Door rood voor nooddienst

Ik meende mij te herinneren, dat er een topic voor was, maar kon het niet vinden.

Vandaag hoorde ik achter mij op het Vasteland in Rotterdam een brandweerwagen met toeters en bellen. Uiteraard maakte ik ruimte voor deze nooddienst, door netjes even door rood te gaan en links voor te sorteren, zodat de brandweer er langs kon. Maar nu besefte ik me, dat daar wel een camera voor rood licht staat.

Hoe zat het daar ook al weer mee? Waarschijnlijk is wel aantoonbaar, dat er inderdaad een nooddienst voorbij kwam, want die kwam binnen 30 seconde na mij door rood licht geknald O-).

Thanks!

Joo,

Je voorlopig niet druk maken....om te beginnen.....

Feitenlijk had je niet door het rode verkeerslicht mogen rijden, dat is inderdaad door rood rijden....

Om hulpdiensten te ruimte te geven zegt de wet: het voor laten gaan van.

Mocht je een bon in de bus krijgen dan bestaat er altijd een mogelijkheid om in bezwaar te gaan. Helaas moet je daar zelf voor in de pen klimmen en een goede argumentatie op papier zetten.

Geef aan wat de reden is geweest van het door rood rijden of vraag de foto op en onderbouw met de foto je argument.

succes
 
*grinnik*


Da's een te gek ding, trekt de straatstenen er uit, maar het is toch feitelijk een 5-bak...
Die eerste gebruik je alleen als je tegen een gebouw op rijdt... :P
 
*grinnik*


Da's een te gek ding, trekt de straatstenen er uit, maar het is toch feitelijk een 5-bak...
Die eerste gebruik je alleen als je tegen een gebouw op rijdt... :P

*D

Kun je nagaan wat een iets andere overbrenging en 20 pk meer teweeg brengt. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zeker... een leuk ding...
Vrees alleen dat jij als busmisbruiker er meer mensen mee inhaalt in de bergen, dan enkel Buzzin... :+
 
Vaak hoef je de kruizing niet eens op om ruimte te maken. Lijkt mij dat je die bekeuring dan niet hoeft te betale








Die uit dat andere topic is iets heel anders.
De onderstaande foto doet sterk vermoeden dat de heren niet enkel ff aan de kant gingen :+

[afbeelding]


hey, kruizing alkmaar/ heiloo :W

trouwen er is ook nog een topic van iemand die 150euro krijgt voor het niet aan de kant gaan voor de peptoet.

dus volgens mij maakt het qua boete niets uit *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan