D'r zijn van die meiden...

Onhandig...?

  • Ja, lijkt me inderdaad wat onhandig

    Stemmen: 19 12,6%
  • Mwah, leren met vallen en opstaan

    Stemmen: 6 4,0%
  • Houd wel van zo'n kontje in de lucht

    Stemmen: 115 76,2%
  • Waar heb je het over, ik kom toch met m'n teentjes aan de gr

    Stemmen: 11 7,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151
:(


Shit er wordt niet gehapt........


:+

Zal ik dan nog maar ff? ;)










Nee, lekker toch niet! :P :P :P
ik heb het probleem overigens in geen enkel opzicht; ben zelf nogal lang voor een meisje en zie niet zoveel te kleine vrouwen rijden....Wel eens vrouwen die "moeten" rijden van hun vriendje.... :r Vaak nog op een R6 ofzo ook... :?
 
Ik vind het echt maf ik kom dit nou nooit tegen, vrouwen (nou ja mooie vrouwen van respectabele leeftijd)op een motor waar je lekker naar kan kijken.

En waarom zouden vrouwen je motor rijsteil beinvloeden ik rijd altijd al op het randje, en vrouwen kunnen best wel rijden hoor. Kijk maar op de foto's van het klaverblad te apeldoorn daar gaat toch echt een vrouw het platst van allemaal.

Maar het is wel zo (naar ervaring met de ouder vrouwen in onze motorclub) dat ze verandwoordelijker rijden dan de mannen (en het jonge broekje :x). Dus pluspuntje als er vrouwen in de groep rijden (nou alleen nog wat jongere meiden in de groep zien te krijgen *D )
 
Ik rij (vrijwillig) samen met mijn vriend.(suzuki gsx600)
Op mijn kawa zxr 400 en heb geen enkele moeite hem bij te houden :]
Al helemaal niet in de bochtjes. :+
Zonder op te scheppen 8-)
 
Je lengte "passend" bij de afmetingen van je motor heeft imho niets met de beheersing van je motor te maken. Hoogstens wordt het bij stilstand wat wiebelig :)

En dameskontjes :9 , vooral als ze in strak leer zitten ;)
 
ach.... liever 'n kont op een sportmotor "what you see is what you get"
bij een chopper :r is 't wachten tot ze afstappen en dan moeten ze nog bukken :X
 
So what? Wat maakt het uit :?
Andersom zie je ook regelmatig, van die lange gasten die zich met pijn en moeite op een bike proberen te vouwen en alleen maar omdat juist dat een zogenaamde snelle bike moet zijn |(
 
Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.


jij maakt vrienden/vriendinnen :+

vrouwen op de motor? niks mis mee..
 
Je lengte "passend" bij de afmetingen van je motor heeft imho niets met de beheersing van je motor te maken. Hoogstens wordt het bij stilstand wat wiebelig :)

En dameskontjes :9 , vooral als ze in strak leer zitten ;)
Niet mee eens! Jij mag mij vertellen hoe je fatsoenlijk een bocht kunt draaien als de klauwtjes ternauwernood bij de handvatjes kunnen. Of hoe je je knieen in de tank kunt drukken voor meer beheersing als de benen languit gestrekt moeten zijn omdat de voetjes anders de forwardcontrol niet raken....
Ik kan je vertellen dat ik met mijn 1.67m absoluut niet dezelfde voertuigbeheersing heb op een dikke grote vette Harley als op mijn eigen Shadow. :]
 
ach.... liever 'n kont op een sportmotor "what you see is what you get"
bij een chopper :r is 't wachten tot ze afstappen en dan moeten ze nog bukken :X
Och, het is maar wat je prettig rijden vind... Persoonlijk hou ik niet zo van zo'n Moto Guzzi met hangtieten...
 
Het gaat helemaal niet over te zwaar motors nemen, of wat dan ook. Als je naar Spanje wilt rijden, kun je dat ook niet met een brommer doen..

mijn inziens gaat het hier om een belangrijke probleem: met name dat de motorfabrikanten niet op de nieuwe trends inhaken (behalve dan Honda met de CBR600 F!!)_. Bij ons zijn er al meer inschrijvingen voor de motor rijbewijs door vrouwen dan door mannen !! zijn ze blind ???? :?
Een vrouw van 1.60m tot 1.70m heeft de keuze tussen 3 of 4 motors, als ze tenminste met der voeten een beetje aan de grond wilt, en als ze een beetje motor wilt .. (dus ik laat alle shit customs etc buiten beschouwing : ik heb het over echte motors !!). Ik vind het eigenlijk belachelijk en te gek voor woorden..

maar kennelijk zijn de fabrikanten nog niet helemaal wakker !! :Z
 
Het gaat helemaal niet over te zwaar motors nemen, of wat dan ook. Als je naar Spanje wilt rijden, kun je dat ook niet met een brommer doen..
Ohnee! :? 'kZal eens oude foto's opzoeken.. O-)
maar kennelijk zijn de fabrikanten ben je nog niet helemaal wakker !! :Z
:z

@ topicstarter > wat wil je nou eigenlijk zeggen :? Dat er te kleine meiden op te grote motoren rondrijden ofzow.. :?
 
Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.
:^ :+

Zei de man die op een veredelde grasmaaier rijdt :z ...

:P
R :+ FL!!
 
Oh mèn hou op schei uit!! Ik sta er soms met verbazing naar te kijken! Op een of andere manier denken sommige meiden dat het stoer is om op een veel te grote motor te rijden ofzo maar ik vind het echt geen gezicht. En helemaal een afknapper vind ik het als zo’n griet bij een treffen ofzo dr eigen motor niet eens van een veldje af durft te rijden. Nee dat is pas stoer zeg als je daar een kerel voor nodig hebt!!
Ik ben zelf ook druk op zoek naar een motor met meer vermogen maar het is een probleem want over het algemeen geldt: hoe meer vermogen hoe groter de motor. Desondanks gaat het mij heus wel lukken om er eentje te vinden die qua formaat bij mij past. En niet dat ik net met mijn wortels bij de grond kan maar gewoon ruim mijn platte voeten op de grond krijg.

Was jij bij de meeting van september en heb jij mijn mannetje mijn motor zien verzetten!? ;)
Ik rij op een grote motor, kan net met mijn voeten op de grond, dankzij verlaagd zadel.
Door lichamelijke mankementen kan ik zelf niet meer met mijn motor lopen of hem op de middenbok zetten, heen en weer wieberen tussen andere motorfietsen gaat al helemaal niet... '(
Ja ik kan een lichtere motor kopen, of ik dat wil is wat anders ;)
Waarom dan toch een zware en met veel pijn en moeite soms dat ding verplaatsen?
Omdat ik druk doende ben om weer helemaal fit te worden en dat zal me potjandriedubbeltjes lukken ook.
Oh en een ander iets, mijn mannetje vind het niet erg om me te helpen. ;)

Er zijn ook dames en heren die op een te kleine motor rijden, dat ziet er ook niet uit ;)
 
Was jij bij de meeting van september en heb jij mijn mannetje mijn motor zien verzetten!? ;)
Ik rij op een grote motor, kan net met mijn voeten op de grond, dankzij verlaagd zadel.
Door lichamelijke mankementen kan ik zelf niet meer met mijn motor lopen of hem op de middenbok zetten, heen en weer wieberen tussen andere motorfietsen gaat al helemaal niet... '(
Ja ik kan een lichtere motor kopen, of ik dat wil is wat anders ;)
Waarom dan toch een zware en met veel pijn en moeite soms dat ding verplaatsen?
Omdat ik druk doende ben om weer helemaal fit te worden en dat zal me potjandriedubbeltjes lukken ook.
Oh en een ander iets, mijn mannetje vind het niet erg om me te helpen. ;)

Er zijn ook dames en heren die op een te kleine motor rijden, dat ziet er ook niet uit ;)
beetje lullige vraag misschien, maar hoe doe je dat dan als je in je eentje met de motor gaat?
ik heb mijn vriendin al gezegd dat als ze d'r rijbewijs heeft (is ze nog steeds van plan) ik echt niet elke keer met die motor van haar ga lopen zeulen. erger nog, dat zou ze niet eens willen.
 
Nou kan ik best een hoop hebben maar hou nou es op met het afzeiken van bepaalde motoren! Is niet leuk!! Wat maakt het in hemelsnaam uit wat je rijd. Het hoeft jouw keus niet te zijn maar respecteer andermans/vrouws keuze!
De motor zegt namelijk helemaal niks over de motorrijder! Ik ben op mijn NIET-motor wel in SPANJE geweest en heb in 2,5 week bijna 6000 km weggereden. Daarbij rij ik op mijn niet-motor zo’n 25.000 km per jaar, in weer en wind! En zoveel van die sportieve motoren zie ik naarmate de temperaturen naar beneden gaan, niet meer rijden smorgens in de spits!

En nee Lara ik was daar niet aanwezig en heb niet gezien hoe jouw vent jouw motor wegreed. Dat jij er voor kiest een motor te rijden die je dus niet kan helemaal hendelen dat is duidelijk jouw bewuste keus. Het zou de mijne niet zijn maar dat maakt toch niet uit?
 
@ topicstarter > wat wil je nou eigenlijk zeggen :? Dat er te kleine meiden op te grote motoren rondrijden ofzow.. :?


Soms wel ja...
Maar wat ik wilde zeggen indirect; neem een motor die bij je past en die je aankunt, of je nou vrouwtje of mannetje bent, te lang of te kort, dik of dun etc....etc...




En ik wilde gewoon weer ff lekkere dicussie aanwakkeren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan