Douche

splut

MF'er
29 mei 2006
33
0
leiden
Vandaag mijn eerste douche gehad op de A4! Stomme koekblikker was bezig met bellen en bedacht dat de ruiten wat vies waren, en dat er dus gesproeid moest worden :(

Gebeurt jullie dit vaak? En hoe reageren jullie dan op de koekblikker in kwestie?
 
Vandaag mijn eerste douche gehad op de A4! Stomme koekblikker was bezig met bellen en bedacht dat de ruiten wat vies waren, en dat er dus gesproeid moest worden :(

Gebeurt jullie dit vaak? En hoe reageren jullie dan op de koekblikker in kwestie?

heb ik ook een paar keer gehad. gewoon de auto inhalen heb je er ook geen last meer van.

moet toegeven dat ik het zelf ook een keertje gedaan heb (expres) bij een HD rijder met zo'n potje op zn kop. hij bleef gewoon achter me rijden terwijl ik het een paar keer deed :+ })
 
Reageren? Niet... ik bedoel, hij maakt gewoon z'n ruit schoon, bad luck you're behind him... overkomt me zo vaak, vind het altijd wel geinig en poets daarna m'n helm effe schoon :+
 
Heb ik ook al verschillende malen gehad. Meestal reageer ik dan spontaan met een italiaans handje en de 1-vingerige saluut. :(
Daarna realiseer ik me meteen dat dat vrij kansloos is en dat de koekblikbestuurder in kwestie waarschijnlijk niet eens in de gaten heeft waarom hij die nonverbale verwensingen naar z'n kop krijgt. :z
 
kan gebeuren... verder niet op reageren...

behalve wanneer ze het expres doen, en dus ook meerdere keren achter elkaar ;)
dan ga ik er ff naast rijden en op het moment dat het raampje open gaat, trek ik hem ff flink los... zodat ze het mooie geluid (voor een koekblikker lawaai) van mijn 2-brother uitlaat kunnen horen... })


:+
 
wees blij dat het op de A4 gebeurt. tenminste, ik heb op de snelweg altijd mijn vizier dicht (behalve in de file natuurlijk). met een dicht vizier kan ik me er echt niet druk om maken.


en vergeet ook niet dat die stomme koekblikker niet beter weet. ik vind het een beetje dom om hem verwijten te maken.
 
Ik vind het een beetje een jankert opmerking. Hou wat meer afstand en je hebt nergens last van en sja dit soort dingen gebeuren, maar van een beetje ruitenwisser meuk los je toch niet op? :]
 
Ik vind het een beetje een jankert opmerking. Hou wat meer afstand en je hebt nergens last van en sja dit soort dingen gebeuren, maar van een beetje ruitenwisser meuk los je toch niet op? :]

Ik kan je uit persoonlijke ervaring melden dat zelfs met ruim voldoende afstand je geraakt kan worden. Dat spul komt ver hoor ;)
 
Ik heb normaal mijn douche op 37 graden staan, maar de laatste paar dagen douche ik 3 keer per dag op 27 graden. Lekker hoor :W


shower-1-big.jpg


[edit]ff lekker douche plaatje erbij
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn eerste douche gehad op de A4! Stomme koekblikker was bezig met bellen en bedacht dat de ruiten wat vies waren, en dat er dus gesproeid moest worden :(

Gebeurt jullie dit vaak?

Regelmatig.


En hoe reageren jullie dan op de koekblikker in kwestie?

Niet. Lekker boeiend, net of iedereen maar schichtig om zich heen moet kijken voor 'ie wat mag doen. Denk je nou echt dat die automobilist zich bewust ervan is dat jij daar rijdt en wellicht dat je er last van zou kunnen hebben?
 
Vandaag mijn eerste douche gehad op de A4! Stomme koekblikker was bezig met bellen en bedacht dat de ruiten wat vies waren, en dat er dus gesproeid moest worden :(

Gebeurt jullie dit vaak? En hoe reageren jullie dan op de koekblikker in kwestie?

Wel toepasselijke nick :9
 
ik vinnet vrij storend, je kijkt toch ff in je spiegel wat er achter je zit, maar een heleboel koekblikkers hebben geen idee...
aangezien antivries niet echt goed is voor je vizier vinnik t persoonlijk toch minder prettig en viziertje kost 70 euri :P dus die hou ik liever heel
 
Nog veel erger zijn die boeren die hun akkers beregenen.Hebben ze hun sproeiers zo opgesteld dat ook een deel van de weg volgeblazen wordt.
Lekker als je daar met je motor doorheen rijdt en je krijgt de volle laag van die vette druppels. :(
 
Wat een onzin en een blijk van onverdraagzaamheid. Klagen over druppels water. :?
Typische vorm van hokjesmentaliteit. Wij zijn de goede en zij de slechte. Zou een minimale vorm van wederzijds respect niet eenvoudiger zijn?
Ik weet dat ik nog nooit ben opgelost van een paar druppels water op m'n helm of motor. Voor het overige nog veel, watervrij, rijplezier gewenst 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan