Doorrijden na ongeval?

Ja ok, duidelijk. :)
Al zit er nog wel verschil tussen straf en civielrecht.

Klopt, het grootste verschil zit 'm in de bewijslast. Daar worden in het strafrecht veel hogere eisen aan gesteld.

Maar in een geval waar het strafrecht op van toepassing is zal een civiele rechter áltijd de uitkomst van het strafrecht afwachten.
 
Ben inderdaad benieuwd of je nog iets van een reactie van de automobilist zelf te horen hebt gekregen. Maar sowieso gefeliciteerd! Het recht zegeviert :)
 
Nu doe je net alsof rechtsbijstand een soort tovermiddel is. In een geval waarin jouw lezing van wat er gebeurd is niet wordt ondersteund door getuigen of ander bewijs, heb je écht een probleem, rechtsbijstand of niet.

Neemt niet weg dat een rechtsbijstand soms handig kan zijn, daar niet van.


Uhm JanB, niet om het een of ander, maarreeh....
hier zul je nooit antwoord meer op terug krijgen :X van hem dan....


Mooi dat jij je schade wel vergoed hebt gekregen... ooit een soortgelijk geintje gehad, kon fluiten naar t geld + heeft mij n premieverhoging opgeleverd :(
 
Laatst bewerkt:
Ja, ben er erg blij mee. Heb van de automobilist nooit niks meer gehoord maar ik hoop stiekem dat hij er erg hard van baalt:)
 
Even dit topic gelezen!
Opzich is het verkeerd nemen van voorrang jammer maar dat kan iedereen wel een keertje gebeuren. Maar terwijl iemand nog z'n motor opraapt de huid volschelden en wegrijden vind ik gewoon krankzinnig.

Ik hoop dat die kerel goed vervolgd is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan