Doorgereden na ongeval!!

Het geluk is mijn kant op gekeerd dames en heren!!!! *O* *O* *O*
Gister heeft er iemand via de mail gereageerd die dit heeft zien gebeuren, hij komt vanavond langs voor de getuigenverklaring, :} :} :} hulde aan het Motor-forum :} :} :}

Dank jullie wel voor al jullie reacties!!!

Groeten GSXR-KING *O* *O* *O*

Gelukkig, hoef je zelf iig de boel niet op te lichten en anderen geen frauduleuze verklaringen af te leggen *O*
 
Het is al gezegd, maar als je 100% ervan overtuigd bent dat jij 0% schuld hebt, print je een duidelijke verklaring uit, en laat deze door 2 vrienden/kennissen ondertekenen uit andere woonplaats. Als ze jou altijd vertrouwen, zullen ze je nu ook helpen neem ik aan. Je moet in dit soort gevallen creatief zijn.

Er zijn mensen die zijn er 100% van overtuigd dat er een god bestaat.
Er zijn ook mensen die er 100% van overtuigd zijn dat er geen god bestaat.
100% ergens van overtuigd zijn is schijnbaar niet altijd genoeg.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die in dit soort situatie's graag creatief willen zijn...maar het is wel creatief zijn om geld terug te krijgen via een onge-eigende weg, nl van de andere verzekeringsbetalers die niets met dit voorval te maken hebben.

Persoonlijk zou ik liever een week op die kruising naar die Peugeot staan kijken als proberen de boel op te lichten. Eerlijk duurt het langst.

En ja, als het waarborgfonds er een vinger achter krijgt kunnen (en zullen) ze aangifte doen van oplichting. Daarnaast kom je ( en de samenzweerders waarschijnlijk ook ) op de zwarte lijst van verzekeraars.
 
Er zijn mensen die zijn er 100% van overtuigd dat er een god bestaat.
Er zijn ook mensen die er 100% van overtuigd zijn dat er geen god bestaat.
100% ergens van overtuigd zijn is schijnbaar niet altijd genoeg.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die in dit soort situatie's graag creatief willen zijn...maar het is wel creatief zijn om geld terug te krijgen via een onge-eigende weg, nl van de andere verzekeringsbetalers die niets met dit voorval te maken hebben.

Persoonlijk zou ik liever een week op die kruising naar die Peugeot staan kijken als proberen de boel op te lichten. Eerlijk duurt het langst.

En ja, als het waarborgfonds er een vinger achter krijgt kunnen (en zullen) ze aangifte doen van oplichting. Daarnaast kom je ( en de samenzweerders waarschijnlijk ook ) op de zwarte lijst van verzekeraars.

Gelukkig ken ik die gast niet, en zal het waarborgfonds niet moeilijk gaan doen.

En ja, bij mij heeft het ook door mijn kop gespookt om een of twee van mijn vrienden te vragen te getuigen, maar dat is gvd ook niet vreemd wanneer je door de schuld van een ander van je motor (die je van je zwaar gespaarde centjes gekocht hebt en superzuinig op bent) gereden wordt, en dat die gore kakkerlak dan ook nog eens zo onfatsoenlijk is om door te rijden (sorry voor de het frustrerende taalgebruik dames en heren :X )
en dan is het is toch gewoon te gek voor woorden dat jij ook nog eens zelf voor de schade van die motor op moet draaien terwijl je door iemand anders zijn schuld en onbeschofdheid schade gereden hebt!!!!!! :( :( :( :(
Vindt je het dan gek dat mensen creatief met zoiets als het waarborgfonds omgaan, is een verklaring van de politie niet genoeg ofzo.

Ik heb nu gewoon puur geluk gehad, dit zal mij net nog eens overkomen, maar ik snap best dat mensen de creatieve weg in gaan slaan, er zijn maar weinig mensen die zo ff 2500 euro neertellen om hun motor te laten repareren.
 
hehehe, mooi voor je dat er iemand gereageert heeft...

`k had je email adres uit je profiel al opgeschreven. ik denk dan getuig ik wel... kan mij `t verrotten, dan duurt eerlijkheid maar effe niet `t langst :9

ik weet wat voor kutstuk dat is, kom er elke dag overheen van en naar school. ook al meerdere keren lekker afgesneden door aato`s die toch nog de andere kant op willen...

anyway, mooi dat `t toch goed voor je afloopt
 
Gelukkig ken ik die gast niet, en zal het waarborgfonds niet moeilijk gaan doen.

En ja, bij mij heeft het ook door mijn kop gespookt om een of twee van mijn vrienden te vragen te getuigen, maar dat is gvd ook niet vreemd wanneer je door de schuld van een ander van je motor (die je van je zwaar gespaarde centjes gekocht hebt en superzuinig op bent) gereden wordt, en dat die gore kakkerlak dan ook nog eens zo onfatsoenlijk is om door te rijden (sorry voor de het frustrerende taalgebruik dames en heren :X )
en dan is het is toch gewoon te gek voor woorden dat jij ook nog eens zelf voor de schade van die motor op moet draaien terwijl je door iemand anders zijn schuld en onbeschofdheid schade gereden hebt!!!!!! :( :( :( :(
Vindt je het dan gek dat mensen creatief met zoiets als het waarborgfonds omgaan, is een verklaring van de politie niet genoeg ofzo.

Ik heb nu gewoon puur geluk gehad, dit zal mij net nog eens overkomen, maar ik snap best dat mensen de creatieve weg in gaan slaan, er zijn maar weinig mensen die zo ff 2500 euro neertellen om hun motor te laten repareren.

Verklaring van de politie IS genoeg.

[advocaatvandeduivelmodus]

Nee, echt opzienbarend zal het misschien niet zijn dat men creatief word, maar het gaat niet om het principe maar om de centen dat ze het doen. Niemand doet het bij een schade van 200 euro, maar wel bij 2.000 euro.....
Het doorrijden is een schurfterige k*tstreek, maar wat is het als je vervolgens de schade daarvan doorschuifd op anderen die nog minder met die aanrijding te maken hebben ??

[/advocaatvandeduivelmodus]
 
Het geluk is mijn kant op gekeerd dames en heren!!!! *O* *O* *O*
Gister heeft er iemand via de mail gereageerd die dit heeft zien gebeuren, hij komt vanavond langs voor de getuigenverklaring, :} :} :} hulde aan het Motor-forum :} :} :}

Dank jullie wel voor al jullie reacties!!!

Groeten GSXR-KING *O* *O* *O*
super!! *O* :Y happy for you ;) :W
 
Verklaring van de politie IS genoeg.

De verzekering zei dat alleen een politeverklaring niet genoeg was!!
En de politie ook

Politie is slechts een objectieve feitenverzamelaar.
Een verklaring van een politieagent die op basis van zijn ervaring in zijn werkgebied verklaard dat de door hem geziene schade uitsluitend door een motorvoertuig veroorzaakt kan zijn...zou genoeg moeten zijn.

Zeker als hij feiten/omstandigheden eromheen kan aantonen.
Stukje koplampglas die aangetroffen worden op de plaats van de aanrijding, die duidelijk niet van je eigen voertuig zijn bv. lakschilfers in jouw lak, dat soort dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan