dr 650 sm

BTW...semi-eigenbouw-auspuff... *D

full
 
ik ben niet vaak thuis dus heb nog geen tijd gehad voor een foto maar van het weekend komen er zeker wat fotos van mij dr650sm
greetz maui maar
blijf posten
en als je denk dat een dr650 niet kan kijk dan ff op

www.dr-650.de veel info te vinden over tuning en het opleuken van je dr
 
heeeeeeeee ik heb nog een brandende vraag
ik heb op mijn tank twee bevestiging punt zitten
weet ienmand of er een andere tank te krijgen is
of dat er een tank van een ander model op past

greetz maui
 
mss tanks van acerbis...
Ik heb wel een vervangingstanken van een dr350 gezien.
maybe kan je die ook pas maken op de dr650.
 
mss tanks van acerbis...
Ik heb wel een vervangingstanken van een dr350 gezien.
maybe kan je die ook pas maken op de dr650.


Met een acerbis tank wordt het waarschijnlijk ook niet veel mooier.... tenminste, die ik heb gezien waren niet bepaald fraai, vond ik... (meestal ook groter dan de originele) IS het niet mogelijk een tank van een XR ofzo (of idd die van een DR 350) pas te maken?
 
Hij zegt toch ook niet dat het mooi moet :P hij wil alleen andere tank ;) ...

Meestal die je die van xr pakt ofzo, sluit je zadel niet meer mooi aan en krijg je zoon raar gezicht.

Ik zou eens voor dr350 gaan kijken
 
en als je denk dat een dr650 niet kan kijk dan ff op

Zie site van ABP-racing, krijgen ze een DR 650 maximaal met veel moeite tot 56 pk... Vandaar dat ik zeg dat er niet zoveel potentieel in zit als een KTM of Husq (tot ong. 65-70 pk) en het gewicht he...

Maar, idd mooie site, ken m nu een half jaar, staat intressant spul en veel mooie foto's van originele en omgebouwde DR's...
 
De DR van Zeeuwse Klei ziet er inderdaad erg goed uit, zeker ook voor z'n leeftijd ! Kan zo de showroom in. Althans, zoals ie er op de foto op staat.

Voor de 650 is ook wel een grote tank beschikbaar... vooral de Duiters op die DR650 site die hierboven al genoemd is heb ik ze volgens mij wel eens voorbij zien komen op de 'Marktplatz'
 
Gewoon zo laten Zeeuwse klei! Is niks mis met je tank!
Ik vind hem nu net zo mooi.

Ik ga ook niet aan mijn tank veranderen...is iemand anders...
Het enige wat ik aan mijn brommer wil wijzigen is eigenlijk al gebeurd...Nu mog een paar noppen eronder en nog een setje straatrubber van 17"...
 
ik moet nog een andere veer hebben
en het is een rse geweest
en ik heb nu ook een zwart zadel en de laser uitlaat heb ik besteld fotos komen nog
greetz maui
 
me oude buurman heeft ze dr650 omgebouwd naar sm zal is kijken of ik er een foto van kan maken zo special is die niet maar wel netjes gedaan
 
ik moet nog een andere veer hebben
en het is een rse geweest
en ik heb nu ook een zwart zadel en de laser uitlaat heb ik besteld fotos komen nog
greetz maui

Dr600 en 650 hebben gare kutveren...
De helft is bij verkoop volgens mij al lek :X ...

Bij veel dr`s op inet staat ook dat achterveer gereviseert moet worden :)

Maja heb ik straks geen last meer van :)
 
iig gaat die gare veer eronderuit (die van mij was nog matig(goede staat in vergelijking met andere dr`s dus :Z )....

Maar hij zou zoiezo nie passen, dus weet nog niet wat ik eronder wil :)

Iemand suggesties?

Moet sterk zijn :) bijna 2m dus niet de lichtste, moet goed veer hebben dat als je gaat zitten gelijk5cm lager staat oid...

Maar toch lekker veren :)
 
iig gaat die gare veer eronderuit (die van mij was nog matig(goede staat in vergelijking met andere dr`s dus :Z )....

Maar hij zou zoiezo nie passen, dus weet nog niet wat ik eronder wil :)

Iemand suggesties?

Moet sterk zijn :) bijna 2m dus niet de lichtste, moet goed veer hebben dat als je gaat zitten gelijk5cm lager staat oid...

Maar toch lekker veren :)

pffff veer van 2meter, ga je toch in een ander gebied moeten zoeken hoor, vliegtuigen ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan