Double Kneedown

Ook zo\'n mooie nepfoto heheh.. dat ie gewoon met een standaard achter \'m schuin wordt gehouden. Je kan toch nooit de motor terugduwen als je uit de bocht komt, en dan ook nog eens je eigen gewicht over de motor gooien ? Bovendien zou je de motor meetrekken met je eigen gewicht zodat je een ongelovelijke smak maakt :)

Ik geloof deze foto niet! :j
 
Maar igg lijken de wielen bij deze wel te draaien... Toch al een betere fake dus... :P
... Beetje zielig wel voor de minder handige motorrijder die dit gaat proberen te evenaren...
 
Ook zo\'n mooie nepfoto heheh.. dat ie gewoon met een standaard achter \'m schuin wordt gehouden. Je kan toch nooit de motor terugduwen als je uit de bocht komt, en dan ook nog eens je eigen gewicht over de motor gooien ?
Gewoon aan je stuur trekken, kun je hem zelf platter leggen (naar buiten sturen) of juist rechter krijgen (naar binnen sturen). En zolang je niet teveel tegenhangt hoef je m.i. niet op je gat te gaan:
Bovendien zou je de motor meetrekken met je eigen gewicht zodat je een ongelovelijke smak maakt :)
Dat lijkt me inderdaad wel een probleem met deze extreme hoeveelheid onbalans...

Uiteraard zou dit best wel eens een nepfoto kunnen zijn, maar ik zou het best wel eens willen proberen met 1 van jullie fietsen (niet met mijn eigen fiets, want ik moet er nog mee naar mijn werk :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan