Double bubble kuipruitje

Welk ruitje?...

  • Puig

    Stemmen: 2 8,7%
  • Fabbri

    Stemmen: 1 4,3%
  • MDA

    Stemmen: 5 21,7%
  • MRA

    Stemmen: 9 39,1%
  • Zero Gravity

    Stemmen: 6 26,1%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Castaway

Die hard MF'er
20 mei 2004
393
0
Groningen
Ik ben van plan een ander kuipruitje aan te schaffen, ik rijd veel snelweg km's en wil proberen een beetje uit de wind te blijven. 8-)
Nu heb ik al even rondgekeken bij motorzaken en op het internet, maar er zijn een aantal ruitjes die ik wel mooi vind.
Er zit veel verschil tussen de ruitjes, zowel qua uiterlijk, afwerking als kwaliteit. Wat is jullie ervaring met deze ruitjes? Welke zou je aanraden en welke moet ik absoluut niet nemen?

Puig:
Puig.jpg


Fabbri:
Fabbri.jpg


MDI:
MDI.jpg


MRA:
MRA.jpg


Zero Gravity:
Zero.jpg
 
ik heb gestemd :Y :Y

persoonlijk vind ik de mra mooi :P

die zit mooi in de lijn van de motor *O* *O*

ff een piccie er bij :9~ :9~


full
 
Je moet kiezen welke je zelf het mooiste vind. Daar gaat het om. Voorderest hebben al die ruitjes nut, welk nou echt beter is weet volgens mij niemand.

succes met je keuze.
 
Eigenlijk zou je ze allemaal eens moeten kunnen proberen. Mooi is één, maar functioneel kan het echt onderling héél erg verschillen. Aan ervaringsverhalen heb je niet eens zoveel omdat het een samenspel is tussen de kuipruit als zodanig en je eigen lengte en zithouding. En dna nog je rijstijl. Zoals bij welke snelheid wil je effect merken.

De jongens van mdi kennende, herpen is voor mij een steenworp zeg maar, doen die daar niet moeilijk over. De rest weet ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan