Douche

Gisteren op de terugweg uit de Eifel: Ik had mijn helm 'smorgens niet al te precies van insectenlijken ontdaan en dat was te ruiken.... Nog geen 5 min. nadat ik "geholpen" werd door een automobilist een bui eroverheen en ik was weer fris op weg 8-)
( Camping Internationaal op het 3-landen-punt D/B/L trouwens een aanrader ! )
 
Voordat ik motor ging rijden had ik hier nog nooit bij nagedacht. Ik kijk tegenwoordig dus, als ik de ruitensproeier in mijn koekblik gebruik, eerst of er geen motorrijder achter mij zit. En ik heb mijn sproeier zo afgesteld dat deze alleen mijn ruit besproeit en dus niet over het dak heen sproeit. Want daar heb je dus niets aan.

En laatst schrok ik ook van een peuk die uit het raam van een vrachtauto werd geknikkerd. Ik was danwel met mijn auto, maar het was donker en dan weet je ook niet wat je ziet. Eikel :(
 
heb ik ook een paar keer gehad. gewoon de auto inhalen heb je er ook geen last meer van.

moet toegeven dat ik het zelf ook een keertje gedaan heb (expres) bij een HD rijder met zo'n potje op zn kop. hij bleef gewoon achter me rijden terwijl ik het een paar keer deed :+ })
[onzinmodus]
Rijd ik lekker op mijn gemakje op de snelweg met mijn HD, je weet wel wind in je gezicht, grommende fiets onder mijn gat, krijg ik op eens raar vloeistof in mijn gezicht. :]

Ik denk eerst: wat is dit nou? Er zijn toch geen wolken? De 2e keer zie ik dat het schuimt, dus besluit ik de derde keer de proef op de som te nemen en te proeven of het bier is :+
[/onzinmodus]

Ik moet eerlijk bekennen, dat het mij nog nooit tijdens het lessen op een gesloten terein gebeurt is... helaas moet ik ook bekennen, dat ik mijn ruiten schoon gemaakt heb met een motor achter me... Heb me netjes verontschuldigd :Y
 
1ste keer dat ik het meemaakte vroeg ik me af waar dat water vandaan kwam :+

Erg vind ik het niet ... vooral niet met dit weer ;)

Erger vond ik het eergister B| Douche van een vogel op mijn kuip.
Hij dacht zelf dat ie een druppeltje was |(
Niet meer na gekeken verder ... ik dacht das lullig dies dood.
Later zag ik dat mijn linkeronderkuip gescheurd was met behoorlijk wat krassen ;(
Mooi balen als je nog geen krasje op je moto hebt...

Dus ben blij dat het vloeistof was wat je op je kreeg ...
 
ik vind het wel dusdanig irritant, ik kan niks meer zien, omdat dat goedje achter mijn lenzen kruipt :( , nouja daar word ik wel kwaad van ja...

anticiperen, de koekblikker kan ook anticiperen door eens in zijn spiegel te kijken om te zien of er niemand achter hem rijd |( :Y
 
[onzinmodus]
Rijd ik lekker op mijn gemakje op de snelweg met mijn HD, je weet wel wind in je gezicht, grommende fiets onder mijn gat, krijg ik op eens raar vloeistof in mijn gezicht. :]

Ik denk eerst: wat is dit nou? Er zijn toch geen wolken? De 2e keer zie ik dat het schuimt, dus besluit ik de derde keer de proef op de som te nemen en te proeven of het bier is :+
[/onzinmodus]
_O- _O-
 
maar effe zonder gein, dit heb ik liever dan wat ik vorige keer had. rijd mooi door friesland met een gangetje van 80, denkt er opeens een vrolijke flierefluiter
(ja echt, het was volgens mij een merel o.i.d.) dat hij nog net als een ware kamikaze nog vlak voor mij langs kan vliegen. blijkbaar zag hij/zij al dat ie het niet ging redden en scheet vervolgens uit angst zijn voledige binnenwerk eruit, dat na de aanraking van mijn rechter hand heerlijk gedrapeerd was over de linkerkant van mijn pak.
op dat moment hoop je dat er zo'n koekblikker voor je gaat rijden, en eens flink aan zijn ruitesproeier gaat jengelen, zodat de boel weer lekker fris wordt.


Goeie, en nou niet meer zeiken, poep is erger. _O- :} _O-
 
Ik ben het wel met de ts eens. Automobilisten mogen best even in de spiegel kijken voor ze de ruiten sproeien. Je kunt zeggen wat je wil maar ruitensproeiervloeistof smaakt echt heel vies dus leuk is anders. En te dicht erachter? kom nou! heb je wel eens gezien hoe ver zo'n wolk nattigheid eigenlijk waait?

En tegen die ene reageerder die meerdere malen expres een hd-er besproeide... wat ben jij een lul zeg. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan