Door advertentie lastig kunnen inloggen

One Love

MF veteraan
3 aug 2012
8.542
2.966
Bij het inloggen wordt deze advertentie getoond en is het lastig om in te loggen omdat de advertentie lastig weg te halen is.
Ook verschijnt deze advertentie regelmatig in het scherm.
Dat dit lastig is moge duidelijk zijn })
 

Bijlagen

  • 01F1F42E-0463-455F-A3D6-FC02DE8A7DA8.jpeg
    01F1F42E-0463-455F-A3D6-FC02DE8A7DA8.jpeg
    82,9 KB · Weergaven: 31
Heb je de baby born badkuip wel gekocht? Als je dat nog niet gedaan hebt moet dat toch echt even. Anders kan hij helaas niet weggehaald worden 😎
Maar wees blij, je weet nog niet welke producten andere moeten kopen 😈
 
Zelfde klacht , maar dan voor notificatie lijst, kan er gewoon niet bij zo. Ook vaak genoeg gedacht net naast de ad te klikken, maar dat was absoluut niet zo en kwam ik op de adverteerder terecht. Weinig prettig.

Screenshot_20221130-081335.png
 
Tot nu toe nooit last van gehad dat advertenties zo hinderlijk zijn, wellicht een aanmoedigingsbeleid campagne gestart om donateur te worden :P
 
Gewoon Firefox gebruiken, en een adblocker als add-in. Nooit meer last van advertenties. Ook niet van kranten en alle andere websites die je doodslaan met advertenties. Sorry voor de beheerders, maar het moet maar zo.
 
tja.. niks is gratis, als dat inkomsten levert voor een forum als dit, vind ik dan dat je donateur moet worden om je adblocker algemeen gebruik te verantwoorden. Maja, ierder zn ding hoor, ik heb alleen maar mening en verwacht niet dat alle dingen gratis zijn.
 
ik begrijp het ook, maar als je niet kunt zien wat er op jouw of in geïnteresseerde draadjes gezegd wordt, wordt het wel irritant..

Screenshot_20221201_004728_Chrome.jpg


dat dus idd...
je kan zien dat ik het klokje aangeklikt heb, maar dit verdwijnt achter de zeer irrelevante/ irritante reclame..
 
Gewoon Firefox gebruiken, en een adblocker als add-in. Nooit meer last van advertenties. Ook niet van kranten en alle andere websites die je doodslaan met advertenties. Sorry voor de beheerders, maar het moet maar zo.
inderdaad , als je tegenwoordig geen adblocker gebruikt kun je haast niet meer normaal het internet op , weg met die troep
 
inderdaad , als je tegenwoordig geen adblocker gebruikt kun je haast niet meer normaal het internet op , weg met die troep
Ik snap het gevoel maar het is heel simpel, zonder advertenties (of aanzienlijk meer donaties) is het niet mogelijk MF te draaien.

En omdat ik tracking een serieus probleem vind zijn de advertenties "random", net als in de krant of op tv.

Als je een betere oplossing hebt dan hoor ik die graag.
 
Ben toch te
*O*
geweest..de ad is terug })

Kiekeboe
:W
Laughing Out Loud...I'am Back :Y

4284664D-E4AC-4846-B208-53B1A4A9F564.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Leeg regelmatig de koektrommel maar deze ad is hardnekkig 😈
 
Voor slechts €15 per jaar, of € 25 wat te verwaarlozen is ben je donateur, en heb je die reclames dus nooit.
 
Ja, als ik inlog, zie ik geen enkele reclame. Ik heb MF gewoon standaard op m'n PC, en mobieltje staan, hoef je niets voor te doen.
En je krijgt geen enkele reclame te zien. Simpelweg inloggen met je gebruikersnaam, en opslaan is voldoende. De keren erna dat je inlogt is het standaard zo.

Ik snap niet wat je bedoeld denk ik.
Maar bijvoorbeeld op mijn werk log ik elke keer opnieuw in, voordat ik inlog ben ik dus onbekend en geen donateur.
Jij ben automatisch ingelogd denk ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan