Dordrecht en omgeving laat je horen!! Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feest in huize Schwarzenegger deze week. De gouverneur van de Amerikaanse staat Californië heeft afgelopen maandag zowel zijn theorie- als praktijkexamen gehaald.

Jaren geleden, toen Schwarzenegger nog 'Terminator' in zijn functieomschrijving had staan, scheurde hij al met motoren door meerdere films.

Zes maanden geleden reed Schwarzenegger met een van zijn Harley-Davidsons tegen een terreinwagen waarbij hij lichtgewond raakte. Ook zijn zoontje raakte lichtgewond bij dit ongeval.

Na dit ongeval verklaarde Schwarzenegger nooit te hebben geweten dat hij zijn rijbewijs hiervoor moest halen. Afgelopen maandag kreeg Schwarzenegger eindelijk zijn rijbewijs overhandigd.
 
Was mooi ritje vanavond vooral terug lekker :]

Nu ook A diploma snelheid *O*
Dat schijnt vaste prik te zijn dat snel terugrijden, komt vooral omdat er een paar geen licht op hun fiets hebben enzo. Ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen de tijd het weer herfst wordt. Dat worden dan of hele korte, of hele snelle ritjes :Y
 
Feest in huize Schwarzenegger deze week. De gouverneur van de Amerikaanse staat Californië heeft afgelopen maandag zowel zijn theorie- als praktijkexamen gehaald.

Jaren geleden, toen Schwarzenegger nog 'Terminator' in zijn functieomschrijving had staan, scheurde hij al met motoren door meerdere films.

Zes maanden geleden reed Schwarzenegger met een van zijn Harley-Davidsons tegen een terreinwagen waarbij hij lichtgewond raakte. Ook zijn zoontje raakte lichtgewond bij dit ongeval.

Na dit ongeval verklaarde Schwarzenegger nooit te hebben geweten dat hij zijn rijbewijs hiervoor moest halen. Afgelopen maandag kreeg Schwarzenegger eindelijk zijn rijbewijs overhandigd.

lekker slim ja. Ik hoor mezelf al tegen agent zeggen: "sorry meneer de agent maar ik wist niet dat ik voor motor een A-rijbewijs nodig had".
 
Dat schijnt vaste prik te zijn dat snel terugrijden, komt vooral omdat er een paar geen licht op hun fiets hebben enzo. Ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen de tijd het weer herfst wordt. Dat worden dan of hele korte, of hele snelle ritjes :Y

Nee hoor was gewoon leuk ;) totaal onnodig overbodig enzo
 
Ik ga morgen eens kijken voor die zekering. Maar hoe kan ik zien welke knippers bij elkaar zitten. Ik kan me namelijk voorstellen dat de knippers voor en achter bij elkaar horen en niet de 2 voorste...
Jij zei toch dat de voorste het allebei niet deden?? De achterste wel?
 
Waar zijn jullie heen geweest?
Ja hoe het het daar nou ook alweer, via wat omzwervingen in de buurt van Numansdorp uitgekomen (kan ook in Numansdorp zijn geweest), daar ons gebruikelijke drankje genuttigd en toen via de rijksweg langs Willemstad over de Moerdijk terug gereden. Die rijksweg was helemaal leeg. Kon er niets aan doen, gas ging vanzelf open })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan