dr 650 sm

check me nieuwe zadel dek home made
greetz maui
full
 
Daarbij komt nog eens het verschil in handelbaarheid, die DR is superlog, KTM vond ik tig keer lichter (weet niet wat die weegt, 125-135 kg?), gooi je zo tussen je benen heen en weer. Als ik dat bij mn Dr'etje probeer ga ik zelf onderuit...

Moet je eens aan TL-Rev vragen hoe je met een DR kan rijden (ja en zelfs met keiharde avon allroad banden :Y )
Die kerel rijdt nog net niet de zooi aan de grond :P

En ja hij is wat zwaar, maar er is echt lekker mee te smijten, gewoon raggen _O-
 
Moet je eens aan TL-Rev vragen hoe je met een DR kan rijden (ja en zelfs met keiharde avon allroad banden :Y )
Die kerel rijdt nog net niet de zooi aan de grond :P

En ja hij is wat zwaar, maar er is echt lekker mee te smijten, gewoon raggen _O-

TL-Rev heeft toch een 650 RSE? Dat is net weer even wat anders...
 
TL-Rev heeft toch een 650 RSE? Dat is net weer even wat anders...

Die heb ik nu :P
Alleen hij moest vorige week zonodig weer ff rijden (5 keer :P )
Hij snapt alleen niet helemaal dat het een allroad is en geen supersport geloof ik :Y
Ook haalt hij in 10 minuten net zoveel profiel van men achterband als ik in 5000 KMs :X *O*

En wat is er anders?
Vering zal ongeveer wel allemaal hetzelfde zijn (maw: slap als de pest) :X
 
Laatst bewerkt:
Moet je eens aan TL-Rev vragen hoe je met een DR kan rijden (ja en zelfs met keiharde avon allroad banden :Y )
Die kerel rijdt nog net niet de zooi aan de grond :P

En ja hij is wat zwaar, maar er is echt lekker mee te smijten, gewoon raggen _O-

Ik zal ook eens foto's zien te laten maken... rij vaak alleen dus heb nooit "bewijs", maar inmiddels denk ik ook redelijk met de DR te kunnen fietsen...
*D
 
Heb jij je vering aangepast?
Wat voor vorkolie gebruik je, wil mijne liever iets stugger, weet niet of iets dikkere olie veel helpt.

Ja, heb progressieve veren (aanrader!) en dikkere olie (# 15) erin gefrot. Scheelt al een hele berg, kent de motor niet meer terug. Voor "echt" SM werk moet de vork eigenlijk harder, maar zet er dan beter een andere voorvork in of minimaal een brace. Bij hard remmen moet je om recht te blijven naar rechts sturen, door de torsie in de voorvorkpoten...

Zelf heb ik nu de # 15 olie gewisseld met # 10, omdat dat beter rijdt in terrein en daar dus de vering zo optimaal mogelijk voor wil hebben. SMen is "bijzaak", blubberen vind ik toch nét iets leuker...


Eventueel heb ik nog veren liggen van een Guzzi Quota, die zijn even dik als die van een DR (SE) van na 96 (meen ik) en wat stugger. Waarschijnlijk ideaal voor SM werk... en niet duur... *D
 
hallo

ik ben ook bezig met een 650 te verbouwen naar super moto

zoek alleen nog iets van 17ers om er onder te leggen

hoe breed kan je achter gaan en voor met de velgen en banden

alvast bedankt sam brouwers
 
Terug
Bovenaan Onderaan