Door de keuring!!

Vonky

MF veteraan
19 jul 2004
4.970
0
Ossendrecht
Beste MFers!


Ik ben dinsdag met mijn Ninja naar invoer keuring geweest. En hij kwam er met vlag en wimpel doorheen!!!

Maar misschien weet iemand hierhoelang het duurt voodat de mensen van de RDW mijn kenteken bewijs opsturen?

Want ik zou graag met dit weer een rondje (legaal) willen rijden!

Bedankt!!

full
 
Gefeliciteerd!
waar heb je hem laten keuren?
Bij Zwolle (als er verschil in zit??) duurt het ong. 3 dagen.
Na twee dagen bel ik altijd wat het kenteken wordt, en laat ik vast een plaatje maken.
suc6
 
Na twee dagen bel ik altijd wat het kenteken wordt, en laat ik vast een plaatje maken.
suc6
Dat moet tegenwoordig niet meer kunnen, een plaat laten maken zonder kentekenbewijs of heb je connecties :?
Of spreek je over een tijdje geleden van voor de GAIK-platen :?
 
Dat moet tegenwoordig niet meer kunnen, een plaat laten maken zonder kentekenbewijs of heb je connecties :?
Of spreek je over een tijdje geleden van voor de GAIK-platen :?

Bestellen duurt een dag, dus als het kentekenbewijs de volgende dag binenkomt (als Pieter Post zijn werk goed doet :X ) kan je hem meteen ophalen, een stempeltje in laten zetten en hem monteren!

die connecties helpen niet als Pieter Post hem een dagje later komt bezorgen :X
 
Ik heb hem in Roosendaal laten keuren. Was echt stik zenuwachtig! Maar stelde barweinig voor. Vakantie stemming?

3 dagen? BETER!!!!!

Dan word het van het weekend nog knallen!
 
je had ook een tijdelijke plaat kunnen nemen had je gelijk kunnen rijden na de keuring en als je papieren binnen zijn kunnen wisselen


maarja ouwe koeien
 
Ik heb afgelopen vrijdag een motor laten keuren, dinsdag had ik het kenteken op de mat.
Bij Autogros/Brezan is de plaat binnen 10 minuten klaar.

Tijdelijke plaat lijkt me niet legaal, als je tenminste een ééndagskenteken bedoeld die is alleen op de dag van keuring geldig, en alleen tussen woonplaats en keuringstation.

De regen komt hier toch al met bakken uit de lucht, dan is het wachten op een kentekenbewijs ook minder vervelend.
 
Ik had alleen die andere foto gezien maar dit slaat echt alles! Ik wordt er gewoon HORNY van zeg!!!!
Nu weet ik 100% zeker dat ik ook zo eentje ga nemen. Alleen ik zie ze nergens in het zwart en dat vond ik net zo mooi! :]

Als iemand er een weet laat dan even weten of...
Vonky... mag ik hem hebben? Ik zal er echt ALLES voor doen })
:9
 
Ik had alleen die andere foto gezien maar dit slaat echt alles! Ik wordt er gewoon HORNY van zeg!!!!
Nu weet ik 100% zeker dat ik ook zo eentje ga nemen. Alleen ik zie ze nergens in het zwart en dat vond ik net zo mooi! :]

Als iemand er een weet laat dan even weten of...
Vonky... mag ik hem hebben? Ik zal er echt ALLES voor doen })
:9
:o

munk baalt nu al dat ie geen kawa heb :( :+
 
Ik had alleen die andere foto gezien maar dit slaat echt alles! Ik wordt er gewoon HORNY van zeg!!!!
Nu weet ik 100% zeker dat ik ook zo eentje ga nemen. Alleen ik zie ze nergens in het zwart en dat vond ik net zo mooi! :]

Als iemand er een weet laat dan even weten of...
Vonky... mag ik hem hebben? Ik zal er echt ALLES voor doen })
:9
Ik vind dit meer wat voor je :9
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan