak ettelijke meters van de harde werkers vandaan.)

Beter uitkijken :P

Ze weten wel waar ze gaan staan als ze flink willen innen. Met een donkere auto in een donker bos of achter de struiken/bomen. Echt niet dat je ze ziet :(
 
Had vandaag ook geluk, reed de stad uit en had ineens een vreemd voorgevoel, afgeremd naar legale snelheid en waarempel, daar stond 1 van die volkshelden met een lasergun in zijn handen achter een boom. :j Normaal rij ik daar altijd te hard, vandaag dus niet en dat was m\'n geluk. :} Was anders m\'n rijbewijs laaaaang kwijtgeweest \ '( , als ik daar met normale snelheid langs was gereden.
 
:\ '( Ik ook vandaag weer... Dacht op de A2 ergens... Auto met alarmlichten op de vluchtstrook, ik had al bijgeremd, maar bleek er toch nog één te zijn. 10 km te hard...
 
Vanavond nummer drie te pakken in twee weken tijd.

Dus wat heb ik te pakken:
* Vorig weekend 160 op 120 weg
* Afgelopen zaterdag 140 op 120 weg
* Vanavond 90 op een 80 weg

Ben ik nu afgekoeld? NEE ;)


Volgens het spreekwoord ben je nu nog stommer dan een ezel :)
Ik hoop voor je dat je meer geluk in de liefde hebt.
 
Vanavond nummer drie te pakken in twee weken tijd.

Auto ingehaald en rij 90, net weer terug op rechterbaan en flits.
Donkere wagen tussen de bomen in het bos langs een weg zonder lantaarnpalen.

Zijn ze verd*mme helemaal van de pot gerukt :(
Doodziek wordt ik ervan.
Nee, ik mag niet te hard rijden nee, vooral niet 10 km te hard. Sneu gewoon.
Ben ook met 40 te hard gesnaait, das erg dom ja. Hoor je me ook verder niet over.

Maar wat willen ze nou...dat je verd*mme met gevaar voor eigen leven in een kolonne van 10 auto\'s, achter een vrachtwagen gaat hangen. Geen donder ziet en de heftige snelheid van wel 70 gehaald wordt |(

Gek heh, niemand durft meer in te halen. Laat doorstromen die handel en zorg dat je wat ken zien.
Nee joor, Op de Amersfoortseweg 70 rijden achter een vrachtwagen met auto\'s voor je die voor ieder naar beneden dwarrelend blaadje in de ho-ijzers gaan. Dan pas ben je goed bezig. En waarom, omdat iedere boom verdacht is tegenwoordig.
Achter iedere boom kan zo\'n struikrover zitten, met lef, want stel dat ze je zien.

Kan me wel voorstellen hoor. Is het spelletje niet meer leuk en wordt Den-Haag boos omdat er te weinig is opgehaald :j:j:j

Nog ff en ik ken gelijk me loon op de rekening van die rukkers in Leeuwarden laten storten. Kennen ze mooi me begrafenis mee betalen, omdat ik geplet ben tussen een stel van die oplettende projectielen |(

Dus wat heb ik te pakken:
* Vorig weekend 160 op 120 weg
* Afgelopen zaterdag 140 op 120 weg
* Vanavond 90 op een 80 weg

Gaat lekker. En leer ik ervan :? Misschien als ik bedenk dat dat vervloekte puntenrbw er nog niet is en dat ik nog 10,5 mnd tegaan heb dit jaar.

Hulde hoor struikrovers, aangezet door die piraten in Den-Haag. Goed bezig zo :}
En ik ben ook goed bezig. Zitten ze eerder met een vol rolletje en kennen ze eerder naar huis.
Onee, dom, s\'avonds nog meer ophalen want ze moeten 150% (minimaal) uitbetaald worden s\'avonds.

Ben ik nu afgekoeld? NEE ;)



Het gaat kwa snelheid in ieder geval de goede kant op.
van 40 naar 20 naar 10 te hard.
Nou de volgende 5 te hard, daarna hou je je mooi aan de snelheid... *D
en komen er geen prenten meer binnen.... hebben ze hun doel bereikt...

Welkom bij de club van kas-spekkers

(had er laatst eentje op de A2, mocht er nog 100 meter 100 voordat de 120 weer begon. En laat ik nou net 109 op de foto rijden... was om 22:30 ook nog eens)
(en een paar weken eerder op de mergelland route rond 20:30 dacht ik 80 te mogen, nee dus, 50!. Nou reed ik gelukkig maar net 60, anders was het een dure grap. Erger nog was dat die l*l op de busstop stond. En 3 km verder een collega, maar die zag ik wel staan)
 
Idd klote 3x achter elkaar. En ik geef je groot gelijk dat je soms even wat harder moet rijden om jezelf te redden van de slapende automobilisten.

Maar rijd je op de snelweg, zorg dan dat je een soort van mijnenveger voor je hebt. Een auto die gewoon lekker het gas open gooit. Erachter aan met een klein afstandje, zie je \'m flink remmen of een flits, dan weet je wat je moet doen om je eigen boete lager te maken :]

Zelf gelukkig nog nooit geflitst met de auto of motor in bijna 3 jaar tijd. Wel bijna 1x in Putten, mn ma die naast me zat waarschuwde me dat ze een flits zag.. scheelde me weer 28 euro. Pas trouwens altijd op in Putten staan ze bijna dag en nacht.. waarschijnlijk nog wat in te halen van de jaren 40-45 :X
 
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Klote van den bok :(

Wat had je dan gedacht als er door \"hogerhand\" beslist wordt dat er komend jaar weer \"zoveel\"-duizend bekeuringen uitgeschreven MOETEN worden. })

Tel uit je winst als je met een stelletje graaiers te maken hebt die limietloos tekeer kunnen gaan.

Het echte tuig dat ze moeten grijpen is te risicovol : als ze er eentje te hard aanpakken krijgen ze zelf last, hup dan maar flitsen.....

Enne, werk ze om al dat zonde-geld bij elkaar te krijgen.
 
Misschien een tip:

Ten alle tijde in beroep gaan alvorens je de boete betaald.
Men heeft bij justitie nl een termijn wanneer de boetes afgehandeld dienen te zijn. Halen ze dit niet hoef je de bekeuring ook niet te betalen.
Hoe meer bezwaren ze binnen krijgen des te groter de kans is dat het termijn niet gehaald wordt.
Meer info op www.tuftufclub.nl.

Succes
 
Klote voor je Annette :(

Maar: 3x is scheepsrecht. Je bent voor de rest van het jaar verlost van verdere boetes, dus nu kun je pas echt het gas erop zetten :)

OF je moet willen kwartetten :) :)

CAT & Frank
 
gewoon in beroep gaan en zeggen dat je inhaalde omdat de situatie niet veilig was
dus je moest inhalen voor je eigen veiligheid
dat snelheid dan even niet belangrijk is moet je goed aangeven maak je echt serieus kans
 
Ik ben geflits tijdens inhaalactie... Heb er nooit meer wat van gehoord!! (tot nu toe dan) Volgens mij houden ze daar wel rekening mee? Of ik stond er gewoonweg niet goed op 8-)

Maar ik baal er van...Zeker gezien het volgende feit;
Je haalt je examen amper als je je aan de snelheid houdt!!! Nee je moet als motorrijder LEF tonen en overal net wat harder rijden dan toegestaan !!!!
WAAROM zie ik dat niet terug in de verkeersregels? :( Bureaucratie! Onrecht!
 
Ik ben geflits tijdens inhaalactie... Heb er nooit meer wat van gehoord!! (tot nu toe dan) Volgens mij houden ze daar wel rekening mee? Of ik stond er gewoonweg niet goed op 8-)

Als je met z\'n tweeen op de foto staat, is ie ongeldig, aangezien ze dan niet kunnen bepalen wie van de twee te hard gereden heeft.
 
Het lijkt wel of er een campagne begonnen is op 1/1/03.

Wordt het niet eens tijd dat Spee een toontje lager gaat zingen.
Want die eikel is toch de kwade genius achter deze praktijken. Alsof er geen andere zaken zijn die aandacht behoeven. Diefstal, inbraak, geweld; sorry hoor geen tijd ben aan het flitsen.

:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan