dopsleutel maat 36 1/2 inch voor bandit achtermoer

War 1250

MF veteraan
20 nov 2006
1.993
0
zoek een dopsleutel voor mn 36 mm achtermoer ... Gevonden, dit onderwerp kan dicht. bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Zie dat je een 2010 Bandit te koop hebt staan. Zit daar geen setje boordgereedschap bij waar die maat sleutel gewoon in zit?

Al zal dat beslist géén dop 36 zijn die je op een momentsleutel kunt zetten.... Ik heb hier een 3/4" 36mm dop klikje met een verloop naar een 1/2". 36mm met een 1/2" aansluiting is amper/niet te verkrijgen bij de reguliere gereedschapmerken.

klikkerdeklik is dat ding van motozoom....Dus ze zijn er wél.
 
Laatst bewerkt:
mooie prijs idd die van gedore... 1x een goede aanschaffen want je moet er wel veel kracht mee kunnen zetten.
 
Zie dat je een 2010 Bandit te koop hebt staan. Zit daar geen setje boordgereedschap bij waar die maat sleutel gewoon in zit?

Al zal dat beslist géén dop 36 zijn die je op een momentsleutel kunt zetten.... Ik heb hier een 3/4" 36mm dop klikje met een verloop naar een 1/2". 36mm met een 1/2" aansluiting is amper/niet te verkrijgen bij de reguliere gereedschapmerken.

klikkerdeklik is dat ding van motozoom....Dus ze zijn er wél.

Bedankt, ik heb de dop v motozoom binnen, moest nog meer dingen hebben v motozoom. , Er zit wel een soort ringsleutel bij het boordgereedschap, maar daar kan je geen momentsleutel opzetten !Was nu ook in de aanbieding en zo,n maat gebruik je maar een paar keer in een motorleven dus duur hoeft niet. Bandit staat ook te koop maar dat wil niet erg hard gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan