Door het oog van de naald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zo'n moment zou er denk ik maar 1 ding door mn hoofd gaan: Hoe kom ik zo snel mogelijk bij die jongen(s) om ze daarna ***** ** ****** ** *****
 
Ik kreeg daar dus te horen dat ik maandag aanstaande maar even terug moest komen...... "

Ze hadden het natuurlijk wee te druk met het controleren van snelheden, want het was mooi weer !!!

Ik kon het gewoon eerst niet geloven, toen ik het las... Man, je hebt echt geluk gehad hoor !! Ik wens je veel sterkte met deze situatie, en laat je ons wel even weten hoe dit afloopt??
Zeker als ze maandag wel een gaatje hebben kunnen vinden in hun 'drukke' werkschema !!
 
Met een steen gooien op een motorrijder is poging tot doodslag.

Reactie politie...Ach meneer komt u volgende week ff terug voor de aangifte we hebben het nu te druk. :?


Heb het zelf een keer gehad toen ze in mijn auto hadden ingebroken....toen vroegen ze ook of ik later in de week aangifte wilde doen ivm drukte. Toen geen probleem van gemaakt maar in dit geval hadden ze meteen een wagen moeten sturen om te kijken of die klootzakjes nog te vinden waren.
 
Ik zou gelijk een klacht indienen bij de korpschef, want een poging tot doodslag/moord op deze wijze afhandelen is ver beneden de maat.
En even zorgen voor wat media aandacht. Als er veel publiciteit is willen bazen hun personeel (lees agenten) nog wel eens aan het werk zetten. De chefs krijgen nu eenmaal ook niet altijd te horen hoe hun ondergeschikten zaken proberen af te handelen
 
Pislink word ik als ik lees dat het gezag hier niet direct hun stoel voor uitkomt. Is het niet een goed idee om de Telegraaf te bellen met je verhaal .. Als het geplaatst word, heeft agentjelief deze week in ieder geval een indringend gesprek met zijn of haar chef.

Blij dat het verder goed afgelopen is!
 
Het is mij gelukkig nog niet overkomen, maar sinds dat stenengooi gedoe let ik er wel op, als ik mensen op een viaduct zie staan, ga ik voor het viaduct naar een andere baan. (waar ze dus niet staan) en ik geef altijd veel gas bij. want het is moeilijker om een versnellend object te raken lijkt me..

Ondanks dat is het nog steeds een kwestie van geluk hebben. En ik hoef het niet een keer te zien dat er stenengooiers actief zijn.. want dan ga ik erachter aan.. en ik stamp ze helemaal verrot. :X

En dat van 'kom maandag maar terug voor je aangifte..' tja.. Ze zullen eens moeten werken he? is vermoeiend.. En dan vinden ze het gek dat iedereen ze uitkotst :r Grrr.. :(

Wel blij dat er verder niets met de blackbird-rijder gebeurd is.. (goeie helm :} )
Het word tijd dat ze die lasergun brigades uitrusten met echte sniper-gunz, dan kunnen ze die stenengooiers van de brug knallen. 8-)
 
3 maanden terug nog met de auto, broer ophalen onder een brug door, hoorde dat er wat op de auto werd gegooit (van mn broer). Ik verder gereden en bij de rotonde gedraaid zelfde weg terug, stonden ze er nog stukkie omrijden, auto neerzetten bij een lang pad en naar boven lopen om ze even te slaan.

Bleken het de padvinders te zijn, stuk of 20 met 2 begeleiders :?
Mijn broer is wat agressiever en pakt meteen de eerste de beste kabouter bij zn nekkie die weg wil rennen :+ Ik heb even "gepraat" met zo'n begeleider :(

Ze stonden daar met takjes te gooien, misschien weinig tot geen schade, maar op het moment dat iets je raakt weet je niet wat het is.
 
3 maanden terug nog met de auto, broer ophalen onder een brug door, hoorde dat er wat op de auto werd gegooit (van mn broer). Ik verder gereden en bij de rotonde gedraaid zelfde weg terug, stonden ze er nog stukkie omrijden, auto neerzetten bij een lang pad en naar boven lopen om ze even te slaan.

Bleken het de padvinders te zijn, stuk of 20 met 2 begeleiders :?
Mijn broer is wat agressiever en pakt meteen de eerste de beste kabouter bij zn nekkie die weg wil rennen :+ Ik heb even "gepraat" met zo'n begeleider :(

Ze stonden daar met takjes te gooien, misschien weinig tot geen schade, maar op het moment dat iets je raakt weet je niet wat het is.
Tja, de hele dag de hooiberg in met je pupillen gaat ook vervelen. :+
 
wat een vieze tering mongolen!

ophangen die gozers!

en de politie heeft het te druk met de "verkeersveiligheid" van nederland want stel je toh voor dat je een uitlaat hebt die teveel herrie maatk dat is natuurlijk levensgevaarlijk! en veel erger dan iemand die stenen op motorrijders aan het gooien is |( :r
 
Wat een stel teringmo**olen zeg die stenengooiers, maar deze titel heeft de politie toch ook nu wel verdient...

"Kom maandag maar terug" :r
Ze hadden met tig auto's naar de plek des onheils moeten gaan en de omgeving afzoeken naar die teringl*ers...

Maar nee, er is niemand dood gegaan, dus het is ook niet ernstig en gewoon spielerij van de jeugd :z :r :(

Overigens heb ik de slechte gewoonte om te kijken wat er op een viaduct gebeurt voordat ik er onder door ga. Op een of andere manier werp ik er (bijna) altijd een blik op :?
 
Als ik als ouder een agent aan de deur kreeg met een kind van mij dat iemand heeft gedood met zo'n actie dan sla ik alsnog m'n eigen kind het ziekenhuis in en daarna tijdens de rechtzaak een verzoek indienen tot berechting als volwassene en proberen zo'n kind voor lange tijd de cel in te krijgen.Gelukkig heb ik geen kinderen maar ik zou ze wel zo hebben opgevoed dat ze weten wat respect is voor een ander,een veel voorkomend gemis als je het mij vraagd.

Gr.Andre.
 
Als ik als ouder een agent aan de deur kreeg met een kind van mij dat iemand heeft gedood met zo'n actie dan sla ik alsnog m'n eigen kind het ziekenhuis in en daarna tijdens de rechtzaak een verzoek indienen tot berechting als volwassene en proberen zo'n kind voor lange tijd de cel in te krijgen.Gelukkig heb ik geen kinderen maar ik zou ze wel zo hebben opgevoed dat ze weten wat respect is voor een ander,een veel voorkomend gemis als je het mij vraagd.

Gr.Andre.
Nee, idd: gelukkig heb jij geen kinderen. :Z
 
Al die aandacht in de media zorgt natuurlijk ook weer voor na-apers helaas.

Voor de goede orde, aangezien iedereen al meteen weer gaat politie-bashen:
Ik kreeg daar dus te horen dat ik maandag aanstaande maar even terug moest komen......

Ze hebben wel de politie uit beilen naar de desbetreffende locatie gestuurd.

Alsnog hadden ze hem natuurlijk ook wel meteen aangifte kunnen laten doen, maar het is dus niet zo dat ze helemaal niets gedaan hebben.
 
Alsnog hadden ze hem natuurlijk ook wel meteen aangifte kunnen laten doen, maar het is dus niet zo dat ze helemaal niets gedaan hebben.

Aangifte doen? Nee joh, ze hebben het veel te druk met flitsen! Of motorrijders wegjagen bij klaverbladen. Tuurlijk doen ze een hoop goede dingen maar dit is weer een slordig voorbeeld!

Als ik ooit zo'n stenengooiende idioot te pakken krijg dan gaat ie zelf van het viaduct af! :(

Zo, nu eerst een bavaria :9
 
Al die aandacht in de media zorgt natuurlijk ook weer voor na-apers helaas.

Voor de goede orde, aangezien iedereen al meteen weer gaat politie-bashen:Alsnog hadden ze hem natuurlijk ook wel meteen aangifte kunnen laten doen, maar het is dus niet zo dat ze helemaal niets gedaan hebben.


Volgens mij kun je signalementen e.d. het beste meteen opnemen, omdat je na verloop van tijd belangrijke details vergeet. Ik vind het dus van den zotte dat TS pas na het weekend aangifte mag doen, nu gebeurt er tot die tijd niets. En krijgen daders alle tijd om eventueel getuigen "te regelen" die verklaren dat ze ergens anders waren en het niet geweest kunnen zijn.

3 km te hard en je mag meteen afrekenen, maar als er een poging tot doodslag op een verkeersdeelnemer wordt gedaan, mag je blijkbaar al blij zijn dat je aangifte mag doen :? Vroembert vindt dat de politie z'n prioriteiten duidelijk anders moet leggen.
 
Zo'n stenengooier zouden ze zelf van het viadusct af moeten gooien en dan het liefste voor een Volvo FH12 met zo'n koeien vangrek d'rvoor .

Hufters zijn het, onnadenkende pubers met een HELE rare manier van aandacht vragen
 
Gelukkig kan je het hier na vertellen, wat een idioten zeg.

Mhh brug is 7 meter hoog ?

Oke;jongelui;we gaan bungee jumpen met een strak touw van 7.50 meter,

Oieee,,,,,komt er net een grote truck,,,,,,,,eve duwtje geven.

gr toontje hifi
 
Dit is poging tot moord. :(
Geen doodslag of zo; er is immers heel bewust een groot risico gelopen, met een heel grote kans op dodelijke ongelukken.
Als de daders gepakt worden dus poging tot moord ten laste leggen.
Hopelijk schrikt dat andere mongolen af dit te doen.
 
Heb je inmiddels al aangifte mogen doen of hebben de heren en dames nog steeds andere prioriteiten
 
Het is toch GVD NIET NORMAAL!!!! Van mogen ze dit soort gastjes ophangen aan het viaduct.

Gelukkig hebben we de politie aan onze zijde |( , natuurlijk waren ze bezig om hardwerkende burgers geld uit de zak te kloppen omdat ze een paar kilometer te hard rijden :r Nee hard rijden is zo gevaarlijk :r dat heeft top prioriteit. Kom na het weekend maar terug met je aangifte, we hebben momenteel niet genoeg capaciteit.

Ziek word je ervan :r .


Als die gasten gepakt worden zullen ze wel 20uur papier mogen prikken, tja slechte jeugd he, en dan vinden ze het in den haag gek dat mensen het recht in eigen hand nemen.


Als iemand dit soort gasten van het viaduct af flikkert rij ik er met plezier nog een paar keer overheen.



Langleve de gerechtigheid in Nederland :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan