<<< D'r is een nwe club: Rataplan ratbike

:} Heb je een (on)natuurlijke voorkeur voor de kleur matzwart? ja

*D Heb je je motor ver weggehouden van Turtle-Wax en polijstborstels? is goed gelukt

}) Hou je van provocerend uitziende of Mad-Max-achtige motoren? yep

:o Schroef je liever een herten-schedel dan een chromen adelaar op je bike? iig geen chroom en geen adelaars

:+ Wordt jouw motor-smaak niet gewaardeerd door je motor-maatjes? kwestie van de goede vrienden kiezen

:] Rij je toevallig of, nog beter, heel bewust rond op een Ratbike? gewoon een zwart brik ook goed?
 
Goed bezig!!!
Enne...leuk dat je d'r bij bent!

De laatste DHR ben ik ongeveer tegelijkertijd vertrokken met JPI en Dyrcky (?). Was jij d'r toen ook nog om ons uit te zwaaien (kort haar en ringbaartje?) of was dat iemand anders?
 
Goed bezig!!!
Enne...leuk dat je d'r bij bent!

De laatste DHR ben ik ongeveer tegelijkertijd vertrokken met JPI en Dyrcky (?). Was jij d'r toen ook nog om ons uit te zwaaien (kort haar en ringbaartje?) of was dat iemand anders?
Ik krijg het gevoel dat er nu naar fotoos wordt gezocht O-)





hehehehehehehehehe
 
:} Heb je een (on)natuurlijke voorkeur voor de kleur matzwart?
*D Heb je je motor ver weggehouden van Turtle-Wax en polijstborstels?
}) Hou je van provocerend uitziende of Mad-Max-achtige motoren?
:o Schroef je liever een herten-schedel dan een chromen adelaar op je bike?
:+ Wordt jouw motor-smaak niet gewaardeerd door je motor-maatjes?
:] Rij je toevallig of, nog beter, heel bewust rond op een Ratbike?

Als je op één of meer van bovenstaande vragen "ja" hebt geantwoord is het volgende misschien wel iets voor jou :) :

-------------------------------------------------
RATAPLAN ratbikeclub NL
-------------------------------------------------
Net opgericht!
Geen verplichtingen!
De matzwarte kleur van je bike is de contributie!
Hoe gekker hoe beter!

We zijn een groepje ratbikers uit alle hoeken van het land die gezamelijk naar treffens willen gaan, zeker eens per jaar een treffen willen organiseren (Dutch Hardly Rideables) en elkaar graag op de hoogte houden van de aanpassingen die we doen aan onze fietsen. Ons onofficiele motto is "vrijheid blijheid" en we communiceren hoofdzakelijk via een web-forum. Wat ook op de agenda staat is het plaatsen van een Ratbikestand op Motorsale, daar staat inmiddels ook een topic over in "Brikken en klassiekers".

Ben je op zoek naar een gezellige bende ratbikers dan ben je bij RATAPLAN aan het juiste adres. Als je een ratbike hebt ben je welkom. Welk merk of model motor je rijdt maakt verder niets uit. Als 't maar een rat is.

Als je meer info wil, plaats je vraag/opmerking in dit topic. Wil je zien waar we over de club communiceren moet je ff in m'n profiel duiken.

(Doe ik het zo goed Baksteen? ;) )


JIJ HEBT HELEMAAL GEEN RATBIKE!!!!!
 
jij hebt een goosbike zo te zien,...

full
 
Ik krijg het gevoel dat er nu naar fotoos wordt gezocht O-)
@ Ratz: Bijgaand een foto om aan je verwachtingen te voldoen. (hehehehehe)

Minibike%2001-minifoto.jpg


@ Highlander: En? Ben jij 't?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/116319/4b94ef23c0787d445370abf352da72d6 (Minibike 01-minifoto.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
@ Calavaro: Bijdehandje! Je hebt gelijk. Maar het is wel echt het blok van m'n rat hoor!

Enne zo'n opmerking laat ik natuurlijk niet zomaar voorbij gaan hé.
Kijk dit issum (ongeveer dan', is inmiddels wer iets verandert):
db_DSC00086.jpg


En de jouwe? rat of glimijzer???
 
voor de liefhebbers,

het is een ...tja ding, motor, ratbike, ach in iedergeval wel groot






roadog02.jpg
 
Mijn Rat

Honda CB 350 Four uit 1972, nog geen 60.000 km gelopen, zelfde fietsie asl Mick Jagger ook ooit op reedt

DSC00021.JPG


Is ie nei lief?

DSC00018.JPG


Zit oek n slot op, straks life on stage op Blubber 2004!

DSC00067.JPG


Heb ur net een nieuwe voorband opgezet, van de crosser

DSC00055.JPG


Gewoon zeldzam Rattentaal

Nieuwe buddy was te duur, dus heb maar een zadel van een horse afgenomen
 
Laatst bewerkt:
@ Ratz: Bijgaand een foto om aan je verwachtingen te voldoen. (hehehehehe)

http://members.home.nl/martijnirene/Piccies_voor_forum/Foto ((Afbeelding))

@ Highlander: En? Ben jij 't?

ja, dat is ikke.

Sta over het algemeen weinig op foto's, dus je hebt een collecters item ;)
 
ja, dat is ikke.

Sta over het algemeen weinig op foto's, dus je hebt een collecters item ;)

Ha ha. Daar heb je 't al. We hebben elkaar op de forums gesproken en zelfs even bij DHR!!! En toch kennen we elkaar niet |( We moeten maar snel een keer bij elkaar komen met de Rataplanners 8-)

P.S. Als ik nog verder ga graven heb ik volgens mij nog wel zo'n waardevolle foto hoor ;)
 
@ Calavaro: Bijdehandje! Je hebt gelijk. Maar het is wel echt het blok van m'n rat hoor!

Enne zo'n opmerking laat ik natuurlijk niet zomaar voorbij gaan hé.
Kijk dit issum (ongeveer dan', is inmiddels wer iets verandert):
http://members.home.nl/martijnirene/Piccies_voor_forum/Foto ((Afbeelding))

En de jouwe? rat of glimijzer???

Glimijzer :) helaas,...
 
zet eens een fotootje neer van jou kop. Dan weet ik ook met wie ik van doen heb.

Vooruit dan maar.
Hier zie je mij stuntelen met het opzetten van m'n tentje op DHR3.
Tentje_knutselen_op_DHR3.jpg

En zo zie ik er uit als m'n haar niet plat achterover zit van m'n helm.
ikke_op_de_fiets.jpg


Euhm...'k heb er alle begrip voor als je me toch niet herkend hoor, bij DHR3 vertoont mijn geheugen in ieder geval ook enkele gaten, burp... ;)
 
Kop komt me wel enigzins bekend voor. Kan me niet herrineren dat we elkaar gesproken hebben. Doen we de volgende keer dus zeker.
 
Ben nog op zoek naar een 2de fietsje, om de Rukker te ontlasten in de winter, hmm, een mat-zwart brommertje geniet wel mijn voorkeur, hebben jullie nog iets in de aanbieding? Zie op Bn af en toe wel eens wat staan, heb nog effe de tijd....
 
Heeft mijn zwager nog 1 staan, een goede Honda CB 750 Four uit 82 geloof ik, zou zaterdag weggaan voor 550 euro, maar die koper is niet geweest, heeft 70.000 km gelopen, ff foto zoeken, je komt er zaterdag/zondag langs, je kunt event. kijken

72237.jpg


Honda CB 750 F1

Beschrijving: Bouwjaar 1982. kmstand 70.000.
Starten lopen, geen lekbak of wat dan ook, heeft laatste jaar maar 50 km gereden, vorig jaar 300, is van mijn zwager maar die komt er niet meer aan toe

(Zijn vraagprijs was 900€, maar die zaterdag zou komen mocht um hebben voor 550 €, want hij wil er gewoon van af)

Deze motor heeft ie zelf gekocht drie of vier jaar geleden, toen de euro er net was, bij www.terbraake.nl voor 1500 euro, eerste jaar is er wat op gereden, 1 x naar de TT en 1 x naar de superbike's, maar hij is zelfstandig ondernemer en komt er niet aan toe, het is een fiets van het formaat, die durf ik een bekende aan te bevelen, beter kun je niet krijgen, er is niks mis mee, alleen even dof schuren en zwart maken. Is vorige week nog een nieuwe accu in gekomen.

************FIETS IS VERKOCHT AAN OZZIE*************************************
 
Laatst bewerkt:
Chromen adelaars? Wel een opgezette (en tevens rottende halfkale) hermelijn op mijn bike, mag dat wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan