doordeweekse middag kneedown?

Tsja, ik voel me eigenlijk nog steeds vrij "maagdelijk" hoor. Als je ziet wat die JohnV en RobZombie doen. overal kneedown, wheelie's noem maar op. Ik moet nog veel leren, maar het begin is daar. We moeten maar weer een keer afspreken, BertV. Dan kunnen we een paar klaverbladen gaan "nemen"... })

hehe...ik heb een geschuurde kneepad... 8-)
 
eehhjj ik vdaag op klaverblad adoon geweest met wat maaten aleen een duc gezien verder niemand maar is geen fijn klaverblad erg veel hobbels iemand die daar vaker heeft gereden en zijn mening kan geven

Klaverblad Apeldoorn, vanaf welke weg naar welke weg ligt die?
Misschien zie ik hem vrijdag.......
 
eehhjj klaverbad is A1 afslag zwolle dan ist simpel kruising met de a 50 als ik me niet vergis
en als je hem rijd kijk uit voor de bochten erg hobbelig vergiste ik mee ook heel erg in hoelaat kom je er langs ongeveer dan mischien ben ik er wel ff
 
Nou, toerfiets........tis maar net wat je als toerfiets beschouwd he? Kijk, ik heb een VFR, dus jij mag nie klagen. snappie? Maar ik hield niet in hoor, misschien dat het allemaal gewoon een kwestie van DOEN is? Wat erg helpt is gewoon telkens dezelfde bocht nemen en je grens stukje bij beetje te verleggen. 8-) En op een gegeven moment is daar dan de kneedowner!!! :}
 
Maar ik hield niet in hoor

opluchting hier... idd, misschien wel een idee om een rotonde tig keer te nemen... :)

Ja, rotondes roelen!!! Kneedowns vind ik een beetje onverstandig met mijn textielen broeken, maar ik probeer wel de laatste glimmende centimeter van mijn bandjes halen. Hiervoor zijn rotondes een handig hulpmiddel. Maar goed, de randjes zitten er nog steeds :( maar de punt van mijn laars heeft wel reeds enkele malen met het asfalt kennisgemaakt })
 
Zullen we een gulden middenweg nemen :?
Klaverbladen voor rechtsom en rotondes voor linksom.... Lijkt jullie dat wat :? ( het probleem is dat we weinig mooie linkerbochten hebben in het nederlandse...)

Alhoewel wij op een industrieterrein in Helmond een mooi stukje hebben gevonden om rondjes te rijden... :P :9~
 
Daar kan ik me in ieder geval wel in vinden.. :) Wat betreft die linkse, moeten we maar es een klaverbladje afzetten. Motorforum in actie ofzo....mag vast wel van oom agent.. :+ (moeten toch ergens linkse bochten oefenen)
 
Komen mensen van dit forum wel eens op klaverblad hoevelaken?
Dit is mijn favoriet, strak afalt geen vangrail :)
Wel is het er vaak erg druk '( .
 
Terug
Bovenaan Onderaan