Doorrijden na ongeluk

als ik er over nadenk is het toch echt het topppunt van asociaal gedrag zeg....heel stoïcijns toekijken en gewoon weer wegrijden!
Is toch niet normaal :(

Succes met de afhandleing!
 
Er zijn teveel eikels in deze wereld.

Meer kan ik er niet van maken.

Succes met de schade en veel sterkte met het overtuigen van het rechtssysteem van jouw gelijk.
 
Ik hoor uiterlijk maandag meer over de schade. Lijkt achteraf wel mee te vallen. Hij loopt weer, waarschijnlijk alleen wat krasschade. Hij was in elk geval nog recht. Mocht het inderdaad alleen krasschade zijn, dan laat ik de verzekering zitten. Want dan gaat het me in no-claim meer kosten dan het schadebedrag.

Maar goed ik heb nog steeds moordneigingen.
 
Het kost je alleen geld als blijkt dat de schade niet verhaalbaar is en je hebt dan volgens de polisvoorwaarden altijd het recht de schade terug te betalen ivm je bm. Gewoon melden en aansprakelijk ( laten ) stellen die vent anders leert ie er niets van. Als hij iets op papier zet over het ongeval is ie de pieneut want dan blijkt dat ie het wel degelijk heeft gezien endus bewust is doorgereden. Als ie zegt dat ie van niets weet dien jij hetinderdaad aan te tonen. De kans is echter groot dat ie er wel op ingaat omdat ie zich voelt aangevallen. Gewoon uit zijn tent lokken dus.

Zet het kenteken effe op het MF dan regel ik de verzekeringsgegevens effe. De politie kan hier in 99% van de gevallen niets tot weinig mee by the way, want ik heb het helaas ook als eens meegemaakt. Ik heb toen wel even gelijk de beste man zijn werkgever gebeld om zijn rijgedrag te bespreken.
 
Das balen zeg! Zeker als je geen getuigen hebt, ik zou als ik jouw was een advertentie plaatsen of de getuigen zich willen melden. Wie weet levert dat wat op.
En met een beetje mazzel krijgt die sukkel gewetensvroeging als de politie voor de deur staat en bekend hij schuld. In dat geval zit je ook goed.
Veel succes ermee!
 
Ik heb toen wel even gelijk de beste man zijn werkgever gebeld om zijn rijgedrag te bespreken.

Lullig, maar een zeer goede oplossing. Heb soortgelijks gehad met m'n auto, stond geparkeerd en zag nog net dat een busje van een plaatselijke aannemer mijn kar bekraste. Die vent redd dus ook gewoon verder, kon het kenteken niet meer achterhalen maar wist wel het tel nummer dus. Even de baas gebeld, was alles binnen 10 minuten geregeld en die vent alsnog de lul.
wie brokken maakt, moet betalen, simpel.
 
Spijtig genoeg zijn er mensen op de weg die de snelheid waarmee een voertuig afkomt nog niet goed kunnen inschatten .
Zeker bij moto's .
Raar eigenlijk dat dit zoveel bij motos voorkomt .
Zou dit nu met de afmetingen van het voertuig te maken hebben ?
Of eerder met de snelheid ?
Alvast balen hoor , dat die kerel gewoon verder rijd , maar had ie het wel gezien ?
Veel mensen doen dit uit een paniek reactie .
Maar dan vind ik wel dat hij zich na een tijdje bkomen vrijwillig moet gaan aangeven .

Succes met je herstel .
 
Aja sorry .
Die chaufuer had het dus wel gezien .
Het kan dus ook een paniekreactie geweest zijn hé .
Maarja dan is dit nog niet goed te keuren .
Gewoon een kennis ofzo vragen die net daar stond met zijn wagen.
 
Er zit wat schot in. Leve de RDW. Ik heb z'n kentenken even opgevraagd O-) en hij is gelukkig verzekerd. Ken nu z'n adres en hij heeft dezelfde verzekeringsmaatschappij als ik heb. Dat laatste lijkt mij zeer positief.
 
Ken nu z'n adres en hij heeft dezelfde verzekeringsmaatschappij als ik heb. Dat laatste lijkt mij zeer positief.

Tenzij ze in het kader van het rendement op zijn polis niet willen uitkeren en dus afwijzen en jou een vette terugval in bm berekenen vanwege het feit dat de schade niet verhaalbaar is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan