double bubble poll

Welke double bubble is het mooist ???

  • Zero Gravity

    Stemmen: 6 26,1%
  • MRA

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Wil een double bubble ruitje voor mijn CBR gaan aanschaffen, wat raden jullie aan.....een Zero Gravity of MRA???
 
heb er bij mij een Fabbri op staan, werkt heel lekker en past perfect.
full
 
Heb zelf een MRA ruitje op mn SV'tje en staat erg mooi.
Als je voor MRA gaat zou ik hem bij motorgoedkoop.nl bestellen. Kost 70,40 inclusief verzendkosten. *D Zo hou je nog eens geld over voor andere leuke hebbedingetjes op je bike. :)
 
Heb zelf een MRA ruitje op mn SV'tje en staat erg mooi.
Als je voor MRA gaat zou ik hem bij motorgoedkoop.nl bestellen. Kost 70,40 inclusief verzendkosten. *D Zo hou je nog eens geld over voor andere leuke hebbedingetjes op je bike. :)

Heb de foto's gezien....staat inderdaad :9~
MRA ruitjes worden door motorgoedkoop.nl niet voor mijn fiets geleverd :?
Ik denk dat ik um gewoon bij motoport bestel, als ik ze niet toevallig van de week op de beurs tegen het lijf loop :)
 
mijne gekocht voor 77 eurootjes.
helder of smoke: 70 eurootjes.

ik geloof IGM, maar op het net kwam ik hem niet tegen voor mijn f2..maar rara wat ik er nu op het zitten!!!

heb al es een fotootje van geplaatst dus...
 
Heb MRA op mijn ZX-6R. Als je bij Kawasaki een vervangend ruitje besteld krijg je MRA. Dat moet dus wel goed zijn.
 
Zero Gravity. Heb er 1 op m'n Speen, paste in 1 x gewoon goed.
M'n MRA ruitje op m'n africa twin moest ik nog het eea aanpassen
 
MRA ruitjes worden door motorgoedkoop.nl niet voor mijn fiets geleverd :?
Ik denk dat ik um gewoon bij motoport bestel, als ik ze niet toevallig van de week op de beurs tegen het lijf loop :)

Niet geleverd? :? Heb je daarvoor gemaild? Op hun site staan maar twee merken, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord. MRA kunnen ze wel gewoon leveren volgens mij hoor.
 
Niet geleverd? :? Heb je daarvoor gemaild? Op hun site staan maar twee merken, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord. MRA kunnen ze wel gewoon leveren volgens mij hoor.

Nope, niet gemaild.
Denk dat het via motorport bestellen net zo snel binnen is.....en misschien lopen we er in Utrecht wel tegenaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan