Door de file bij Amsterdam :( (met poll!)

Wat zijn jouw file-ervaringen bij A'dam?

  • Platbranden dat Amsterdam!

    Stemmen: 40 29,9%
  • Ik merk geen verschil met ergens anders

    Stemmen: 82 61,2%
  • Ik heb altijd problemen in de file

    Stemmen: 2 1,5%
  • Ik rij nooit file

    Stemmen: 6 4,5%
  • Ik neem altijd de vluchtstrook

    Stemmen: 4 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt hier Amsterdam als 'pijnpunt' genomen, echter heb ik juist het gevoel dat er buiten de Randstad minder rekening gehouden wordt met de motor.
In de file (dagelijks Amsterdam) heb ik er geen last van, als ik er niet al tussendoor kan, gaat men wel vriendelijk aan de kant, het gebeurd zelden dat ik er niet tussendoor 'mag'.
 
Het viel me vanmiddag echt op dat mensen flink voor me in weg reden en het verdomden een stukkie op te schuiven. En ik heb al veel vaker het idee gehad dat er nergens zo asociaal wordt gereden als in Amsterdam.

Daar heb je wel gelijk in. Ik woon er zelf en merk dat de rest van nederland veel netter rijd. Vooral gasten die denken dat de weg het bedrijfsleven is, rijden het asociaalst met hun audi's, terreinwagens enz. Moet je eens bij museumplein bij een zebrapad oplopen en kijken hoeveel yuppenbakken er nog net voor je neus voorbij razen.

Toch wil ik zeggen dat het in de file op de ring nog best meevalt.
 
Waar legt dat dan? :+

In mijn ervaring ligt het aan het traject: A20 Gouda - Rotterdam krijg je 2 meter tussenruimte, A20 ring noord laten ze je het liefst sterven. Snappen doe ik het niet.
 
Het is mij opgevallen dat de ring Adam iets smallere banen heeft dan ring Rdam (tenminste, zo leek het). Dat zou iets kunnen verklaren.
 
ach ik woon in Amsterdam. Ik kan altijd rustig doorrijden in de file en krijg voldoende ruimte. Ik denk dat het gewoon even gewenning is. Als ik bijvoorbeeld in Utrecht kom dan snap ik de verkeerssituatie soms echt helemaal niet. Misschien is dat hetzelfde als voor mensen die naar Amsterdam komen.
 
Laatst bewerkt:
a10 gaat prima, zodra je op de a9 komt lijkt het wel of men ineens tegen motor rijders is.

Tja..
 
Jongens jullie moeten niet gaan piepen over dorpjes als A'dam or R'dam...
Ga eens in een echte grote stad rijden :p ;)

[me="ToolkiT"]rijd elke dag London in en uit en daarbij vergeleken is het in NL rustig..[/me]
 
amsterdam houdt de gemoederen wel bezig iig;

full
 
Waar je last van hebt, zijn al die K*T-forenzen! Die moeten zo nodig allemaal in zo'n KL8TE-dorp wonen. Daar is niks te doen behalve koetjes pesten en dan komen ze met zn allen naar Am*dam (of enige andere stad waar nog wel wat te beleven is) om daar in de file te staan :? :(

Topppunt is dan dat ze gaan zeiken over die files!
Beetje goedkoop wonen naast de hooiberg en dan zeiken over dat de stad zo druk is. Nou de stadbewoners vinden het helemaal niet druk op zondag |( :?

Dussssss!!!!!!!!!!

:} _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan