Double bubble

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Ik zit er aan te denken om misschien een double bubble raampje op m'n motor te zetten, maar heeft iemand er toevallig een plaatje van zodat ik vantevoren een beetje kan zien of 't wat is???

tnx...
 
Dit is een double bubble, maar dan op m'n Kawa

misc.php


Bijlage: doublebubble.jpg
 
Ziet er wel kinky uit..... :9~

ik wil niet onbeschoft zijn, maar heb je ook een foto recht van voren???
 
En hoe bevalt dat tov. het origineel: meer of minder herrie en druk?

Herrie maakt niet veel uit, ik zit lekker met m'n kop in een luchtstroom zonder turbulentie.
Druk is perfect. Tot 180 kan ik semi-rechtop blijven zitten. Bij 200 moet ik wat verder voorover gaan zitten en boven de 200 lekker wegduiken. En dat is uren achter elkaar vol te houden. (Le Mans-Eindhoven in 6 uur }) )

Nadeel: met het originele ruitje is vanaf 100 kph de druk weg van de polsen, met dit ruitje ongeveer vanaf 115 kph.
 
Ik ook niet, het is ook eer raar gezicht :) Gaat die rand niet fluiten bij hogere snelheden? Maaruu, ik zou hem voor het zicht maar gewoon anders monteren. :+

De onderrand van het origele ruitje is zwart. Dan valt het niet op. Maar ik ben te lam om die rand zwart te maken.

Kan natuurlijk ook gewoon een andere motor kopen :)
 
ik had ook een dubbelbubble ruitje...
maar ik vond het niks...heb me standaard ruitje er weer op gezet....

reden: boven de 200 trok ie niet meer zo hard naar de 300...dus ja...dan er maar af he? :)
 
Op dinsdag 28 mei 2002 17:58 schreef Fastnappie het volgende:
ik had ook een dubbelbubble ruitje...
maar ik vond het niks...heb me standaard ruitje er weer op gezet....

reden: boven de 200 trok ie niet meer zo hard naar de 300...dus ja...dan er maar af he? :)

:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan