Door vele 'motorcollegas' ingehaald vandaag...

Zo ben je lekker aan het rijden en zo wordt je met je neus op de feiten gedruk '(
Altijd als ik zo'n verhaal lees krijg ik een brok in m'n keel en wil iets zeggen maar kan het niet :(

Het is al weer een tijdje geleden maar toch wil ik alle nabestaanden en omstanders sterkte wensen.
 
zwaar kut om zoiets te zien gebeuren,

volgende maand begin ik ook te rijden,midden winter..
ik zoek minstens 10 000km te doen op mijn rs125 voor ik overstap naar full power zxr400 of R6 wil zoveel mogelijk ervaring opdoen

motorrijden tegenwoordig.. hier op de belgische wegen kijken de automobilsten amper om, ik woon vlak bij een hogeschool met duizenden studenten die allemaal pas hun autorijbewijsje hebben. levensgevaarlijke zooi

Ik snap je niet...Waarom wil je perse zoveel mogelijk kilometers maken op een rs125? Als je jezelf gewoon in toom houdt op een R6/ZXR400, dan verandert de situatie daar toch helemaal niet door? Of zit het um juist in dat "jezelf in toom houden"?


edit:
Las nu pas het verhaal van Marianchi....Sterkte kerel ;(
 
Laatst bewerkt:
Bizar verhaal Marianchi, zou het kunnen zijn dat je vriend een plotseling lichamelijk probleem (toeval oid) heeft gehad. Het lijkt me erg om totaal niet te weten waarom iets gebeurd.

Vriend van mij heeft op de snelweg eens een automobilist een ongeveer 90 graden bocht tegen de vangrail, zien maken. Zomaar plotseling. De betreffende persoon heeft het ook niet overleefd en dan vraag je je toch af hoe zoiets nu kan.

In ieder geval veel sterkte d'r mee.
 
bla........



Goh, stoer. Hard rijden op een Harley. Wat is dat, 80?



Mijn uitgelokte reacties. Doe er je voordeel mee. :P

Nee man,........bij de 70 begin ik al te schijten..... :]

En dat op je worst getrapt zijn is niet echt bevordelijk om kinderen te krijgen |(

O ja, mijn dochter van 8 vraagt "of je eigenlijk wel plezier hebt in het motorrijden".......je komt schijnbaar over als iemand die de dingen een beetje te serieus neemt, "dat geeft niets hoor"....zegt ze......"dat komt wel goed als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt". :}

Man zeik niet zo, doe ik ook niet O-) en heb liever dat jij dat dan ook niet doet :9

Rij ze :]


PS: Jammer dat een topic zoals dit moet bestaan, maar ja het gebeurt en vroeg of laat krijgen de meesten er wel een keer mee te maken.
Een clubmaat van ons is ook verongelukt....totaal onbegrijpelijk hoe het gebeurt is.....en dan is het helemaal wrang, anders kun je een ander of hem zelf "de schuld geven" ...........

Elk jaar op 3 januari rijden we de motor-rit zoals het gereden is tijdens zijn begrafenis, net na de feestdagen, meestal met nat/glad achtig weer 's avonds op de begraafplaats is de sfeer dan zoiets als: ff weer met de beide benen op de grond gezet worden, met je neus erop gedrukt worden hoe relatief alles is.....

Al met al hebben degenen die dan meegaan (ook al hebben ze hem niet gekend)een berustend en "vredig" gevoel zo van, dit maak je niet vaak mee en hoop je dat dit jou nooit zal gebeuren, gebeurt het dan toch....dan herdacht te worden op deze manier 8-)

143436
 
Laatst bewerkt:
O ja, mijn dochter van 8 vraagt "of je eigenlijk wel plezier hebt in het motorrijden".......je komt schijnbaar over als iemand die de dingen een beetje te serieus neemt, "dat geeft niets hoor"....zegt ze......"dat komt wel goed als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt". :}
Ik mag van mijn vrouw geen vriendinnetje... :P

Jouw dochtertje komt slimmer over dan jijzelf... :}
Heeft vast haar moeder's genen. *D
 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; SCHIJF JE IN VOOR EEN VRO dag of een keer voor een circuitdag als je van doorrijden houdt. Dan sta je ineens weer met BEIDE beentjes op de grond!!! Maar het kan so-wie-so geen kwaad om hier een keer aan deel te nemen. Je wordt er nooit slechter van.

Doe je dit NIET, dan is de kans dat iets soortgelijks als DIT bericht ook JOU een keer verrast. Garanties heb je NOOIT, maar de kans dat het je NA het volgen van een of meerdere cursussen gebeurt is AANZIENLIJK kleiner.

Eigenwijs? Suit yourself!!!
:} mooi gezegd!
 
Ik mag van mijn vrouw geen vriendinnetje... :P

Aha.....wel een vriendje ......

Jouw dochtertje komt slimmer over dan jijzelf... :}

Had bij wijze van ook de jouwe kunnen zijn.....

Heeft vast haar moeder's genen. *D

Tja, anders had ik nu 2 zoontjes gehad.....



En nee, mijn dochter zit nu op school,
dus heeft zij mij dit alles niet voorgezegd :9

Los ballos, je bent tenminste wel iemand die over zijn reacties (na)denkt.... 8-)
 
Beste DaBit en andere MF'ers,

In de categorie beter laat dan nooit...

Marianchi ®

Ow man, wat een diep en diep triest verhaal is dat. Je weet dat het gebeurt in het verkeer, maar van zoiets krijg je toch echt wel koude rillingen.
Zijn eigen vader erbij....
Ik wens jullie en de familie veel sterkte in de komende tijd.
 
Een brok in je keel topic.

Ik heb nog geen motorrijbewijs, maar tijdens mijn scootertijdperk heb ik al geleerd hoe ik niet moet rijden. En ik heb nog genoeg verhalen gehoord en gezien hoe je ook niet moet rijden. Dus ik weet al aardig hoe het niet moet en hoe het wel moet hoop ik binnenkort te leren. Het ergste nog is dat je het altijd niet zelf in de hand heb.

Iedereen alleen maar veilig kilometers gewenst en sterkte indien nodig,

Meer2master
 
Terug
Bovenaan Onderaan