DOP 55 ??

TBikers

MF'er
23 nov 2005
107
0
ik heb voor de achter wielmoer van mijn Agusta een dopsleutel 55 nodig, die is bijna nergens te vinden. Als je hem vindt, dan is ie veel te duur.. :) Ik heb al mijn geld naar die Agusta uitgegeven..:)

Bedankt alvast..
 
Zo'n dop is inderdaad niet goedkoop maar je kunt het ook relativeren. Twee keer je tank vullen en je bent meer kwijt. Een echte Alu MV dop beschadig je de boel tenminste ook niet. Ook ik ben van plan binnenkort zo'n dop aan te schaffen en denk toch voor een goede te gaan.
 
Wanneer je naar de moer kijkt zie je dat het een moer is met veel kanten, denk dus dat je met een zeskant dop de boel beschadigd, omdat je onvoldoende grip hebt. Zit namelijk ook met een aanzienlijk moment vast.

Zie foto:

full


@Tbikers, hoop dat je mijn inmenging niet kwalijk neemt, ook ik kan namelijk wel adressen gebruiken waar zo'n dop aan te schaffen.
 
Wanneer je naar de moer kijkt zie je dat het een moer is met veel kanten, denk dus dat je met een zeskant dop de boel beschadigd, omdat je onvoldoende grip hebt. Zit namelijk ook met een aanzienlijk moment vast.

Zie foto:

[afbeelding]

@Tbikers, hoop dat je mijn inmenging niet kwalijk neemt, ook ik kan namelijk wel adressen gebruiken waar zo'n dop aan te schaffen.

je kan idd beter een dure originele dop kopen dan goedkoop de moer verneuken, dan wordt t alleen maar duurder
 
Zo'n dop is inderdaad niet goedkoop maar je kunt het ook relativeren. Twee keer je tank vullen en je bent meer kwijt. Een echte Alu MV dop beschadig je de boel tenminste ook niet. Ook ik ben van plan binnenkort zo'n dop aan te schaffen en denk toch voor een goede te gaan.

Helemaal mee eens. Waarom op zo'n dopje besparen???? Wel een mooie motor aanschaffen maar te beroerd zijn om goed gereedschap aan te schaffen en de kans op beschadigingen. Hoe ga je dat doen met onderhoud? Ook alles bij elkaar rapen?
Ga gewoon voor een goede.
 
İk wil iedereen bedanken voor de mededenken, ook The Warrior.. :)

ik heb de hele dag zitten bellen of ik in de buurt van Eindhoven iets kan vinden, maar niets kunnen vinden.. :( of hebben ze niet voorraad of is veeeel te duur..

ik wacht nog op de reacties die hier komt. misschien heeft iemand hier voor leuke prijsje te koop..

DUS İK BEN NOG OP ZOEK NAAR DOP 15, HALF DUİM, 12 KANT...

ik ga absoluut ook niet voor een goedkoop ding, maar € 80.- of € 100.- is ook te veel voor een dopje..

nogmals bedankt allemaal..
 
Zeskant dop hierop zetten is verkrachting.

Je hebt iets bijzonder moois gekocht. Exclusief.
Daar hoort bij dat je soms dingen zult moeten aanschaffen die ook exclusief zijn.
En dus net iets meer kosten. Volgens mij kun je je daar maar beter bij neerleggen ;)
 
geen idee wat die van mij gekost heeft. Ik moest hem gewoon hebben.
 
Ik zou voor deze gaan. Heb je gelijk ook voor de vooras. :)

Zij hebben hem ook alleen voor de achteras 59 euries.
 
Laatst bewerkt:
valkenpower in maasbracht

bakken vol met maten van 11mm tot 60 mm en groter
ook amerikaanse maten en nog veeeeeeeeeel meer dop kost daar 10 of 15 euro
 
Nou nog steeds niemand voorraad, dus ik ga morgen huren, ik moet hem hebben..

Ik heb de kerstman gevraagd, hij zei dat inkoop van de Dop 55 veel te duur is, daardoor hebben ze ook geen in asortimenten.. Dus jammer .. :)

Waar ik morgen ga huren is 12 kant maar heb ik niet gevraagd half duim of drie kwart is. Ik neem aan dat ze ook sleutel of ratel meeleveren.. Ik zie het morgen..

Nogmaals bedankt voor uw aandacht..
 
Je kan even informeren bij Eddy Vos die zitten in Hilversum en Houten. Die kunnen meerdere merken bestellen van duur tot "goedkoop" zelf daar een dop 32 gekocht voor €7 ofzo en is goede kwaliteit!!!
 
@Barrt & Gewoon Dennis; bedankt voor de info.. ik zal ze opzoeken..

@Janp955; ik heb die man diverse keren gebeld maar zijn telefoon staat altijd uit.. ik denk dat zijn sim kaart niet meer werken.. maar jahh..
 
Terug
Bovenaan Onderaan