<<< D'r is een nwe club: Rataplan ratbike

Dacht ik vriendelijk te zijn en complimentjes maken over je brommert en koekblik, en niet gelijk beginnen over koplampen en rondingen in de spatborden (let maar niet op Goos (Elvis) en Hulzie...... hehehe |( die hebben wat opgelopen tijdens blubber)en ik heb nergens last van hoor, heb geen blubbervirus onder de leden O-) Je mag er wezen hoor! :}

Ha ha...Floris=slijmjurk... ;)

Ennuh...I'm not Elvis! De enige muziek die ik kan maken maak ik door m'n stereo aan te zetten (en daar komt geen Elvis Presley uit!), ik doe geen drugs, sla m'n vrouw niet en last but lot least: Elvis heeft nooit zo'n hoge kuif gehad als ik! Behalve als ik m'n helm net afzet dan hé. 8-)

Blubber was inderdaad gaaf! Weer een aantal ratjes gesproken die Rataplan op z'n minst een interessant idee vonden dus ik denk dat er nog wel wat mensen op www.rataplan.tk gaan mailen enzo.
 
Hier een beeld van de drukte;

DSC00050.JPG


En zeker 4 uur na het nemen van dee foto kwamen er nog horde's motoren binnen, we moetsen ongeveer 2 uur wachten voordat we het terrein afkonden, het stond stampvol
 
Hier een beeld van de drukte;

(Afbeelding)

En zeker 4 uur na het nemen van dee foto kwamen er nog horde's motoren binnen, we moetsen ongeveer 2 uur wachten voordat we het terrein afkonden, het stond stampvol
Jammer dat die 1100 niet beter in beeld staat :X :X

:P :9


[me]Ik verwacht nu dus een beter piccie van Margje's brommert ;) [/me]
 
Het was gaaf blubberen met jullie allen!!!

Een ietsie last van zwabberen op de brommer, duffigheid, last van mijn nek maar vooral een dikke grijns op mijn muil vanwege de gezelligheid, het lekkere bier, het evenzo lekkere weer en nog wel veel meer. Dinsdag zal er wel een verslagje op mijn site komen zodat ook de achtergeblevenen kunnen zien wat ze gemist hebben (nou, misschien houd ik een paar details voor me eigen }) )
 
Margje, en een van haar motoren, de GSX 1100 die 160.000 heeft gelopen, bj 82, waar ik elke dag mee naar het werk ga (anders had ze op de GS 750 gereden, maar de kleppendeksel pakking was dermate gescheurd dat daar de olie uit vloog, van de week even een nieuwe halen)

DSC00055.JPG


Terrein was zo groot, dat ik niet de mogelijkheid had, 1 totaalbeeld te schieten van de drukte, zonder in een helicopter te kruipen zeg maar.
 
Margje, en een van haar motoren, de GSX 1100 die 160.000 heeft gelopen, bj 82, waar ik elke dag mee naar het werk ga (anders had ze op de GS 750 gereden, maar de kleppendeksel pakking was dermate gescheurd dat daar de olie uit vloog, van de week even een nieuwe halen)

(Afbeelding)

Terrein was zo groot, dat ik niet de mogelijkheid had, 1 totaalbeeld te schieten van de drukte, zonder in een helicopter te kruipen zeg maar.



Heb jij gene helicopter dan :?

En ruim je rotzooi meteen op aub B| ................ ;)


;)
 
Het was gaaf blubberen met jullie allen!!!

Een ietsie last van zwabberen op de brommer, duffigheid, ...... (nou, misschien houd ik een paar details voor me eigen }) )

Ha, we konde je bij ons tentje nog horen, maar zal niks zegge hoor :]
En duf? Wij zijn nog gaar, vanmiddag even een hazerslaapje gedaan
 
Ha ha...Floris=slijmjurk... ;)

Ennuh...I'm not Elvis! De enige muziek die ik kan maken maak ik door m'n stereo aan te zetten (en daar komt geen Elvis Presley uit!), ik doe geen drugs, sla m'n vrouw niet en last but lot least: Elvis heeft nooit zo'n hoge kuif gehad als ik! Behalve als ik m'n helm net afzet dan hé. 8-)

Blubber was inderdaad gaaf! Weer een aantal ratjes gesproken die Rataplan op z'n minst een interessant idee vonden dus ik denk dat er nog wel wat mensen op www.rataplan.tk gaan mailen enzo.

Gij bedoeld http://www.rataplan-ratbikeclub.tk/ , de nieuwe website in ontwikkeling :}
 
@ Baksteen:

Voordat je dit topic voorziet van een slotje i.v.m. te veel links naar andere websites wil ik je ff mededelen dat bovenstaande links (van Hulzie) foto's betreffen van het eerste treffen waar Rataplan aanwezig was. Het is dus club-informatie en geen site-promotie. Dat mag wel hé?
 
Baksteen is zelf natuurlijk ook van harte uitgenodigd bij de workshop: kliederen met teer en zand..... :}
 
Schoolbordenzwart was het toch?

Wat had die ed voor lak opzitten? Die met die Rattensoex GSX-R 1100 en Honda CBR 1000? Weet iemand het recept nog?
 
Ik heb Arjan (dacht ik dattie heette, met hanekam) gesproken en die zei inderdaad Shoolbordverf. Maar Floris heeft die andere kerel gesproken en die had het over een mix van allerlij lakken door elkaar! Dus eigenlijk zijn we nu dus net zo ver als voorheen...zelf uitproberen dus.
 
ff een rattipverfmengkleur?

Giet smeer div kleuren op je onderdeel dus nat in nat plak direct hieroverheen een plastiekzak vervolgens trek je een één ruk deze eraf.........

Bijzonder mooi corelpaint effect (beetjue spinnerag effect)eventueel bestrooien met glitter(van de kids)

:} :} :} doet het heel goed..........
 
Vervolgens geheel mat zwart spuit en deze met korrel 400 ofzo schuren en dan een laklaag tbv benzine en andere gevaarlijke vloeistoffen bier wiskey enz enz, erop
 
Ik heb Arjan (dacht ik dattie heette, met hanekam) gesproken en die zei inderdaad Shoolbordverf. Maar Floris heeft die andere kerel gesproken en die had het over een mix van allerlij lakken door elkaar! Dus eigenlijk zijn we nu dus net zo ver als voorheen...zelf uitproberen dus.

Dus we weten het geen van allen meer goed, ik had dat moeten notoren, was was een 100% kleurtje, maar ik kom die jongens dit jaar nog wel weer tegen, trek vrij frequent met die groep op, en de ene maak hebben ze zo'n fiets en dan weer dat, maar Ozzie komt deze week nog die Honda CB ophalen, en duie heb hun tel. nr. wel want die wil dat ook op die Bold Or hebben
 
Voor nog een paar foto's van Blubber, zie www.plofplof.com dat is Paul uit Zwolle, die schiet altijd mooie pic's, he, daar mot ik eerdaags ook weer een biertje mee drinken.

Net weer een handboek gekocht, GS 850 cardan, van Peters, die had ik nog niet, nou heb ik alle soezjes van de GS en de GSX serie van 78 t/m 98
 
Ik heb Arjan (dacht ik dattie heette, met hanekam) gesproken en die zei inderdaad Shoolbordverf. Maar Floris heeft die andere kerel gesproken en die had het over een mix van allerlij lakken door elkaar! Dus eigenlijk zijn we nu dus net zo ver als voorheen...zelf uitproberen dus.
Nee, Arjen was die met de mat-zwart/groene BMW R1150R Rockster, je weet wel een broertje van mijn Rukker :) :) Andre was dat dus met die hanekam, ik heb het ook gevraagd, was een mengelmoes van kleuren, en verder vetelde hij niks, dus geheim. Maar dees week lukt nie om die cb750 optehalen, wordt dus komende week, ergens op het eind, donderdag of vrijdag dus.
 
Nee, Arjen was die met de mat-zwart/groene BMW R1150R Rockster, je weet wel een broertje van mijn Rukker :) :) Andre was dat dus met die hanekam, ik heb het ook gevraagd, was een mengelmoes van kleuren, en verder vetelde hij niks, dus geheim. Maar dees week lukt nie om die cb750 optehalen, wordt dus komende week, ergens op het eind, donderdag of vrijdag dus.

Hee, was die Arjan dan die gozer die met daarmee op vakantie naar Oostenrijk is geweest?
De lak, is via de chemie of een schilfer wel achter te komen, maar er zit schoolbordlak in, en vervolgens is die lak hittebestendig gemaakt (doet een verfboer, kun je laten doen) en de rekbaarheidsfactor is vergroot (doet ook de lakboer) krijg je wel dure lak, maar het is maar eenmalig

Volgende week Staphorst dus, mooi, ben dan vanaf 12.25 / 12.30 uur thuis, gaan ik ff platen schieten als je die CB ophaald, en kan je dorpie laten zien etc. bakkies doen, al naar gelang je tijd hebt. Hoor ut wel, CB tje staat 1500 m van ons huis af dus.
 
Hee, was die Arjan dan die gozer die met daarmee op vakantie naar Oostenrijk is geweest?
De lak, is via de chemie of een schilfer wel achter te komen, maar er zit schoolbordlak in, en vervolgens is die lak hittebestendig gemaakt (doet een verfboer, kun je laten doen) en de rekbaarheidsfactor is vergroot (doet ook de lakboer) krijg je wel dure lak, maar het is maar eenmalig

Volgende week Staphorst dus, mooi, ben dan vanaf 12.25 / 12.30 uur thuis, gaan ik ff platen schieten als je die CB ophaald, en kan je dorpie laten zien etc. bakkies doen, al naar gelang je tijd hebt. Hoor ut wel, CB tje staat 1500 m van ons huis af dus.
Yep, Arjen is de gozer op een BMW R1150R Rockster, en Annemarie is zijn vriendin op een BMW R1100RS, en zijn samen en met hun brommertjes op vakantie geweest naar en in Oostenrijk. Via de site van Soes (http://www.annemien.nl/) kun je makkelijk op hun homepages komen, hebben der allebei er dus 1, en op die van Annemarie kun je verslag lezen van die vakantie.
En volgende week kom ik jullie kant op, zal komend weekend effe bellen naar je zwager, om effe wat info voor de verzekering te sprokkelen.
 
Dat vermoede ik al dat die dat was

Let wel = ouder dan 20 jaar, kies voor een oldtimer verzekering, ik heb zelf alles bij de unive, de honda die ik het weekend mee had is 7 of 9 euro nogwat per jaar, die GSX 1100 die er naast stond, waar mijn vrouw op reedt 22 of 23 euro per jaar incl. opzittende max 5000 km per jaar, echter bij de unive vragen ze niet naar de km stand.
Aan te raden is het bij je bestaande verzekeraar onder te brengen, dan kun je meestal -je moet er wel naar vragen- je bestaande no-claim meenemen, die heb je zo te pakken.
 
Let wel = ouder dan 20 jaar, kies voor een oldtimer verzekering, ik heb zelf alles bij de unive, de honda die ik het weekend mee had is 7 of 9 euro nogwat per jaar, die GSX 1100 die er naast stond, waar mijn vrouw op reedt 22 of 23 euro per jaar incl. opzittende max 5000 km per jaar, echter bij de unive vragen ze niet naar de km stand.
Aan te raden is het bij je bestaande verzekeraar onder te brengen, dan kun je meestal -je moet er wel naar vragen- je bestaande no-claim meenemen, die heb je zo te pakken.
Ahaa, thanks voor de tips, ik wist da ik ergens voordeel mee had, maar wist nie meer waarin, das dus de oltimerverzekering, dach dat het 25 jaar was ipv 20. Zelf denk ik de Rukker in de winterstalling te zetten, en de "ik moet nog een naam verzinnen voor de toekomstige ratje/koetje brommer" het hele jaar door verzekeren, dus het wordt een pekel/treffenfiets...... :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan