Door het oog van de naald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fladder

prospect
28 feb 2005
98.548
5
Apeldoorn
Met het oog op het begin van het motorseizoen (en dus meer motorrijders op de weg) leek het mij wel goed om even de aandacht op de "Vriendelijke"stenengooiers te richten.(En iedereen te waarschuwen)
wat wil namelijk het geval? een van mijn mede Blackbird rijders (en lid van het BOC) is 31 maart bekogeld met een steen vanaf het viaduct.hieronder een stuk van zijn verhaal plus de link (en als het lukt een fototje)
http://bb.superblackbird.info/viewtopic.php?t=311&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=4c4a8faefc7d0b24093f98fbb377ffdf

"Vandaag 31ste dus ben ik door het oog van de naald gegaan.

Op de A28 ter hoogte van hooghalen hebben 3 mother...kers een steen of iets anders naar mij gegooit vanaf het viaduct.

Ik ben achter mijn kuipruit gedoken en dacht dat ze mij gemist hadden.

Toen ik echter op het politiebureau arriveerde en mijn helm afzette zag ik een mega kras op de helm, ik heb er niets van gemerkt maar dat kan want ik was met andere dingen bezig(vloeken enzo..).
Nu had ik een redelijke beschrijving van die idioten en wou dus aangifte doen bij de politie.
Ik kreeg daar dus te horen dat ik maandag aanstaande maar even terug moest komen...... "
gerald-de-bruyn-helm.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat soort mensen/kinderen mogen ze van mij gewoon zelf van het viaduct gooien.
 
eigenlijk wel he, maar dan doe je eigenlijk het zelfde als wat zij deden(plus dat het zoveel rotzooi geeft).....maar op de kop onder het viaduct hangen mag wel van mij 8-)
 
tjezus..........wat bezield die mensen....gelukkig ben je er goed vanaf gekomen!!!
het was niet ik maar een collega BB rijder. Maar even goed mag hij idd van geluk spreken.
en wat dat soort mensen bezield... vraag me af of ik dat uberhaupt wel wil weten... :(
 
Bij Hooghalen lees ik in het verhaaltje, als ik me goed herinner zat daar een aantal jaren geleden ook al zo'n zieke hond stenen naar beneden te gooien. :(
 
ik was vrees ik omgekeerd, en hoe het dan was afgelopen met de stenenngooiers :X
en dan was ik vast veroordeeld voor mishandeling en gingen de oepsiklieteensteenvallenheren vrij uit....
 
holy shit :(

ook lekker dat je dan maandag terug kunt komen.... de politie is je beste vriend.. ipv dat er nu twee agenten in een auto springen en even gaan kijken of ze er nog rondlopen.

gewoon poging tot moord dit :(
 
Er zijn al doden gevallen door zulke M*th(rf#(k@rs.
Het zal je kind maar wezen als de kit hem/haar thuis komt brengen met de melding dat ie dood door schuld op zijn naam heeft :(
 
las het stukje vanmiddag al en moet er niet aan denken dat mij dat gebeurt
of als er bijvoorbeeld zo'n stuk steen net voor je wiel valt .... einde motor en misschien wel erger

aan de hoogste boom met die gasten en hou ons op de hoogte of ze die lui te pakken hebben !!

moet er niet aan denken met de tt ..... onder al die viaducten door :(
 
Ik begrijp niet wat er in het hoofd van de stenengooiers omgaat op het moment dat ze gaan gooien :?
 
holy shit :(

ook lekker dat je dan maandag terug kunt komen.... de politie is je beste vriend.. ipv dat er nu twee agenten in een auto springen en even gaan kijken of ze er nog rondlopen.

gewoon poging tot moord dit :(
Sluit me hier helemaal bij aan! Is het ze verd..... helemaal ontgaan wat er de laatste tijd gebeurd is? Kom maandag maar terug????? Ga aan je werk, schandalige reaktie van onze "vrienden". Sorry, maar ik word hier echt niet goed van!
Wees blij dat je als motorrijder een hopelijk goede helm op je hoofd hebt.
 
Ik begrijp niet wat er in het hoofd van de stenengooiers omgaat op het moment dat ze gaan gooien :?

Waarschijnlijk weinig, anders zouden ze het niet doen... |(

ps... TS moet maandag terugkomen voor aangifte te doen... da's dus ook... |(
Des te meer kans is er, dat TS dingen vergeet, of erbij denkt... :X
 
Waarschijnlijk weinig, anders zouden ze het niet doen... |(

ps... TS moet maandag terugkomen voor aangifte te doen... da's dus ook... |(
Des te meer kans is er, dat TS dingen vergeet, of erbij denkt... :X
Dat 2e is idd ook vreemd, hadde nze geen tijd dan of kwam je net buiten de kantooruren binnen. Lijkt mij dat ze hier hard tegen op willen treden (dat doet de media mij tenminste geloven)
 
:( :( :( Wat een M*th*rf*ckers!!! :( :( :( :(
Mazzel dat je daar zo veraf komt!!
Voor het zelfde geldt had die steen je net iets eerder geraakt, en had je 't hoogst waarschijnlijk niet na kunnen vertellen..

Wat bezielen die mensen (of K*nker koters) stenen van een viaduct of burg af te gooien en daarmee motorrijders, automobilisten e.d. in gevaar te brengen??
Anyway : Die stenergooiers mogen ze van levend villen en daarna van de burg af gooien als er een vrachtwagen aan komt.. Die vrachtwagenchauffeur werkt dan wel mee aan deze wraak actie, natuurlijk

Groetjes,

SB.
 
Er zijn al doden gevallen door zulke M*th(rf#(k@rs.
Het zal je kind maar wezen als de kit hem/haar thuis komt brengen met de melding dat ie dood door schuld op zijn naam heeft :(
Sinds januari kan iedereen weten wat de gevolgen hiervoor zijn. Moord met voorbedachte rade lijkt mij een betere omschrijving.

Ik begrijp niet wat er in het hoofd van de stenengooiers omgaat op het moment dat ze gaan gooien :?
Ik weet wel wat er door je hoofd gaat als je zo'n steen vol in je vizier krijgt :X
 
Sinds januari kan iedereen weten wat de gevolgen hiervoor zijn. Moord met voorbedachte rade lijkt mij een betere omschrijving.Ik weet wel wat er door je hoofd gaat als je zo'n steen vol in je vizier krijgt :X

Stel dat je 120 rijdt, zou een vizier zo'n inslag kunnen verdragen? ik denk het wel eigenlijk, hoewel je hoogstwaarschijnlijk wel op je bek gaat door schrikreactie of gewoon van de motor te worden geworpen
 
Weet je waardoor dit soort dingen nu nog meer gebeuren?
De media-aandacht die het geniet. Gekken hebben iets nodig. En omdat dit actueel is doen ze het maar...
 
Stel dat je 120 rijdt, zou een vizier zo'n inslag kunnen verdragen? ik denk het wel eigenlijk, hoewel je hoogstwaarschijnlijk wel op je bek gaat door schrikreactie of gewoon van de motor te worden geworpen
Wat denk je ... als het al door een gelaagde voorruit heenzeilt :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan