D'r zijn van die meiden...

Onhandig...?

  • Ja, lijkt me inderdaad wat onhandig

    Stemmen: 19 12,6%
  • Mwah, leren met vallen en opstaan

    Stemmen: 6 4,0%
  • Houd wel van zo'n kontje in de lucht

    Stemmen: 115 76,2%
  • Waar heb je het over, ik kom toch met m'n teentjes aan de gr

    Stemmen: 11 7,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151
Sorry Mazzia .. was niet bedoeld om te kwetsen. O-)
Ik wil alleen maar zeggen dat als je een bepaalde type motor wilt (bv Toer, met genoeg power om te beladen), dat je, als je klein bent, een zware kluif aan hebt om een geschikte motor te vinden... :]
 
Laatst bewerkt:
B|

Mannen geven af op Turken hoe ze met vrouwen omgaan... maar diep van binnen zijn sommige ( misschien wel de meeste ) mannen gewoon allemaal Turken !!!
Motor rijden typisch voor mannen.. Fu*k U wie da zegt.. anders lees mn onderschrift nog maal 1000 maal

Dames.. blijven rijden.. Schijt aan de mannen.. *D
 
En er zijn ook mannen die op een te grote motor rijden, kwam er dit weekend nog 1 tegen, die donderde om bij het verkeerslicht omdat zijn beentjes te kort waren voor de off road waar hij op reed.....heb hem als rechtgeaarde motorrijdster maar ff geholpen, maar moest inwendig wel een beetje grinneken, temeer omdat tie de kickstarter ook niet meer naar beneden kreeg.
Dus toen dit 1.70 hoge vrouwtje van nauwelijks 60 kilo zijn mooie off raod weer op de keitjes had staan en voor hem had aangetrapt, ging hij lichtelijk met het schaamrood op de wangen verder.......en ik ook.......met een brede smile.


:]
 
En er zijn ook mannen die op een te grote motor rijden, kwam er dit weekend nog 1 tegen, die donderde om bij het verkeerslicht omdat zijn beentjes te kort waren voor de off road waar hij op reed.....heb hem als rechtgeaarde motorrijdster maar ff geholpen, maar moest inwendig wel een beetje grinneken, temeer omdat tie de kickstarter ook niet meer naar beneden kreeg.
Dus toen dit 1.70 hoge vrouwtje van nauwelijks 60 kilo zijn mooie off raod weer op de keitjes had staan en voor hem had aangetrapt, ging hij lichtelijk met het schaamrood op de wangen verder.......en ik ook.......met een brede smile.


:]

wahahahahahahahahahahaha zaaaaaaaaaligggggggg... :}
 
En er zijn ook mannen die op een te grote motor rijden, kwam er dit weekend nog 1 tegen, die donderde om bij het verkeerslicht omdat zijn beentjes te kort waren voor de off road waar hij op reed.....heb hem als rechtgeaarde motorrijdster maar ff geholpen, maar moest inwendig wel een beetje grinneken, temeer omdat tie de kickstarter ook niet meer naar beneden kreeg.
Dus toen dit 1.70 hoge vrouwtje van nauwelijks 60 kilo zijn mooie off raod weer op de keitjes had staan en voor hem had aangetrapt, ging hij lichtelijk met het schaamrood op de wangen verder.......en ik ook.......met een brede smile.


:]
YOU GO GIRL!!!! Whahaha!!! })
 
En er zijn ook mannen die op een te grote motor rijden, kwam er dit weekend nog 1 tegen, die donderde om bij het verkeerslicht omdat zijn beentjes te kort waren voor de off road waar hij op reed.....heb hem als rechtgeaarde motorrijdster maar ff geholpen, maar moest inwendig wel een beetje grinneken, temeer omdat tie de kickstarter ook niet meer naar beneden kreeg.
Dus toen dit 1.70 hoge vrouwtje van nauwelijks 60 kilo zijn mooie off raod weer op de keitjes had staan en voor hem had aangetrapt, ging hij lichtelijk met het schaamrood op de wangen verder.......en ik ook.......met een brede smile.


:]

Geweldige actie !!!
Nou, kom maar wie was het ??
Iemand hier van het forum die we even hartelijk en welgemeend uit kunnen lachen ? :+
 
YOU GO GIRL!!!! Whahaha!!! })
goed, da's één....
en hoeveel van die andere verhalen staan daar tegenover?

doet me denken aan die zeelandse mutsemotorvereniging, heel stoer doen in de kranten enzo, maar als puntje bij paaltje komt willen ze graag dat een man meerijdt tijdens de toertochten ivm technische problemen en route lezen... dat zijn letterlijke quotes...

damn... how low can you go.... girl....
 
Daarom hoef ik ook geen MF-sticker op m'n kenteken.
Als ik gekke dingen doe sta ik gelijk met m'n bakkus op de site :)
 
Hij was er echt flauw van hoor...te meer omdat ik kwam aanrijden met een motor waarmee ik aan het proefrijden was, een Buell, toch niet de kleinste en lichtste machine, en ik kwam er met een behoorlijke snelheid aan. Hij had zijn hele been geschaafd en blauwe plekken....aaaah....gossie....ik hoop niet dat het een MF lid was, want dan is dit erg pijnlijk voor hem denk ik..... O-)
 
goed, da's één....
en hoeveel van die andere verhalen staan daar tegenover?

doet me denken aan die zeelandse mutsemotorvereniging, heel stoer doen in de kranten enzo, maar als puntje bij paaltje komt willen ze graag dat een man meerijdt tijdens de toertochten ivm technische problemen en route lezen... dat zijn letterlijke quotes...

damn... how low can you go.... girl....


Rij regelmatig met een heel stel dames...en wij redden ons prima. Hebben ff een curcus eerste hulp bij motorpech (en vallende mannen) gedaan en nou rijden wij zonder de hulp te hoeven inroepen lekker onze weekendjes......
 


nee deze niet....speciale uitvoering en radikaal verbouwd, net zoals mijn eigen bike trouwens die ook niet de kleinste is...ik wil daarme niet opscheppen hoor, of mijzelf op een voetstuk plaatsen, maar er zijn heel veel vrouwen die prima een zware machine besturen en zichzelf niet overschatten.....en zorgen dat ze een stukje motorbeheersing onder de knie hebben. Ik rij zelf heel Europa door en ben nog nooit omgedonderd omdat ik mijn machine niet onder controle had......kan um altijd zelf parkeren en achteruit steken en heb de boel prima onder controle.
De enige keer dat ik omdonderde was dat om dat een MAN op zijn badkuip zo nodig achterop mijn bike moest rijden omdat het verkeerslicht op rood stond en hij oog voor andere dingen had........


BTW....ik heb meer mannen zien omdonderen dan vrouwen is mijn toch redelijk lange motorrijcarriere.......
 
goed, da's één....
en hoeveel van die andere verhalen staan daar tegenover?

doet me denken aan die zeelandse mutsemotorvereniging, heel stoer doen in de kranten enzo, maar als puntje bij paaltje komt willen ze graag dat een man meerijdt tijdens de toertochten ivm technische problemen en route lezen... dat zijn letterlijke quotes...

damn... how low can you go.... girl....
Sorry, je hebt de verkeerde voor je, ik kom niet uit Zeeland! :z
 
nee deze niet....speciale uitvoering en radikaal verbouwd, net zoals mijn eigen bike trouwens die ook niet de kleinste is...ik wil daarme niet opscheppen hoor, of mijzelf op een voetstuk plaatsen, maar er zijn heel veel vrouwen die prima een zware machine besturen en zichzelf niet overschatten.....en zorgen dat ze een stukje motorbeheersing onder de knie hebben. Ik rij zelf heel Europa door en ben nog nooit omgedonderd omdat ik mijn machine niet onder controle had......kan um altijd zelf parkeren en achteruit steken en heb de boel prima onder controle.
De enige keer dat ik omdonderde was dat om dat een MAN op zijn badkuip zo nodig achterop mijn bike moest rijden omdat het verkeerslicht op rood stond en hij oog voor andere dingen had........


BTW....ik heb meer mannen zien omdonderen dan vrouwen is mijn toch redelijk lange motorrijcarriere.......

Komt omdat mannen altijd van die Show Off gedrag vertonen.. Mannetjes putters die nog Kinderlijk en Puberaal gedrag vertonen zo gauw ze op hun speeltje zitten en weg rijden :X
 
Ik kan het niet laten om hierop te reageren. Ik ben zelf ook niet erg groot (1.68) ik rij een kawa zx-6r, maar ik moet wel erg opletten wat ik doe als ik alleen ga rijden. Ik kan met mijn platte voet op de grond. maar als ik mijn motor bv achteruit tegen een heuveltje op moet duwen, kom ik ik geen cm verder. Daarom let ik zelf heel goed op waar ik mijn motor neer zet. Ik zal mijn motor ook niet zelf op een nat grasveld zetten omdat ik het eng vind daar weer vanaf te rijden. Maar dat neemt niet weg dat ik in andere situaties mijn motor niet kan hendelen.
Conclusie: er zijn ook vrouwen die wat makkelijker zijn als hun man/vriend erbij is en hun af en toe de motor laten verzetten! Wat niet wegneemt dat ze normaal hun motor niet kunnen hendelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan