doordeweekse middag kneedown?

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Gaat er nog iemand maandag of dinsdag middag, of zijn jullie allen met dit mooie weer elders bezig |(
 
ik wil, IK WIL!!!! dinsdagmiddag vind ik een goede mddag..lekker warm en hopelijk meer mensen die mee willen??? noem es een paar kneedownbochten? Ik kom uit flevoland, dus gaarne een beetje ergens halverwege....(ietsje meer omhoog als "De Baars" aub)
 
Ik vind het prima!

In principe kan ik elke avond, en het leifst knooppunt Ressen op de A15 bij Elst/Bemmel, net voor Nijmegen/Arnhem!

Suur me ff een private message, want ik heb het druk met andere dingen momenteel...
 
Avond '( Ik heb het over midag hoor, maar maandag avond kan ook dinsdag avond moet ik helaas gaan arbeiten :r
 
Hmmm, ik zie dat je nog niet gereageerd hebt johnv. Maar dinsdagmiddag staat voor mij open. Nog meer mensen die zin hebben om dinsdagmiddag een stukje te sturen??
 
vanmiddag lekker gereden ook nog ff Ressen gedaan waren toch in de buurt ;) .
Vandaar stukje A15 en toen via Opheusden/Rhenen weer richting Culemborg de dijken gevolgt *D .
tis wel vrij heet als je een pauze hou, dit weer :P
 
dus, wat doen we morgen dan? ik vindt het geen probleem om een beetje richting apeldoorn/arnhem te trekken ofzo, als er maar mooie kneedown bochten zijn?
 
Kom maar hierheen, gaan we hier in de buurt kneedown, stuur wel ff mobtelnr. kun je s'morgens ff bellen, volgens mij werkt dat beter met afspreken ;)
 
[offtopic]
Wat een gek^t zeg, laztig
[/offtpic]


nare situatie.... maar ik heb gehoord dat er morgen een netwerkgame wordt geinstalleerd :}

dan hoef ik niet mer de hele dag hier te posten... daar komt toch maar onzin van ;)

_________________
http://www.2wf.com/html/bikes/latesttest/yzf600r/yzf600r.shtml (Yamaha YZF600R Thundercat) | getuned door Mobu | 105 PK | wie is toch die man die elk weekend...

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-25 23:21 ]
 
JohnV, door een crash van me compu hebbik je nummer nie meer, Gaarne nog een keer je nummer!!!

Ik heb je trouwens via een pm'etje mijn nummer gestuurd

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-06-26 09:47 ]
 
Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar wij hebben lekker gereden ;)
Unstable Kneedown *D klaverblad Deil
Minpuntje Volgens Unstable Probeerde een undercover politiecar, me bij te houden |(
Laat ik maar hopen dat niet te veel geld gaat kosten :(
 
eehhjj ik vdaag op klaverblad adoon geweest met wat maaten aleen een duc gezien verder niemand maar is geen fijn klaverblad erg veel hobbels iemand die daar vaker heeft gereden en zijn mening kan geven
 
Zo, hehe eindelijk terug. Heb nog ff wat meer gestuurd dan de bedoeling was.. :] Maar ik heb wel m'n eerste echte KNEEDOWN gemaakt... }) Heel stoer, nu heb ik ook een "geslepen" kneepad. Op naar de volgende.


_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-06-27 00:02 ]
 
shit Unstable, met die "kneedown"rondjes van ons bleef je achter me hangen, dacht: "valt wel mee met m'n slechte rijstijl"

NU BLIJK JIJ OOK AL TE KNEEDOWNEN? '( :}

(zelfvertrouwen bertv 0,0)

_________________
http://www.2wf.com/html/bikes/latesttest/yzf600r/yzf600r.shtml (Yamaha YZF600R Thundercat) | getuned door Mobu | 105 PK | met z'n allen naar de TT-assen gassen!!! :}

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-27 10:30 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan