Doodziek word ik van die struikrovers..

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Nee joor, Op de Amersfoortseweg 70 rijden achter een vrachtwagen met auto\'s voor je die voor ieder naar beneden dwarrelend blaadje in de ho-ijzers gaan. Dan pas ben je goed bezig. En waarom, omdat iedere boom verdacht is tegenwoordig.
Achter iedere boom kan zo\'n struikrover zitten, met lef, want stel dat ze je zien.
Die weg is inderdaad erg favoriet bij de struikrovers. Ben er pas ook nog geflitst |( 115 Pleuro boete :X Het is momenteel overigens ook erg link op de ringweg in Apeldoorn.
 
Die weg is inderdaad erg favoriet bij de struikrovers. Ben er pas ook nog geflitst |( 115 Pleuro boete :X Het is momenteel overigens ook erg link op de ringweg in Apeldoorn.

Daar ben ik laatst demonstratief 30, al zwaaiend, langs één gereden.
Zag haar op heenweg en op terugweg bewust weer erlangs.
Was niet praktisch, maar dat is nie erg op de motor. Dan is een ommetje leuk.

Helemaal als je ze ken naaien door iedereen te waarschuwen!!!

Safe --> Laan van Westenenk, staan ze ook regelmatig op een mooie dag.
Vanaf Europaweg Ln v W opdraaien kan je mooi hard bocht meenemen.
Gaan ze net na de bocht tussen de bomen staan.

Ik ga terug naar Noord-Holland.
Staan niet zoveel bomen als hier })
 
Foutje, kom nog niet zo lang hier.

Quote en plakte een n achter éé.
Is nie goed op die manier.
 
LCB dat met dat inhalen ken ik precies het zelfde en dan net willen gaan remmen als je flits inn je spiegel ziet

ik ben vorig jaar tussen nijverdal en almelo geflitst ik baalde want ik zag hoe hard ik reed ongv 40 te hard balen

ik heb braaf de bekeuring betaald toenn ik zag dat ik voor 13 te hard werd bekeurd die 40 euro kon er wel van af toen

maar toch
alles wat mobiel is een mooie prooi voor de blauw pet
enne in assen is het helemaal kut ze hebben nu een nieuw systeem met licht detectie die meet hoe snel je over een bepaalde afstand gaat dan wordt je flitst
maar dat gebeurd weer vanaf 57km waar 50 mag
 
Als je met z\'n tweeen op de foto staat, is ie ongeldig, aangezien ze dan niet kunnen bepalen wie van de twee te hard gereden heeft.

Ik hoop zo ontzettend dat dit waar is ... ben namelijk eind oktober met 120 geflitst op een buiten-de-bebouwde-kom-weg waar je 80 mocht... en dat is dus nog duurder dan op de snelweg geflitst worden... VOORLOPIG nog niks gehoord, i\'d like to keep it this way... :X
 
Op maandag 20 januari 2003 23:12 schreef LCB het volgende:Ik ga terug naar Noord-Holland.
Staan niet zoveel bomen als hier })

Wat die gevaarlijke bomen betreft heb je gelijk. Maar het sterft in NH van de laffe lasgunners dus schiet niet op. Maar ze zijn wel zo laf dat je ze met een flinke storm of regenbui en als het goed koud niet tegenkomt.

Dus zijn er door het weer geen muggen,fietsers of wandelaars kan je gerust een dijkje afknoerten want dan zitten de laserkinderen ook bij de kachel. O-)
 
Het lijkt wel of er een campagne begonnen is op 1/1/03.

Wordt het niet eens tijd dat Spee een toontje lager gaat zingen.
Want die eikel is toch de kwade genius achter deze praktijken.
Gisterochtend bij Stenders Vroeg op 3FM gaf Peter R de Vries het \"holmaatje van van Spee\" (hoofdcommissaris huppeldepup) deze tegenargumenten

1e argument(van van Spee): aantal verkeersslachtoffers terugdringen
tegenargument: hoeveel doden vallen er daadwerkelijk door te hoge snelheid :? En waarom zetten we niet net zo veel middelen in tegen alcohol en drugsmisbruik :?
2e argument(van van Spee): vanwege het milieu
tegenargument: de files veroorzaken veel meer milieubelasting dan het te hard rijden..
3e argument(van van Spee): je mag niet te hard rijden.....
tegenargument: :X
 
Gisteren ook weer, lege snelweg, 110 op de teller, *flits*

gewoon geld vangen, maar wie wist dat nog niet?

Ik merk trouwens ook dat ik bij een aangifte van diefstal gelijk op m\'n achterste benen ga staan.

politie is je duurste vriend.

030115vanbemmelen04.jpg

bron: tuftufclub
 
Laatst bewerkt:
onderstaande is excl. BTW
full


[me]Mosselman die al jaren blij is met zn stinger ventura[/me]

helpt niet tegen laser en video auto\'s

maar die stinger á FL. 1.600,-- heb ik er al lang uit
 
Laatst bewerkt:
Inhalen met 90? Weet je wel hoe gevaarlijk dat is! De hele tijd op de baan voor de tegenliggers...100 minimaal over het algemeen (vanwege de veiligheid, jawel)

Maar nee, je wordt geacht met hooguit 81 km/uur in te halen... zal wel weer heel wat frontale botsingen opleveren.

Maar ja, verkeersveiligheid is niet wat belangrijk is :( Incasseren blijft leuk voor de overheid.

Bij mij valt het nog mee met boetes, maar ze gaan elkaar wel steeds sneller opvolgen \ '(
 
Ben ik ook vaak geflitst geweest. Zo\'n 13 keer binnen mijn korte 3 jaar tijd in NL - sommige met de auto en sommige op de motor. Een keer binnen 5 minuten geflitst - ik voelde me zo stom en ik was zoooo boos!!! Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat er (nog) geen punten systeem in Nederland is (komt er waarschijnlijk wel aan...) want anders was ik zeker mijn rijbewijs kwijt.

Trouwens, ik ben geen leifhebber van een punten systeem maar het werkt prima. In zo\'n 5 jaar de tijd was ik maar twee keer geflitst in GB, en dus 6 punten. Je let veel beter op want wees nou eerlijk, op dit moment verlies je maar geld, dat is zonder maar niet zo erg als je weet dat je voor je volgende kleine overtreding (dus zo\'n 5km te hard rijden) je rijbewijs kwijt raakt voor tussen de 1 week of 1 jaar of zo.

In het begin reed ik op een motor met een Engelse kentekenplaat en in Utrecht reed ik een weg langs en ja hoor, Flits! Ik keek achter me en ik zag geen flitspaal of wat dan ook, alleen een auto! Ik heb zeker 3 keer weer langs gereden omdat ik kon het niet geloven - zo\'n auto met een ingebouwde flitser! Had ik nooit gezien (misschien hebben ze nu in Engeland wel?). Ik heb niets van de bekeuring natuurlijk gezien natuurlijk *D . Ik vond het wel grappig!

Gewoon goed blijven op letten.
 
Vanmiddag en vanavond maar weer zien of ik me kan inhouden :?

Als ik vanavond een beetje boel saggie ben, dan heb ik een auto ingehaald ;)
 
In mijn vorige post bedoelde ik dat ik ben een keer 2 x binnen 5 min. geflits! (typo)
 
Ik vind het soms erg moeilijk om me in te houden, ik weet wat de motor allemaal kan en ik vind dat voor dat je het weet zit je al dik boven de maximum snelheid. En vaak is het helemaal niet gevaarlijk. Vooraal als je goed oplet en goed anticipeert. Jammer dat de meeste autorijders dat niet doen!

Gaat echt alleen om geld.
 
ik leer snel!

net stilgezet omdat ik over een doorgetrokken streep inhaalde...
snelheid konden ze niet bepalen (te smal?), want ze waren eigenlijk aan het laseren....

damn.... toch nog € 115 :( .... maar het had veel erger kunnen zijn... :+
Goedzo....dus zo traag zijn die SM rijders nog niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan