Doorgelinkt naar Libelle..

rvh

MF veteraan
28 nov 2001
10.381
8.272
Ergens in Zuid-Holland
Met grote regelmaat als ik een draadje wil openen en of motor-forum open word ok doorverwezen naar Libelle.nl Libelle ja, dat blad waar de MF-oma ongetwijfeld een abonnementje op had vroeger.

Het is kennelijk gekoppeld aan mn account, want ik ben nu elders en daar gebeurde dat ook op een andere pc (iMac) en compleet andere internetverbinding. Normaal zit ik via mn gsm op MF.

Het treedt hier vooral op als ik naar MF surf en de pagina traag lijkt te laden. Ook als ik een topic open om te lezen of wil reageren/quoten.

Is dit een geintje van MF ? Of ben ik de enige die hier last van heeft?
Wat is hiervan de oorzaak?

@Duderuud
 
Laatst bewerkt:
Twintig jaar actief op MF en nu pas verbaasd :?
Nooit eerder zulke dingen gehad en dus ook geen idee waar het vandaan komt. Dat Libelle speelde al enkele weken.

Dacht iets op mn gsm wellicht, maar toen ik op de oude iMac naar MF surfde trad het daar ook op dus moet gekoppeld zijn aan mn account.

Gisteren een waarschuwing gehad van Royalclub en eveneens sinds gisteren is de libelle website niet meer verschenen. Maar dus wel de Help-pagina van MF die dus verschijnt terwijl ik naar MF surf, iemand wil qouten of.. of..
 
Ik heb precies hetzelfde.

Was idd libelle, is nu richtlijnen.

Ook als ik een topic aanklik wil de pagina vaak niet laden en krijg ik een wit beeld.

Als ik dan ververs kom ik of bij het topic of bij de richtlijnen.

Ik lig ook altijd overhoop met die gasten dus als het geen foutje is zal het wel een bewussie zijn om mensen weg te pesten wellicht? (aanname)
 
Klinkt als een browser-extensie/virus dat jouw leven zuur maakt :)
Had gekund, maar was én enkel op motor-forum en ook op ander apparaat ingelogd op motor-forum.

Voor nu lijkt het opgelost ;) Geen libelle meer, en de de richtlijnenpagina ook niet meer gezien vandaag


Ik heb precies hetzelfde.

Was idd libelle, is nu richtlijnen.

Ook als ik een topic aanklik wil de pagina vaak niet laden en krijg ik een wit beeld.

Als ik dan ververs kom ik of bij het topic of bij de richtlijnen.

Ik lig ook altijd overhoop met die gasten dus als het geen foutje is zal het wel een bewussie zijn om mensen weg te pesten wellicht? (aanname)

Exact dezelfde acties. Idd, witte pagina's en moeten verversen en dan grote kans dat ie naar Libelle ging. Of sinds het aanmaken van dit topic of de dag erna dus naar de richtlijnenpagina hier.

Naast in het begin ook opeens vaak foutmelding van de browser ofzo. Alleen op motor-forum.
 
Ik heb het wel her en der gezien, maar dat is een klok en klepel verhaal. Ik heb er ook nooit aandacht aan besteed eigenlijk.
(net zoals de echte libelle)
 
Ik heb het wel her en der gezien, maar dat is een klok en klepel verhaal. Ik heb er ook nooit aandacht aan besteed eigenlijk.
(net zoals de echte libelle)
Heb dr echt meer dan een maand last van gehad. En nu sinds dit draadje geen labelle meer gezien. En de daaropvolgende 2-3 dagen de verwijzing naar de MF-richtlijnen zijn ook voorbij.

Alles werkt dus weer naar behoren.

Jammer @Duderuud zich jn stilzwijgen hult over de oorzaak :/
 
Iets op de server...
Ik heb nog steeds problemen.

Het witte beeld is bij het openen van een topic, komt nog regelmatig voor dan moet ik eerst verversen.

En de foutmelding kreeg ik net 4x achter elkaar toen ik probeerde dit bericht te citeren.

Uiteindelijk na meerdere keren verversen lukt het dan toch.....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211130_223851_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20211130_223851_com.android.chrome.jpg
    14,4 KB · Weergaven: 20
  • Screenshot_20211130_223915_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20211130_223915_com.android.chrome.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 22
Ik heb nog steeds problemen.

Het witte beeld is bij het openen van een topic, komt nog regelmatig voor dan moet ik eerst verversen.

En de foutmelding kreeg ik net 4x achter elkaar toen ik probeerde dit bericht te citeren.

Uiteindelijk na meerdere keren verversen lukt het dan toch.....
Als dat nou eens gebeurd op de computer dan moet je even F12 of ctrl + shift + j indrukken. Daar even een screenshot van maken en hier posten
 
Vreemd hoor, bij mij precies het omgekeerde, wilde even lekker de libelle lezen en nu zit ik ineens weer op motor forum:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan