Double bubble ruitje GSX-R600 2004

Gixxerscout

Die hard MF'er
2 aug 2003
357
0
Dongen
Hoewel ik mijn gixxer pas volgende week zaterdag op mag halen, ben ik toch al op zoek naar een double bubble kuip ruit.

Heeft er iemand een idee waar deze al leverbaar zijn? :? :?
Oh ja.....en euhhh wat ze kosten.
Ik zit zelf te denken aan zo'n blauw-spiegelende!

Groeten Gixxerscout
 
vraag me af of het wel nodig is?Ik heb hem vanmorgen es goed bekeken in de winkel en het ruitje is veel hoger als je het vergelijkt met het 2003 model.ik dacht ook eerst om voor een bubble ruitje te kijken maar heb na deze morgen mijn mening herzien,moet er natuurlijk ook nog es mee rijden om te weten of het nodig is?in de tests in de 2 motorbladen die ik gelezen heb, zeiden ze dat je confortabel 200km/u kunt rijden zonder last te hebben van de wind :)
 
Als het voor de looks is zou ik er juist geen double bubble op zetten.
Maar er was iets met smaken die verschillen ;)

Hoewel de looks natuurlijk zeer belangrijk zijn, gaat het om het rij-genot.
Ik ben 1,89meter lang en rijd nogal vaak lange saaie(snelweg) afstanden (voor mijn werk etc.).
Dan vindt ik het wel zo fijn als ik iets minder rijwind vang.
Verder nog nooit "echt"problemen gehad met het ruitje van de 600 K1 of mij 97-er scrad 600.
 
Hoewel de looks natuurlijk zeer belangrijk zijn, gaat het om het rij-genot.
Ik ben 1,89meter lang en rijd nogal vaak lange saaie(snelweg) afstanden (voor mijn werk etc.).
Dan vindt ik het wel zo fijn als ik iets minder rijwind vang.
Verder nog nooit "echt"problemen gehad met het ruitje van de 600 K1 of mij 97-er scrad 600.

Gixxerscout, als ik jou was zou ik toch echt *eerst* de fiets even berijden voordat je een vervangingsruit haalt. Het ruitje is echt een flink stuk hoger dan het oude model!

Zie hier de verschillen:
GSX-R600_K2_BL_BK.JPG

Yellow_RHS_700.jpg
 
vraag me af of het wel nodig is?Ik heb hem vanmorgen es goed bekeken in de winkel en het ruitje is veel hoger als je het vergelijkt met het 2003 model.ik dacht ook eerst om voor een bubble ruitje te kijken maar heb na deze morgen mijn mening herzien,moet er natuurlijk ook nog es mee rijden om te weten of het nodig is?in de tests in de 2 motorbladen die ik gelezen heb, zeiden ze dat je confortabel 200km/u kunt rijden zonder last te hebben van de wind :)
ok heb het nu zelf getest en het is wel nodig een DB ruitje :)

heeft er soms iemand al ene op zijn 04'? graag wat pics :P

ty
 
ok heb het nu zelf getest en het is wel nodig een DB ruitje :)

heeft er soms iemand al ene op zijn 04'? graag wat pics :P

ty

Mee eens! Standaard ruitje biedt wel meer bescherming maar nog steeds niet voldoende voor de langere leis. Maar eerst ff een andere uitlaat eronder. Misschien we dezelfde als Genius.
 
Zoek/zocht ook zo een DB maar dan niet zoals die van Zero gravity (eerst stukkie recht daarna bol) maar zo een als op de foto.

800x600_FFFFFF_SuzukiFullSize3627.jpg


Helemaal bol dus.....die heb ik nog niet kunnen vinden.
 
Weer mee eens, rond ruitje is mooier. Maar euhhh noemen ze zo'n ruitje niet double bubble vanwege die karakteristieke vorm??
 
Terug
Bovenaan Onderaan