dow!

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Ik was vandaag even naar het gemeentehuis geweest om een uittreksel te halen van het bevolkingsregister voor mijn theorie-examen. Het theorie-examen dat ik morgen om 11:15 heb. Toch?

Even kijken in de agenda. Aha. \'maandag 4 februari\'. Argh! Vergist in de datum! |(
Nahja nieuwe afspraak maken dan maar. :(
 
Ja dat kan wel... alleen is het wel lullig als je er een eind voor rijden moet. En het kan dan niet, bellen kan ook.

Er zijn wel vaker mensen die zich in de datum vergissen. ;)
 
Laatst bewerkt:
misc.php
 
Laatst bewerkt:
Gewoon heen gaan, zijn idd altijd wel mensen (net als jij) die zich vergissen of ziek zijn. Is er dan nog een plekje vrij, dan kan je gelijk aanschuiven. :)
 
het leuke is dat links van mij het \"afwezigheidsrooster\" van Yuri duidelijk staat:

4 feb. CBR 11:15 :]
5 feb. Tandarts 10:30 *D

ik zou alleen het laatste \"vergeten\"

\"update: Yuri is ook de tandarts vergeten
 
Laatst bewerkt:
[me]Yuri slaps BertV
[/me]


Enneh... ik was te laat voor de tandarts, niet de afspraak vergeten |(
 
toen ik op moest voor theorie zaten er maar een stuk of 12 mensen, kan zijn omdat het toen nog voor de winter was maar ik denk dat als je er heen gaat dat je dan wel redelijk grote kans hebt.

En vergeten te leren natuurlijk!!!
 
toen ik op moest voor theorie zaten er maar een stuk of 12 mensen, kan zijn omdat het toen nog voor de winter was maar ik denk dat als je er heen gaat dat je dan wel redelijk grote kans hebt.

En vergeten te leren natuurlijk!!!

Leren? Waarvoor? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan