Doorwaai jack

Hey,
Ik zag er eentje staan bij de "te koop" sectie van dit forum, weet niet of het jouw maat is ofzo...
Vraag me wel af hoe het zit met de slijtvastheid als je over het asfalt schuift, mocht je ten val komen?
 
Laatst bewerkt:
Na heel wat gezweet de afgelopen dagen met dat benauwde weer was ik het zat en heb gisteren een doorwaai jas van EVO gekocht die al een heeeeele tijd bij GH in Bodegraven in de aanbieding was voor 99€, en ik kan maar één ding zeggen : HEERLIJK ! ! ! ! *O*

Zit zelfs een dun regenjasje bij wat je erin kunt ritsen/knopen (hebben de meeste niet), er zit een opbergvakje in het rugpand voor het regenjasje, mouwen zijn op 2 plaatsen verstelbaar dus geen gefladder, lekkere ruime zakken, binnenzak én een steekzak naast de rits, geen saai zwart, ik ben er ernstig blij mee :Y

Er hangen er nog zát, alleen er is 1 maar.... ze zijn er alleen in XL (vandaar de aanbieding)...

Doorwaai kleding is wmb een must voor in de zomer :]
 
Heb al vier jaar lang een Joe Rocket Phoenix mesh jacket. Ik heb dat jack toen via het internet gehaald uit de VS.
Man, wat werd ik toen uitgelachen met mijn 'netje'! Dat kon toch helemaal niks zijn, als je onderuit gaat gaan die touwtjes zo kapot werd er gezegd. Overigens niet gehinderd door enige kennis van het materiaal. Nou had ik mijn huiswerk gedaan en op Amerikaanse forums gelezen dat deze jacks behoorlijk sterk waren, dus ik maakte me niet te veel zorgen. Wel grappig om te lezen dat elk merk nu wel een model heeft en ze overal in de winkels hangen.

Nederlanders en iets nieuws... het blijft tobben..

:]
 
Da's wel geinig ja.
Deze jacks zijn nog steeds te koop zie ik. Heb je inmiddels kunnen vaststellen of the Rev'it Air of de Difi Free Vent hetzelfde zijn qua doorwaai capaciteiten.. ze zien er namelijk nogal dik uit..

Moet vanmiddag maar even bij motoport gaan kijken..
 
Laatst bewerkt:
Heb een Difi Vent pak sinds augustus 2007. De koeling is erg lekker, maar de protectie in de broek zit ronduit slecht. Heb ik voor 35 euro naar boven laten verzetten en nog zit het eigenlijk niet echt goed, maar 10x beter dan origineel. Origineel hangen ze ergens halverwege je onderbenen.

De jas.. tja, leuk tot ie na minder dan 10x dragen de ritssluiting brak van de week en ik dan maar met veiligheidsspelden de jaseinden bij elkaar moest houden om redelijk veilig thuis te komen....

Zaterdag even langs Motoport Vianen, kijken wat ze zeggen als ik met de afgebroken ritssluiting naar binnen kom lopen ;) Het metalen gedeelte is gewoon in 3 stukken gebroken.
 
Ik was vorige week toevallig beroepsmatig in Vianen, en rij dan langs Motoport, nou was ik op de beurs al niet zo bijster gecharmeerd van het (gebrek aan) enthousiasme van die ouwe knar die daar rondhuppelt, en zo had ik dus binnen 10 minuten weer mijn buik ervan vol.. weinig keuze, niet mijn maat en alleen zwart (en dat voor zomerkleding :') ), nou kom ik daarna onderweg naar hometown ook nog langs Bodegraven, en daar reed ik dus na een uurtje (volgekiept met koffie) met een mooi Evolution jack inclusief uitknoopbaar regenjasje (bestond niet volgens knar @ Vianen) weer weg..

Dat was dus mijn laatste bezoek aan Motoport ooit :W

Verder kijken als je neus lang is, is dus het devies...

~[edit] owja én inclusief Bering mesh handschoenen, die zijn er óók 8-) ~[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Och, dat is altijd persoonlijk. Bij mij waren ze bij Motoport Vianen wel vriendelijk en werd er verder goed geholpen.

Denk dat ze je gewoon niet wilden helpen })
 
Laatst bewerkt:
Dat zou zomaar kunnen, alleen denk ik dat dat geen beste insteek is als je in een toko werkt die het moet hebben van klanten die dingen komen kopen :+

Daarbij had de beste brave zodensteker wel 5 verschillende jasjes hangen, allemaal in maatje ieniemienie en in de modekleur zwart, en bij de conculega hadden ze een complete hoek van de afdeling vol met doorwaai kleding in alle kleuren van de regenboog :P

Binnenkort maar weer eens terug om een bijpassende broek aan te schaffen; ik ben nu droog tot mijn middel als ik thuis kom, dus de onderste helft moet nu ook :]
 
Laatst bewerkt:
Laten ze eerst maar eens wat bij Vianen aan de website doen, die klopt van geen kant qua resolutie enz. horizontale scrollbalken. :)

Maar ja qua doorwaai hebben ze misschien een beperkte keus. Ik zocht specifiek een Difi pak en dan moet je bij Motoport zijn.
 
Je zoekt een 'doorwaai jack'?

Deze is tekoop;

Stuur me maar een PB'tje bij interesse
full
 
Heb een jaar of twee geleden deze mee genmomen bij Polo Duitsland
Is een verademing bij warm weer

full
 
DEEP%20SUMMER%20(Small).jpg


[afbeelding]

richa deep summer

heb dit pak nu een week of 3 (jammer genoeg nog niet zoveel warme dagen gezien) maar hier kijk je ook zo ongeveer doorheen, heeft alle protectoren, keurmerken etc.

erg lekker pak voor de zomer :]

Dit jasje heb ik.
Afgelopen zondag was het precies goed en uiteraard ook voor Arizona ;)
Alleen die stortbui was wel ff minder :N

Maar hé, je bent daarna ook zo weer droog :Y

Ohw, en ook nog is in mijn maat *O*
 
Laatst bewerkt:
Och, dat is altijd persoonlijk. Bij mij waren ze bij Motoport Vianen wel vriendelijk en werd er verder goed geholpen.

Denk dat ze je gewoon niet wilden helpen })

:^

Ik heb er nooit problemen... mijn Difi Vent jas is zwart met grijs... ik krijg altijd korting... en ik weet de weg daar... :)

ps... als je enkel onvriendelijke benamingen hebt voor het persoon dat je geholpen heeft en dat simpelweg doet, omdat je vindt dat hij je niet voldoende geholpen heeft, of omdat het aanbod je niet bevalt... dan denk ik dat ze je idd liever niet hebben als klant. Zal toch nooit goed genoeg voor je zijn... ;)


Ow... en bij vallen de kniestukken wel op de jusite hoogte uit... iets met korte pootjes... ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook het DIFI VENT pak. Heerlijk. Zoals al eerder gezegd waait de broek wel iets minder door dan de jas, maar zweten erin, daar heb je geen last van.

:Y aanradertje

Moet alleen wel zeggen dat bij mij alle beschermingsstukken niet goed zitten. Zowel die op mijn schouder, die steeds veel te ver naar achteren zitten, als de broek, waarvan de knie stukken niet super zitten.
Heb korte beentje, dus daar kan het aan liggen.
:^
59zcza.jpg

@JK, dat is een afzonderlijke geval denk ik dat je ritjs wagen is erafgebroken. Zoals ik eerder zei ik heb hem al een jaar en ik had het nog niet mee gemaakt. Verder draag ik het bijna dagelijks sinds april/mei. Ik zie al wat slijtage op de knoppen onder, de verf komt al een beetje af. Ik heb nu een rode jas. Maar die zie ik niet zo vaak. Misschien koop ik de volgende keer gewoon zwart dan zie je de vissigheid iets minder. Maar goed, voorlopig heb ik een rode motor dus daarom...
 
Zo.... eindelijk een keuze gemaakt: Op het moment ben ik in de US en heb vandaag deze gekocht:
http://www.cyclegear.com/images/jackets/motoboss_airspeed_mesh_jkt_red_LG.jpg
Hier is het bloedheet dus er was keuze zat... als je deze tegen het licht houdt kijk je er dwars doorheen, precies wat ik wilde. Zit ook nog een membraan in (waterdicht :Y ) voor de wat minder heftig hete dagen.

Heb alleen in de winkel $129 afgerekend en zie nu op internet dat het in de aanbieding is voor $109... nou jaaa! -O-
 
Laatst bewerkt:
De mijne bij Hein Gericke gekocht. Niet duur en erg goed, als het warm weer is is het echt heerlijk.
Ben er ook al vrij hard mee op mijn bek gegaan en aan het pak was niets te zien.

Van mijn broek kan ik de pijpen ook nog afritsen wat weer erg gemakkelijk is als je op een terrasje zit en je je benen wilt bruinen :Y .

fototje:
full
 
Heb al vier jaar lang een Joe Rocket Phoenix mesh jacket. Ik heb dat jack toen via het internet gehaald uit de VS.
Man, wat werd ik toen uitgelachen met mijn 'netje'! Dat kon toch helemaal niks zijn, als je onderuit gaat gaan die touwtjes zo kapot werd er gezegd.

De Rijdende Rollade _O-
 
Sinds deze zomer in het bezit van een Probiker doorwaaijack. Gekocht bij Louis Hamburg voor de aanbiedingsprijs van €70. Zit een uitneembare waterdichte membraan in. Voldoet uitstekend.
Ik heb ook wel een Büse textieljack met uitneembare voering en ventilatieritsen, maar als ik met alleen een Tshirt deze jas zonder voering aantrek zit de jas gewoon te ruim. Dat geklapper onderweg was ik gewoon zat.
Dezelfde Probiker jas is ook mij Motozoom te koop, maar is daar wel een tientje duurder en de verzendkosten zijn praktisch gelijk.
 
Na heel wat gezweet de afgelopen dagen met dat benauwde weer was ik het zat en heb gisteren een doorwaai jas van EVO gekocht die al een heeeeele tijd bij GH in Bodegraven in de aanbieding was voor 99€, en ik kan maar één ding zeggen : HEERLIJK ! ! ! ! *O*

Zit zelfs een dun regenjasje bij wat je erin kunt ritsen/knopen (hebben de meeste niet), er zit een opbergvakje in het rugpand voor het regenjasje, mouwen zijn op 2 plaatsen verstelbaar dus geen gefladder, lekkere ruime zakken, binnenzak én een steekzak naast de rits, geen saai zwart, ik ben er ernstig blij mee :Y

Er hangen er nog zát, alleen er is 1 maar.... ze zijn er alleen in XL (vandaar de aanbieding)...

Doorwaai kleding is wmb een must voor in de zomer :]

Weet iemand welk jack sounddragon bedoeld? Ben nl. geinteresseerd in dit jack, maar kan op de evolution site niks vinden over een doorwaaijas met regenjasje.
 
Weet iemand welk jack sounddragon bedoeld? Ben nl. geinteresseerd in dit jack, maar kan op de evolution site niks vinden over een doorwaaijas met regenjasje.

dat lijkt me toch wat koud met deze dagen hoor :+
of bedoel je het als sinterklaas kado!

nee ik weet het niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan