Doodziek word ik van die struikrovers..

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
sja hoe buig je die dan!! onder kant beet pakken en naar boven rammen he!! :9

zal zo us ff een foto gaan maken van de motor, heb er ook nog geen van me motor met de BOS :} dus.... nog ff wachten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooie van nummerplaten ombuigen is dat je altijd nog kunt zeggen.

Die verd*mde kinderen in de buurt ook altijd, kunnen niet van mijn motor afblijven
 
Ja maar je moet hem neem ik aan op zon manier buigen dat je niet door iedere politie wordt aangehouden, dus dat het niet opvalt!
 
mooie van nummerplaten ombuigen is dat je altijd nog kunt zeggen.

Die verd*mde kinderen in de buurt ook altijd, kunnen niet van mijn motor afblijven
Denk je dat politieagenten gek zijn ofzo? :+ Wel een hele slechte smoes. :9

Het werkt trouwens wel goed... ook wat kettingvet plus modder doet wonderen op je plaat.
 
ik ben nu nog maar 1 keer aangehouden door een agent en die heeft hem zelfs eigenhandig terug gebogen en zei niet meer doen he!! en dat was zelfs terwijl hij een andere motorrijder aan het bekeuren was en ik op zo\'n 2/3 meter van hem voor een poort stond te wachten!!
het ombuigen kost 57 euro dat geldt ook voor het niet leesbaar zijn door modder/vet enz. de kans dat je aangehouden wordt is zo klein en de kans dat ze je flitsen is in mijn geval erg groot :] dus ik neem het risico van de 57 euro.
het heeft me nu al heel veel geld bespaart!!! })


en ik denk ook dat een agent er niet intrapt dat een kind aan je motor heeft gezeten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan